8||~ Çok kişi ağzından

130 13 10
                                    

Multimedia da ALGAN

"Melis!"

Hay dilimi kesip gergedanlara atsınlar ya.Melis mi dedim ben?Of.Melis gözlerini kısarak bana baktı."Demek kazananımız küçük sürtük ha?"Ben üzerine atlamadan Barlas girdi konuşmamıza."Ağzını topla kızım.Yoksa susturmasını iyi bilirim."diyerek piç piç sırıttı.Ay Barlas töbe.Melis o bordoya boyadığı dudaklarını cevap vermek için aralamıştı.Büyük görünsünler diye dışına da sürmüş lan kız.Buram buram kezban kokuyor Allah'ım.Melis'in araladığı dudakları daha demin Melis le yarışıp kaybettiği çocuğun yanımıza gelmesiyle kapandı.ÇÜŞİKEVAR bu soğuk bakışlıydı.Önce bana şaşkın bir şekilde baktı.Bu sefer duygularını fazla gizleyememişti.Ardından Barlas'a döndü."İyi şanstı."Sesi kusursuz ve sertti."Aynen kardeşim çok fark yemeden bitirdin.Tebrik ederim."Veee Barlas vurdu.Gol oldu sayın seyircilerr.Soğuk çocuk elini yumruk yapıp sıktı.Melis e döndü."Yürü."deyip arkasını dönmeden önce tekrar gözlerimin içine baktı.Melis başıyla onaylayınca hızlı adımlarla yürüdü."Bu yarışmaya sırf Algan için gelmediğini anlamadım mı sanıyorsun lan sen?Fazla olmaya başladın.Yanındaki yakışıklıyı da iyi bulmuşsun.Onunla devam et.Algan için boşa uğraşma tamam mı canım?""Siktir git.Paranoyak zavallıdan başka bir şey değilsin."Melis bir şey demeden gitti.
Demek meşhur Algan soğuk çocuktu.

Sonunda canım ev,canım yatak,canım Şakir.Sıcacık yatağıma kavuşmuştum.Barlas ödülünü alır almaz taksiye bindik.Eve gelene kadar Alganla ilgili sorular sordu.Yanıt alamasa da.Ben arabadan indiğim anda da gülümseyerek sigarasını yaktı.Annem uyuduğu için sorgulama yoktu.Baya heyecanlı bir gündü.Eğlenmiştim.Barlası seviyordum ve özlediğimin farkına bugün varmıştım.Ne kadar her zamanki gibi umursamaz görünsem de onunla 4 yıldır arkadaştık ve 4 yıl boyunca hep benimleydi.Tabiki özleyecektim.Aklım soğuk çocuğa takılmıştı.Melis neden bu kadar bana bulaşıyordu?Algan'a karşı hiç bir şey hissetmiyordum.O zaman onu kıskandırmaya sebep olan şey neydi?
Daha fazla düşünmek istemiyordum.Tüm gün boyunca Barlas'ın kapatmamı istediği telefonumu elime alıp açmak için kapatma tuşuna basılı tuttum.Açılan telefonumun kendine gelmesini bekledim.Kilitli ekranımda mesajları,bildirimleri ve cevapsız aramaları görünce kilidi açmaktan vazgeçtim ve biraz daha bekleyebileceğini düşünerek Şakire sarılıp başımı yastığa gömdüm.

BARLAS

Ayza'yı eve bıraktıktan sonra taksiyi boş bir parkta durdurdum.Parayı ödeyerek arabadan inerken yere bitirdiğim 4.sigaramı atıp siyah conversemle(biraz garip oldu.) üzerine bastım.Sönmekte olan sigaranın kırmızı kıvılcımlarına baktım.Parka doğru yürürken cebimden bir sigara daha çıkarıp dudaklarıma götürürerek paketi cebime koyup  -Ayza- yazan çakmağımı çıkardım.Beni sürekli çıkmaza sokuyordu bu kız.Sigaramı yakıp içime çektim.Dudaklarımdan uzaklaştırdığımda dumanı gökyüzüne doğru üfledim.Parktakı tattaravalliye oturdum.Demek Algan.Yarışmadaki esmer çocuk.Yakışıklıydı kodumun piçi.Ayza nın ona aşık olma ihtimaliyle sigarayı dişlerimin arasında sıkmıştım.Benim 4 yıldır karşılıksız sevdiğim kız.Yok ya Ayza Petitolarından başka bir şeye aşık olamazdı.Hele de bir erkeğe.Kıza aşık olcak sanki gerizekali.6. Sigaramı da kutusundan çıkardım.Ben Ayza nın bir erkeği sevme ihtimalinin olmadığını 8 ay önce anlamıştım.Böyle deyince lezbiyen gibi oldu ama yaşadıklarından dolayıydı ve şuan Ayza 1 haftada bir pisliği sevmişse bana da saygı duymak düşmez tabiki.Sevebilme ihtimali varsa bende kullanacaktı.Onu sevmeyen ya da seven fark etmez piçin tekinde değil.Düşüncelerim başımı da ağrıtmıştı.Bir sigara daha yakmak için çakmağımı sigaraya yaklaştırmıştım ama yanmıyordu.Çakmağın gazı bitmişti.Sinirle ayağa kalkıp salıncağa yumruk atmıştım.Elimden dökülen kan dövmelerimi kapatmıştı.Yumruğumu yere doğru sallayıp kanın akmasını sağladım.Yine kendime hakim olamamıştım.Terapiler bir boka yaramıyordu konu Ayza olunca.Aklıma tekrar gelmesiyle gözlerimi kapattım.

"Abi iyi misin?"sesin geldiği tarafa baktım.En fazla 10 yaşında kıvırcık saçlı bir çocuktu ve ben taksiden indiğimde saat 2 ye yaklaşıyordu.Başımı sallayarak"Ne işin var senin burada bu saatte ufaklık?""Ben burada yatıyorum abi."dlyerek karşıdaki bankı küçük eliyle işaret etti."Seni izliyordum.Sakinleşene kadar yanına gelmek istemedim.Anlatmak istersen dinlerim.Al elini temizle."diyerek adımlarını elinde tuttuğu peçeteyle bana yönlendirdi.Yanıma gelince peçeteyi uzattı.Tebessüm ederek aldım.Korkmaması için gülümsemiştim."Gel bakalım."Banka oturunca o da yanıma oturdu."Adın ne senin?Niye buradasın?Kaç yaşındasın?Anlat bakalım.Sonra da ben anlatırım."Küçük çocuk derin bir nefes aldı."Adım Can.9 yaşındayım.Annemi benim doğumumda kaybetmişim.Babam pek sevdiğim birisi değil.Başka bir kadınla evlendi ve kadın beni sevmiyordu.Bir gün daha fazla onlarla yaşamak istemediğime kesin emin olup gece evden kaçtım.Sadece Elif'e söyledim.Elif üvey annemin kızı ve sevdiğim kız o kadar güzel kii."Çocuğun iç çekmesiyle gülüp hafifçe ensesine vurdum.O da kıkırdayarak devam etti."3 aydır da burada yatıyorum.Sıra sende?""Bizde işler daha karışık be ufaklık.Daha fazla üşüme ben sana evimiZde -Z'yi vurgulamıştım.-Anlatırım.Adım Barlas.Hadi düş bakalım önüme."dediğimde Can gözlerini büyüttü."Ev arkadaşım bir ufaklık olacak demek."

ALGAN

Bugün olanlar bir haylice canımı sıkmıştı.Neye sinirlendiğime ben de karar verememiştim.Yarışı kaybetmeme mi yoksa kaybettiğim kişinin Mor kızın eşi olmasına mı?

Kapı tıklatıldığında kapının arkasındaki kişinin sexi gecelikli Melis olduğuna yemin edebilirdim.Kapıyı cevap vermemi beklemeden açıp içeri girdi.Yanılmamıştım.Çok güzeldi."Ne var?"Yattığım yerden onu süzüyordum.Sandalyeyi yatağıma yaklaştırıp oturdu."Algan."beline bağladığı geceliği çözüyordu.Amacını anlamıştım."Söyle de çık Melis.Uykum var."Histerik bir kahkaha attı.Geceliğini çıkarmıştı."Öyle mi Algan Bey senin her gece uykun var zaten."Salak kız gece uyunur zaten."Allah kahretsin olmuyor Algan senden vazgeçemiyorum.Güzelim daha ne istiyorsun gerizekalı?Niye sevemiyosun?"Dudaklarıma eğilmişti elimle soğuk vücuduna dokunarak ittirdim.Bu sefer hem gülüyor hem ağlıyordu.Geceliğini üzerine giyip tokat attı.Yanağımdan çekmekte olan bileğini tutup sıktım."Bir daha sakın denemeye kalkma.Çık dışarı!"Sıktığım bileğini bıraktığımda diğer eliyle bileğini ovalayarak kapıya doğru yürüdü.Kapıyı açtığında dönüp dolu gözleriyle bana baktı ve tüm geceyi yumruk torbasıyla geçirmemimi sağlayan cümleyi söyleyip çıktı.

"O kıza hepsine baktıklarından farklı bakıyorsun Algan.Bana neden öyle bakamadın?"

AyzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin