Yayınlama~26.01.16
Multimedia 'da AYZA
Elimden geldiğince günde 2 bölüm yayınlamaya çalışacağım.Umarım beğenerek okunur.Ya da biraz olsun güldürebilirim^^Telefonumun titremesiyle elime aldım.Bildirim gelmişti.O ara gözüme saat takıldı 3.31 olmuştu.Fesat düşüncelerimden kendimi arındırmam uzun sürdü.Yarın lisenin ilk günüydü.Kolejde okuyacaktım çünkü sınav zamanı yaşadığım sorunlardan dolayı çok iç açıcı bir puan alamamıştım. Tikicanlardan ne kadar nefret etsem de mecburdum.Düşüncelerimden Cem Adrian' ın sesi uyandırdı. Tavanla kurduğum romantik bakışları bıraktım ve kulaklığımı çıkarıp telefonumu yatağımın yanındaki sehpanın üzerine lambanın yanına koydum.Bir güne daha uyanmamanın umuduyla gözlerimi kapattım.
"Ayzaa! Hadi ama balkızım.İlk günden geç kalıp hocalara laf sokman yüzünden bir toplantımı daha bırakıp okula çağrılmayayım ha canım."Sanırım yine uyanacaktım yine nefes alacak damarlarımdaki kan yine seri bir şekilde akışını sürdürecekti. Bir gün daha bu hayatta misafirdim.Annemin bağrışları kulaklarımda çınlarken telefonumu alıp saate baktım 8.30 olmuştu.Dersin başlamasına yarım saat vardı.Kalkıp lavaboya yöneldim beni gören annem sırıtarak"Sonunda götü kırık kızım uyandı" diyerek yanağıma sulu öpücüğünü bıraktı.Annem o çocuklarına küfretmeyin diyen annelerden değildi.Tam bir küfüristti.Küfirist ne demek bilmesem de düşüncelerimden sıyrılıp yüzümü yıkadım."Ayza güzelce insana benzet kendini zengin koca bulcaksın daha, ilk izlenim önemli patlıcanım." dedi.Annemin güzel öğütleriyle mor siyah saçlarıma şekil verdim.Rujlardan nefret eden biri olarak annemin aldığı rujlara hepinizden iğreniyorum bakışlarımı attım.Göz kalemimi ve rimelimi sürüp yüzüme bb kremimi uyguladım. Sütyenimi takıp okul lakosumu giydim.Dizimin bir karış daha üzerindeki okul eteğimi de giyip ayaklarıma lakosumun rengindeki yeşil converse mi geçirdim.Sırtıma da deri çantamı taktım ve aşağı indim sabahın bu saatinde bir şey yemediğimi bildiği için annem kahvaltısını yapmış saatini takıyordu.Benim aşağı inmemle gözleriyle süzdü.Sikti desem de olur napıyosun anne yan komşu oğluna kız mı alıcan ya?Annem ıslık çalıp evin kapısını bana açtı ve eliyle buuyrun işaretini yapıp arabaya yöneldi.Ben de arkasından arabamıza bindim.Uzun süren nasihatler sonucunda arabanın durmasıyla okuluma okul mu dedim ben saray lan bu gözlerimi devirmeden edemedim."Patlıcanım hemen gözlerini devirme eminim seveceksin okulunu." Anneme tebessüm ederek arabadan indim.Okulun bahçesi git git bitmiyor."Koşu bandı sanki amına ya bu ne anladık tikicanların ailelerinin gözüne gireceksiniz de pasifik okyanusu kadar bahçeye de gerek yoktu ya-"
"Sakin olsana küçük hanım."Sesin geldiği yöne kafamı çevirip takım elbiseli uzun adama sen hayırdır koç bakışlarımı attım."Ben okul müdürü Ümit""Götünde patlasın dinamit hay ben ya şey ben de Ayza merhaba"Of bi kendine hakim ol Ayza ya bi kere de sakin ol.Müdürün kaşları çatıldı ve kafasını onaylamaz biçimde salladı "Adın ne senin?"Napcan nüfusuna mı geçircen?He Ayza öyle de siksin iyice belanı."Ayza hocam.""Bu yıl mı başladın?""Evet hocam""Kısa bir süre sonra odamda mutlaka görüşeceğimize adım kadar eminim Ayza o yüzden biraz daha dikkatli ol okulumuza hoşgeldin."diyerek ilerledi. Sen kimsin amına kodumun hücre eksikliği yaşayan Ümit'i görüşelim bakalım. Sayıklanırken Pasifik Okyanusunu aşmayı başarmıştım karşımda bilmem kaç basamaklı merdiven duruyordu şimdi de. Survivor mı lan burası yeter.Derin bir nefes alıp Okulun merdivenlerini çıkmaya koyuldum.Hadi bakalım başlıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayza
ChickLit15 yıllık bir hayatın verdiği tecrübe, yaşattığı yaşanmışlık ne kadar ağır ve katlanılmaz gelebilirdi ki? Damarlarındaki kanın akışının durmasını 15 yaşında temenni eden tek kişi miydi o ?O neden 32 diş birden içten bir şekilde gülümseyemiyordu?Aile...