P.o.v Niall
*5 uur later.*
Ik zou jullie even vertellen wat er allemaal is gebeurd in deze 5 uur. Ik moest van Zayn natuurlijk een beslissing maken, maar dat kon ik niet daarom had ik hem geslagen en zijn Anouk en ik snel weg gegaan. We zitten nu in de auto onder weg naar het weeshuis. Je zult vast denken waarom? Het enige wat ik nu voor haar kan doen is haar een veilig thuis geven. Ik ga straks gewoon terug naar je jongens. Ook al word ik waarschijnlijk vermoord door Zayn. Anouk en ik hebben heel de weg al niks gezegd tot dat ik zeg. "Ik hoop dat je in het weeshuis het beter krijgt." Ze knikt even vlug en kijkt weer naar buiten.
P.o.V Anouk
Ik hoop ook dat ik nooit meer Zayn hoef te zien. "We zijn er.." Zegt Niall. We lopen naar binnen. Niall heeft een of ander verhaal bedacht dat hij mij op straat heeft gevonden ofzo. Niall mag mee naar het kantoor terwijl ik in de gang wacht. Na een tijdje komt hij terug en gezegd. "Ik denk dat we afscheid moeten nemen, want je kunt hier blijven." Ik knik en geef Niall een knuffel hij knuffelt terug. We zeggen dag en Niall gaat weg. Eindelijk eindelijk ben ik vrij, maar nu zit ik hier, Omdat ik minderjarige ben en anders toch nergens heen kon. De vrouw die met Niall heeft gepraat komt naar mij en zegt. "Hoi. Ik ben Mv Jansen. Ik heb gehoord van Niall dat hij je in het parkje heeft gevonden en dat je ouders overleden zijn? Klopt dat?" Ik had Niall belooft om niks over de ontvoering te vertellen dus dat doe ik ook niet en knik alleen. "Kon je niet maar je vrienden of anderen familie?" Ik barst meteen in huilen en knik nee"Ach meisje kom hier." Zegt ze als ze me in een knuffel trekt. Ze lijkt net op mijn oma. Die ik al heel lang niet heb gezien. "Zou ik je kamer laten zien?" Ik knik en loop met haar mee. Het is een normale slaapkamer. Niet groot, niet klein. Ik heb ook mijn eigen badkamer. En ik kreeg een outfit en mijn kleren die ik aan had werden gewassen. Misschien blijf ik hier wel tot mijn 18 wat ik veel te lang vind.
-----------------
Het laatste hoofdstuk!
Ook het Epiloog staat nu online.
JE LEEST
kidnapped by 1D {VOLTOOID}
Fanfic''Ik ben ontvoerd door Zayn Malik." Dat gebeurt niet iedereen, maar wel de 16 jarige Anouk. ._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.