Gözüme günün ilk ışıklarının girmesiyle açtım ..odamın bu kadar çok güneş ışığı alması hoşuma gidiyordu..Kollarımı başımın üstüne getirerek gerindim.. gülümsememde beraberinde gelmişti ve anında söndü..
Pata küte odama giren abim yüzünden..iki abim vardı.Biri bizden uzakta avusturalyada diğeri ise hemen yan odamda...
Büyük olan yani yurt dışında ,evli ve bize pek zararı yoktu severimde kendisini ama benden 5 yaş büyük olan abimi pek sevdiğim söylenemez. aileye aykırı bir şekilde sarışın ve ela gözlü sürekli olarak beni kontrol etmeye ve emirleri altında tutmaya çalısan bir manyak...
- yine ne var sabahın köründe abi?
-sabahın körü mü asel saaat 12 ve tahmin et kahvaltıyı kim hazırlıyor
Kahkahı patlatarak
-sen mi?
-cabuk aşağıya iniyosun hemenİşte olağan günlerim . bu hafta sonları hallerim ..Genelde geç kalkma kavga etme odaya çekilme. ...monoton bir yaşamın içindeydim..
Akşam olmuş kahvaltıdan küs ayrıldığım için hiç inmemistim aşağıya..yarın pazartesi olması beni mutlu ediyordu. Herkes nefret eder ama ben severdim çünkü bu evden çıkmam anlamına gelirdi..
Akşam yemeği o sofrada bulunmak zorundasınızdır. Ha babam yüzünden değil abim yüzünden babam kendi halindedir emekli olduğundan beri az konuşur hatta bize hic karışmaz oldu. Tabi abimede hiç dur demez.
Yemeğimi çatalımla didik didik ederken göz ucuylada abime bakmaya devam ettim. Hayvan gibi yemek yemesi artık beni çileden çıkarıyordu. Hani anneme sormalarımdan emin olmasam üveyim dicem. Annem demisken annem Vasviye hatun oğluna pek bi düşkündür toz kondurmaz hani.
Usulca yemekten tam kalıyordum ki yine abim
-tabağını bitir asel
-doydum
-ye su yemegini
-doydum dedim ya kusucam yoksaSes cıkarmadı bende kalkıp odama gittim kusma konusunda fake atmıs olabilirim ama bunu dedikten sonra çokca kusmuşluğum var bu yuzden ses cıkarmadı ayı ali..
Yatagımı acıp icine girdim. Yastığıma sarıldım. Yarın okul vardı ve de geçiş sonucum açıklancaktı.güzel sanatlar fakultesini gecen sene zor bela girdim abim yüzünden. İsletme okumamı o kadar cok istediki bunu kavgası 3 hafta sürdü.
Çizmeyi hep sevmisimdir. Zihnimdekileri boyle ifade edebiliyordum.gecis yapıp başka bir üniversteye gecmeyi gecen sene planladım bu öküzün emirleri altında yasayamazdım..
Coktan hayatıma karısmayı basarmis nerde caliscagimı kimle evlenceğimi bile planlamaya başlamıstı.
En yakın arkadasım bursada bi okul tutturmuş bense onla gitme hali kurarken istanbulda kalakalmıstım
Bu hayat o kadar karmasıktı ki simdi abim ne planladıda uygulamaya koycak diye beklemekten cok yoruldum sıradan hayatım okul yaşantım olsun okadar çok istemiştim ki olmadı..
Olmadı diye de elim armut toplıcak degil ya yarın bursaya gidip gidemiyeceğim açıklancak olması şuan gözüme uyku girmemesi ile dogru orantılı..
Gece lambamı açıp ışıkları söndürdüm evet karanlıktan hep korktum hepte korkucam galiba 22 yaşımda abimin emirlerine uyarken bunun değişeceğini düsün müyorum.
Ne ara uyuduğumu hatırlamıyorum alarmı kapatamamanın verdiği huzurzulukla yarı kapalı gözumle saatte bakıp odamdaki banyoya koştum.
Saçım basım daģınıklığı 3 . Dünya savaşını aratmıyordu. Hemen üstümü giydim. Dıslerimi fırçaladım saçımı elimle düzelttim. Allahtan akşamdan düzleştirmiştim yoksa papaz gibi okula giderdim.
Aşagı bi hışımla indim. Hafta içleri abimle sabahları karşılaşmaz hemen okulda bulurdum kendimi kahvaltımıda hep okulda yapardım.
Anneme selam çakıp kapıdan çıkıp durağa yurüdüm. Telefonum çalmaya başladı. En yakın arkadasım merve
-kızım ölcem meraktan ne zaman açıklancak sonuçlar asel
-sanada gunaydın merve nasılsın çok sağol bende iyiyim napim bebeleri büyütüyorum
-ne dalga geciyon asel ya kızım odan hazır bak ne zaman gelceksin?
-bugün ögrenim akşam plan kurcam sonra ertesi gün yanında olcam seksi şenpanzemIkimizde kahkahayı kopartmıstık ikimizde çok heyecanliydık oda abimin deli olduğunu biliyodu ve benim kadar korkuyodu sonuçta hiçbirseyden haberi yok..
Otobüsün gelmesiyle okul yolunu tuttum kampüsün girişinde durdum belkide bugün son günümdü kim bilir..
Yavaş adımlarla ilerledim 2. Sınıfta olmam sebebiyle çokca arkadaş edinmistim..
Ahmetin bana yaklaştını gördüm bu çocuk hiç vazgeçmicek diye düsünmeyi devam ederken eger kacmazsam bida kurtulamazdım benden hoslandıgını biliyordum liseden beri hemde adımlarımı hızlandırdım
Amfilerin olduğu A bloğa giriş yaptim ve kahve makinesinden kahvemi aldım..şimdi sıra haftalardır bekledigim haberde tam tamına 3 metre uzagımda panoda asılı .usulca ilerledim.. geciş yapanlar diye asılı kagıtta ismimi aradım yoktum . Paniklemiş sekilde ikince nushaya baktım ve adımı görmemle bi oh çektim ki o oh birden aha dönüstü kahveyi elime boca etmiştim..
Hemen elimi sildim.. merveyi aradım
-kazandım
-biliyodum be bosuna mı ortalamayı 3.51 yaptın sen kimi alcaklardı başka..Biraz daha konuştük plan yapmaya başladık. Akşam abimin huyuna gitmeliydim. Otobüsle gelemezdim beni bulurlardı ve bulduklarında abim beni sağ koymazdı.
O yüzden abimin salak arabasını çalmam gerekecekti.ki gözü gibi bakerken bu nasıl olcaktı bunuda tartıştık merveyle adını daha önce duymadıgım bi uyku ilacından bahsetti annesi kullaniyomuş bazen kendiside alıyomuş bomba patlasa uyanmıyomussun..unisom adımda 1 tane alımla 1 saatte uyutuyomuş.
Eczane yolunu tuttum zaten okuldaki bi kaç evrak isini halletmiş belgelerimi fakslattmıstım son günümu okulda bitirmiştim.
Dedigi ilacı alip cantama koydum. Saat 6 olmuştu yani abimin gelmesine daha 1 saat var demekti . Eve gelmiştim çoktan. Hemen odama gectim telefonuma navigasyon indirdim.yolu bilmem gerekiyordu.
Hemen sırt çantama gerekli kisisel eşyalarımı aldım çantayı hazırlamamla yatagın altına koydum.
Abim çoktan gelmişti işte oyunumuz başlıyordu.
Son kez odama baktım dur bi dk bana giydirmedigi etekle bulzı hemen çıkardım işte bu kıyafetlerle evden çıkıcaktım pis pis gülümseyip
"ÖZGÜRLÜK OYUNUM ŞİMDİ BAŞLICAK sinamalarda"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİMSİYAH
FantasyAsel ,şehrinden uzaklaşmak isteyen kendi dünyasının başrolü...kim derdiki tekdüze bi hayat isterken tepetaklak olmuş bi yaşama sürükleneceğini... Düştüğü bu ortamın verdiği maceralara korktuğu bu siyaha aşık olacağını...maviliğin içinde karanlığın e...