*3

1.7K 53 0
                                    

Niall

Ze zakt door haar benen en gaat met haar hoofd op het puntje van het nachtkastje. "What the fuck. Wie is dit Zayn?" Vraag ik geschokt. "gewoon jullie zeiden dat ik niemand zou durven ontvoeren en dit is het bewijs dat ik dat wel durf." Zegt hij alsof het dood normaal is om iemand te ontvoeren."Zayn wat is er mis met jou!" Roep ik nog boos en loop de kamer uit.

*volgende middag*

Zayn is vandaag niet meer bij Anouk gekomen. Zayn heb ik zelf ook niet meer gezien. Zou ik bij haar gaan kijken? Waarom ook niet? Ik loop rustig haar kamer in maar daar is ze niet. Het enigen dat ik zie is een prop papier. Ik raap het op en vouw het open.Wat is dit mooi! Maar het lijkt haar wel.

Als ik de badkamer in loop zie ik dat ze uit het klein badkamer raampje probeert te klimmen waar ze natuurlijk veel te groot voor is. Ik hoor Zayn's voetstappen de kamer in komen en zie dat hij naast me is komen gaan staan. "Dat dacht ik niet dametje." Zegt hij als hij haar van raampje aftrekt.

"Ik heb haar ontvoerd dus blijf je met je poten van haar af! En jij gaat deze kamer niet meer in zonder mijn toestemming. Begrepen?" Zegt Zayn woest. Ik knik maar was woedend. Ik ken Zayn langer dan vandaag en weer zeker dat hij iets gaat doen bij haar. Hij heeft haar immers niet voor niks ontvoer lijkt mij.

*3 dagen later* p.o.v Anouk

Ik heb al 3 dagen geen eten gehad alleen een verrotten appel en een fles water. En natuurlijk ben ik al meerdere keren flauwgevallen. Ik heb veel zitten denken over waarom ik hier ben. Waarom? Wat moeten ze nou weer met mij? Een persoon die geen vrienden heeft. Geen familie echt familie. Ik blijf denken totdat ik de deur van het slot open gaat en Zayn binnen stapt. Hij komt rustig op me af en begint me te zoenen. Ik stribbel hard tegen, maar Zayn blijft sterker. Na een tijdje heeft hij er genoeg van en slaat met zijn vuist op mijn wang. Ik begin zachtjes te huilen hij slaat me nog een keer totdat hij even van me afkomt en mijn shirt uit doet. Hij kijkt even met een grijns naar me en plaatst weer zijn lippen op die van mij. Na een tijdje gezoend te hebben en ik nog steeds probeerde weg te komen trekt hij zijn shirt uit. In een snelle beweging trekt hij mijn broek uit. Nu lig ik alleen nog maar in mijn lingerie voor Zayn Malik.

kidnapped by 1D    {VOLTOOID}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu