*8

1.2K 43 9
                                    

*5 uur later

P.O.V Liam

Zayn zei dat hij Anouk naar haar kamer had gebracht, maar ik heb zo mijn twijfels. "Zayn mag ik even bij Anouk kijken?" Vraagt Niall aan Zayn. Ik zie dat hij schrikt van zijn vraag en schud zijn hoofd. "Nee nou niet oké." Antwoord hij nog steeds in paniek. "Kom op Zayn we zie allemaal dat er iets is." Zegt Louis nog zo normaal mogelijk. "Maar-." "Hou op met je smoesjes. Waar is Anouk?" Kap ik Zayn af. "buiten....." Antwoord Zayn zacht. "Buiten!!! Waar het vriest?!" Schreeuw ik tegen hem. "Doe is rustig gast." Probeert Zayn me te kalmeren wat mislukt. Ik ren naar buiten waar ik Anouk aantref koud in een hoekje met een traan op haar wang. En haar ogen gesloten... "Anouk?" Probeer ik maar snap al snel dat ze niet slaapt. Ze is onderkoelt geraakt. Niall die naast mij en Anouk is gaan zitten kijkt zonder enige emotie naar Anouk. "kom we dragen haar naar binnen." Zegt Niall. Ik pak haar op en voel hoe licht ze is. "Zayn? Heb je Anouk we genoeg eten gegeven." "Nee." Antwoord hij droog als ik Anouk op de bank leg."hoezo niet dan?" Vraagt Niall al aardig boos."Ze luisterde niet en ze wou het niet." Antwoord Zayn."Niall pak veel dekens. Harry Louis maak wat warms te drinken." Commandeer ik de jongens. Na 5 minuten komen ze terug met alles bij zich. Ik wikkel haar in de dekens en hoop dat ze snel wakker wordt. "Zayn hoe kon je dit doen ze heeft nooit iets verkeerd gedaan. En dat jij haar nodig hebt voor je behoeftes slaat nergens op!" Schreeuw ik tegen heb. "Als je zo nodig sex wil ga dan naar je vriendin! Als zij er achter komt hè is ze woest en teleurgesteld in jou! Net als ik." Zeg ik nog voor hij iets kan zeggen."Jongens?" Hoor ik een zachte meisjes stem vaag zeggen."Anouk!" Roep ik zachtjes. "Hoe voel je je?" Vraagt Niall. "Ik heb het nog al koud en heb dorst maar het gaat wel." Antwoord ze zacht. "hier thee." Zegt Louis en geeft haar de warme thee.

P.O.V Anouk

Ik sta onder de douche na te denken over wat er allemaal gebeurt is sinds ik hier ben.
2. Zayn heeft me ontvoerd
3. Ik belanden in het ziekenhuis
4. Ik mis mijn ouders.
5. En als laatste ben ik vandaag nog onderkoelt geweest.
Na een tijdje onder de douche te hebben gestaan schrik ik me dood door hard gebonk op de deur."Op schieten!" Hoor ik Zayn woest zeggen.

*******************

Srry voor dit slechte stukje.
Ik heb de laatste tijd minder tijd dus waarschijnlijk upload ik nu minder.

SORRY!!!!

Bye💕

kidnapped by 1D    {VOLTOOID}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu