Két és fél napja nem láttam a lányokat. Nem tudom miért hiányoznak ennyire. Vagy hiányzik. Suzi, leginkább. De Samit is szivesen megölelgetném most. Beszélnem kéne velük. Vagy vele. A fenébe! Magamnak sem merem bevallani hogy odáig vagyok Susiért, mióta megláttam. Azok a szemek elbűvölnek. A bőre olyan selymes, hogyha megfogom kiráz a hideg. Nem őt, engem. És azok az ajkak... Ó a francba Lucas! Ne csak álmodozz, tegyél is érte hogy a tiéd legyen. Felhívom...vagyis fel kéne.
*Kicsöng*
-Halló-szól bele egy unott hang
-Segítened kell!-majd elkezdem rágni a körmömet. Rossz szokás.
-Lucas? Mi az, mi történt?-szól aggódó hangon.
-Cselekednem kéne, hogy a magaménak tudhassam Suzit, de nagyon gyáva vagyok...-magyarázom Saminek a problémám.
-Na most felemeled azt a nagy segged az ágyról és szépen kiveszel egy szál rózsát anyád vázájából és bekopogtatsz hozzájuk. A többi már megy magától.-érzem hogy mosolyog a telefonba.
-Félek...-suttogom.
-Na és? Szedd már össze magad! Azt hiszed hogy más nem fél soha? Lesznek rosszabb dolgok is az életben amitől jobban fogsz félni. Van most is olyan dolog az életedben amitől félsz...és nem Susan az.
-Igazad van Sami! Úgy imádlak! Majd meghálálom egy öleléssel!
-Jaj, jaj oda ne rohanjak...Ne hálálkodj, cselekedj!
-Akkor is tudom hogy szeretsz!-majd kinyomom.
Lebaktatok a lépcsőn, eléggé szédülök. Csak az idegesség miatt, de elég kellemetlen. Le kell ülnöm, még összeesek. Míg a fejemet fogom a lépcsőn ülve egy kerekesszékben ülő kislány gurul felém.
-Szia hercegnő!-köszönök a hugomnak majd megcirógatom az arcát.
-Szí Luck.-köszön vissza a hugom. A betegsége miatt csak rövidítéseket tud használni.
-Mindjárt jövök csajszi, csak előbb meghódítom a szerelmem! Tudod, én leszek a barna herceg gördeszkán!-játszom el a hős szerelmest. De Maja megfordul és elgurul. Én meg egy szál rózsával kilépek az ajtón. A szöveget gyakorolom hogy mi lenne a megfelelő, de nagyon bénán megy. Szarok rá, majd lesz ami lesz.
Nem kompikálom túl. Csak szépen nyugodtan, mint ahogy Sami előadta. Laza vagyok. Na jó, inkább beteg. Remélem jól nézek ki, és nem úgy mint egy ágról szakadt. Át sem öltöztem. Lehet vissza kéne mennem....Nem! MEGYEK ÉS MEGKÉREM SUSANA KEZÉT. Vagy...mi a fasz? Hah, kicsit előreszaladtál Lucas... Nem nézek ki furcsán az ablakból hogy magamon röhögök. Szerintem az emberek részegnek hisznek ha meglátnak. Össze szedem magam és bekopogok. Már meg is bántam.