kaçış

64 13 0
                                    

Usulca merdivenlerden indim.
Tuhaf gozlerle bana bakan abimi izledim dikkat çekmemmem gerekeceti hedefim belliydi saat 11de yola çıkıcaktım ama işimin rast gitmesi gerekiyordu

Herşey mükemmel olmaliydi tek bir hatam sonsusza kadar bu evde kalmama neden olcaktın halbuki bir kuş burnunu bile dısarı çıkarmıyorsa nasıl ögrencekti uçmayı..

Aksam yemegi için annemle masayı kurmaya koyulduk ara ara abimin ne yaptığına bakıyordum anahtarlar ve
Ruhsat televizyon ünitesinin önünde bana el sallıyorlardı..

Sofraya geçtik. Bu akşam ilaćları sıvı olan bir seyle ev halkına içirmeliydim.. toz haline getirdigim ilaçları iç çamasırımda sakliyordum en güvendiğim yerde..

Yemekte konusulmadan yendi.
Sofrayı kaldırdık ben annemi salona postaladım mutfaği toplıcamı söyleyerek annemde canına minnet tabi..

Çayı koydum ocağa o arada mutfağı topladım çayı demledim arada bi gelen var mı diye kapıyı yokladım titresimle irkildim merve çatlıyo olmalıydı.

Bardakları hazırlamaya koyuldum o sırada abim geldi su bardağını aldı su doldurup içti tuhaf tuhaf bakarken ne var bakısı attım. Şasirdı tabi o demeden herseyi ben yapıyodum.

Gitmesiyle çay bardaklarının dibine ilaçları döktüm. Üstlerine de çayı eriyene kadar karıstırdım hepsini ben çay içmezdim kendime kahve yapmıstım ayıp kalmam gerekecekti

Elim ayağim titriyordu. Bir sacımı başımı toparladım servise gectim.abim oküz olduğu için 5 bardak çay içti saat 10.30 coktan olmuştu ilacın etki etmesine yarim saat vardı

Simdiden herkes esnemeye başladı ilk uyuyan babam oldu kimse yadirgamadı bulmaca çozerken hep uyurdu zaten.

Onlar esnedikçe vende esnemeye başladım. Uyumam gerekiyordu. İceri geçtim. Kendime telkitler veriyordum. Artık son 15 dk kalmıstı.

Salona geçtim annemde uyumuştu tvnin karşısında.
Abime gelince inatçı keci daha direniyodu göz kapaklarına.. bende bu arada bardakları topladım ocagın altını kapattım dogalgazı kontrol ettim

Ailem sonuçta ben yokken ölmelerini istemem. Bütun fişleri çektim odama çıktım ustümü değiştirdim çantamı aldım bu arada abiminde uykusu derinleşti. Tv unitesinden ruhsatı anahtarları aldım.

Cüzdanımın icine baktım kimliğime ehliyetime ve parama sadece yüz liram vardı buda daha şehri terketmeden venzinin bitmesi demekti el mecbur ilk annemin zulasını patlattım 100 lira sadece yetmezdi

Hizli olmam gerekliydi hemen babamın cebini yokladım 300 lira üstunde para tasımazdı hic hep banka da uff ladım ...

Sira abime geldi cüzdanı arka cebindeydi. Yavasca elimi arka cebine götürdüm kipırdandı. Ödüm kopmuştu.

Uyanmadı.birazdaha kıvrak hareketle elime aldım az daha zafer çığlıklarimı atıcaktım.

Icinde 1000 liraya yakın para vardı 500 zunu aldım. Bu kadar para yeterli olcaktı umarım.

Ayakkabilarımı giyip dısarı çiktım. Abimın arabasina doğru yol aldım. Arabası passattı ticaret sirketinde muhasebecisiydi. Iyi para kazanıyordu Yani . Arabaya gectim. Kemerimi taktım..

Artik yeni hayatıma yürumuyor koşuyordum. Asıl simdi yaşamaya başlıcaktım.

Radyodan pop bi kanal açtım pencereleri açık hunharca bağirmaya başladım..iste zafer çığlıklarımın boģım acıyıncaya kadar attım...

Bu gece benim dönemimdi. Kuş artık özgürdü ve uçmayı öğrenecekti.

Muziģin sesini kısıp telefondan navigasyonu açtım talimatlara uyarak gidiyordum.Allah tan ali ökuzü depoyu fullemişti de beni bi yükten kurtarmıstı.

Ilerlemeye devam ettim şarkıyı mırıldandım sözlerimi geri alamam ,yazdığımı yeniden yazmam drm drm

Ne kadar gittim bilmiyorum telefonumun şarjı bitiyodu ve arabada şarj girişi yoktu yolu ezberlemeye çalıştım..

Tamam tabelalarla ilerleyebilirdim. Kendime sövdüm ilk engellimle başa mı çıkamıyacaktım..

Tabelaları takib etmeye başladım..bi yola saptım..yolun yapısı degişti ve artık tabelalarda yoktu acaba kayboldummu diye merak ederken benzenin bitmek üzere olduğunu gormemle yeni yeni inşaa ettigim dünyam yıkıldı.

Simdi sıçmıştım iste kurda kuşa yem olcaktım.kimseciklerde yoktu kenara çektim arabayı benzin bulmam gerekiyordu. Beynimede oksijen gitmiyordu.

Arabadan indim napcaktım simdi etrafa bi göz gezdirdim. İşık dahi mi olmaz ya korkuyorum bu simsiyah yerden orman desen değil american filmlerindeki terk edilmiş kasabalar gibi

Nasıl gelmiştim buraya ben peki...bir sinirle yerdeki kayaya tekme attım.

Koca bi delik açıldı ve beni içine çekti düsüyordum.....

SİMSİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin