4||~Bol Mesajlı

152 23 16
                                    

Multimedia'da Çağan

"Oo asi kızımız da buradaymış."

Bu o Melis denen kızın yanındaki kıvırcıktı."Asi kız nereye gideceksen ilk seni bırakalım gel"Demesiyle yüzünü inceledim.Kusursuzdu.Dudağının iki kenarındaki piercingleriyle oldukça havalı durmasına rağmen saçları onu çocukça gösteriyordu."Asi kızımızın aşık olması bittiyse binebilir mi?" "Ne aşkı kodumun metalli sütü?""Hanım abla bincen mi?"Ben sana bi binecem şimdi.Şoföre öldürücü bakışlarımı atıp taksiye bindim ve gideceği yeri tarif ettim."Ben Çağan?"Deyip elini uzattı.Uzattığı elini sıkmadan" Ayza!" diye cevapladım.Elini geri çekip ensesini kaşıdı."Tamam hanım abla.Anladım.Geçen yıl seni hiç görmedim.9. sınıf mısın?"Sanane kardeş"Aynen."Çağan verdiğim cevaplara bozulmuştu.Gözleriyle dışarıyı izledi biraz sonra dayanamadı"Melis'le ne oldu?Niye gelip ayar çektin?"Keşke çekilen tek şey ayar olsa be gülüm ıy Ayza ya."Saçmalamıştı Alkan falan tehdit etti?"Çağan güldü."Aygan o.Takma Melis'i Aygan Melis'in kuzeni ve ona aşık Aygan ne kadar terslese de geliyor.Aynı evde yaşıyorlar.""Ee cilt numaralarını da vericeksin mi?Sormamıştım?"Çağan baya bozulup telefonunu çıkarttı. Clash oynamaya başladı.Sonra kafasını kaldırıp bana baktı."Ya Ayza bana bi güzellik yapsana şu yanındaki yeşil gözlü fıstığın sevgilisi falan var mı?" Çağan soruyu bitirmişti ki eve gelmiştik.

Masum bakışlarına dayanamadım.Taksici amcaya parayı uzattım.Kapıyı açıp inerken Çağan'a "Yok." diyerek göz kırptım.Hadi ama 2 aydır tatilde göz kırpmayı öğrenmeye çalıştım.Bırakın da kullanayım.Eskiden kıçına kalem girmişlere benziyodum yaparken şimdi gayet havalı oluyor.Çağanda kocaman bir gülümseme oluştu.Kapıyı kapattım ve eve doğru yürüdüm.Evde annem yoktu.Kıyafetleri bir kenara atıp duşa girdim.

Damdan dama atlarım
Çatını başına yıkarım
Bana tatava okuma
Gaffana tahır tahır sıharım
çoooaaal keke ççöööööööaağağğğğğğğğhhhllllll
hela hela vel velaaa

Evet.Telefonum çalıyordu.Zaten başka zaman olsa aramazsın kodumunlar ya.Biraz daha çalıp sustu.Duştan çıkıp bornozumu üzerime geçirip yatağıma atladım. Petitomu yerken telefonuma uzandım.Arayan Barlas' tı. Doğru ya mesajına da cevap vermedim çocuğun.Kışın götünde sarkıtlar oluşsun da otururken acı çek Ayza. Hemen Barlas'ı aradım.

~Ayza?

~Barlas?

~Özledim seni mor kafa hafta sonu gelip seni alıyorum.Bir şeyler yaparız.

~Barlas hiç uğ-

~Yapalım mı demedim Ayza.Gelip alıyorum dedim.Kendine iyi bak mor saçlarını sevdiğim.Erkek görürsen yolunu değiştir.Bakma Günah kızım ne gerek var değer mi ateşlerde yanmaya?Hadi öptüm.Sana bakan olursa da siktim belasınıı.......

Telefonu kapatmıştı.Her zamanki Barlas korumacı tavırları alışmıştım.Bir şey dediğinde geri çevirmek mümkün değildi zaten.O yüzden haftasonu gelsin bakalım diye düşünerek İnstagrama girdim.31 like 162 yorum mu?Abi bende mi cenabetlik bu ne? Belizxk Ulan Beliz.Yorumlara baktım.

gÖzlErin güzel aMa bakmayı bilmiYorsun aNam!..

Kralına yol vermişim soyhtarıyla mı uğraşcam?.

Ayza mesaj atmadı... Al kAlbİmE VuR HaNçerİ KalBiM KaNa BulAnSın AyZam. AmA FaZla dErİne İnMe Çünki OraDa SEn VaRsıN....(Yazana kadar eli kopmadı tabikii.)

Ve saçma sapan bir çok şey.Wp ye girdim ve Yarışta şike yapan sperm e tıkladım.

Ayza

Kızım sen manyak mısın?Üşenmedin mi lan?

Anında cevap gelince göz devirdim.

Yarışta şike yapan sperm

Noldu paşam koydu mu yaşam?Ne bu atar?Mesaj at dedim atmadın.Ben de taciz ediyim de belki hatırlar düşünmüştüm.Güzel düşünmüşüm.

Ayza

Çok iyi düşünmüşsün dolar göz.Ben şimdi müzik dinleyeceğim.Sonra görüşürüz öptüm dolar gözlerinden.

Saat 20.57 olmuştu.Kulaklığımı telefonuma takıp Cem Adrian albümüme girdim.Adamın sesi kusursuz anasını satayım biz söylesek can çekişen iguana olsundu size göre can çekişen iguana ama Tanrıya göre cesur bir solist diye düşünerek Cem Adrian ı kıskanmayı bıraktım.

İnstagramdan mesaj gelmişti.Mesajı atan Çağan'dı.Nerden buldu ki hesabı.Mesaja tıkladım.

Çağanben

Moonza seni bulcam diye en güzel yerlerimi yırttım resmen.Ya senin şu yanındaki kızın adını sormayı unuttum.O gözlerine vurulduğumun adı ne?İnstagram hesabı var mı?Varsa kullanıcı adı ne?

Başta yaptığı zeka üstü espriye göz devirdim ve istemsizce sırıttım.Bence çok da yakışırlardı.Kendimi bir Esra Erol bir Zuhal Topal gibi hissederek yazmaya başladım.

Blackayza

Adı Beliz.15 yaşında.Bekar.Maddi durumu ana baba parası yiyor.İnstagram kullanıcı adı Belizxk.Çağan gibi bir talip bekliyor.Çağan Beliz'i bir şekilde üzerse Ayza nın da onun en kıymetli yerlerinden kızartıp pilav üstü koyup yedirteceğini bilmesini istiyor.

Yazıp yolladım.Piç piç sırıtıyordum.Mesaj gelince açtım.Belizin fotoğrafını atmıştı.

Çağanben

Ayza sence de Çağan bana evlilik teklifi et.Al beni Çağan.Çocuklarımın babası sen ol Çağan der gibi bakmamış mı?Ben 11. sınıf o 9. çıkart ikisini 3.Üç tane çocuk yaparız.Biri Beliz'in bacağına sarılırken birinin bezini ben değiştiririm.O yüzüme işer.Beliz güler.Ben de o gülünce gider öperim.Sidik bulaşır ona da sonra kovalar beni.Çocuklarla birlikte duşa girer gerisini ben kendi kafamda devam ettireyim en iyisi*-*

Çağan 11.sınıftı demek.Kapıdaki anahtar sesini duymamla aşağıya indim."Hoş geldin Esra Kraliçe."deyip yanağına sulu bir öpücük bıraktım.Üzerinde o adamın kokusu vardı.Küçükken sarılıp göğsünün üzerine başımı koyduğumda kendimi güvende hissettiğimdeki koku şuanda midemi bulandırıyordu.Annemden uzaklaştım."Hoş bulduk patlıcanım."O içime çektiğim kokuyla bozulan sinirlerimi anneme belli etmeden odama çıktım.Saat 10.46 olmuştu.Şakiri alıp yatağa attım kendimi.Annemin o adamın yanında olduğunu düşündüğümde içten içe ne kadar incinmeme sebep olsa da o adamı düşünmemeye çalıştım.Onun gerçeklerini tek ben biliyordum.Yalanlarıyla yaşamayı her ne kadar çok istesem de.O yüzden annemin yalanlarla yaşamasına tahammül edecektim.Edebildiğim kadar. Abimin de aynı şekilde.Tabi şuan nerede gezdiğini bilmediğim abimin.Aile konusuna girince içinden çıkamayacağım gerçeğiyle gözlerimi kapattım.

AyzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin