P.o.v Niall
Ik hoorde wel dat Zayn Anouk aan het verkrachte was. Nou ja verkrachte ik hoorde haar huilen en gillen van de pijn dus ik denk dat ze verkracht of in elkaar geslagen is. Dan zal je denken waarom ben je er niet naar toe gegaan?
Nou dat zou ik je is haarfijn uitleggen. Zayn had gezegd dat als ik nog een keer in die kamer kwam zonder het te vragen hij uit 1D zou gaan. Dit klinkt misschien hard maar liever iemand die één keer verkracht wordt dan onze carrière weggegooid.
Zayn is nu weg dus ik kan nu weer is gaan kijken bij Anouk. Zou ze dat wel willen ze kent me niet misschien denkt ze wel dat ik het zelfde doe net als Zayn.
P.o.v Anouk
Hier lig ik dan naakt onder een deken van een bed te huilen. Ik ben zo bang bang dat hij het nog een keer doet. Of een van de anderen jongens. Ik lig hier nog een tijdje totdat ik voetstappen hoor en mijn deur van het slot hoor gaan.
Ik knijp mijn ogen dicht en luister alleen maar naar de voetstappen."Anouk?" Hoor ik een zachte en lieve stem zeggen. Langzaam doe ik toch maar mijn ogen open en zie Niall voor mij staan. Steek van schaamte gaat door mij lichaam niet alleen Zayn maar nu ook Niall heeft mij nu naakt gezien in een dag!
Goed gedaan Anouk.
"Heeft Zayn dit gedaan?" Vraagt Niall woest als hij me mijn kleding aangeeft.Ik niks zacht en als ik los ben duik ik snel onder de dekens van het bed en begin nog harder te huilen. Het bed drukt in wat betekend dat hij naast me zit. Hij geeft me een klein zacht kusje op mijn wang en loopt mij kamer uit. Ik hoor dat hij de deur weer op slot doet en weg loopt. Waarom is Niall zo lief en aardig voor mij? Denk ik als ik onder de douche sta.
*na het douche*
Ik ben klaar met douche en zit weer op mijn bed.Wat kan ik doen? Ik kan moeilijk hier voor altijd blijven.
Liam
We zijn weer thuis en Zayn vertelde dat hij een meisje had ontvoerd. Wij geloofde er niks van en wouden het eerst zien. We liepen naar boven en inderdaad zat daar een meisje. Niet zomaar een meisje maar een meisje huilend gebroken op bed zitten."Hey..." Zeg ik een beetje ongemakkelijk. Ze zegt niks ze kijkt alleen maar naar de deur.
Anouk
Het is nou of nooit. De deur staat wagen waait open. Snel sprint ik van het bed en sloeg Harry en Louis aan de kant. Ik renden en renden het hele huis door ik wist niet waar ik was totdat ik in de woonkamer was. Dit weet ik nog wel. Niall die de keuken uit komt lopen kijkt mij verbaast aan. Ik renden de deur uit en keek nog een keer in die mooie zee blauwe ogen van Niall.
JE LEEST
kidnapped by 1D {VOLTOOID}
Fanfic''Ik ben ontvoerd door Zayn Malik." Dat gebeurt niet iedereen, maar wel de 16 jarige Anouk. ._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.