Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum.emeğe saygı diyelim yıldız butonuna basalım.
beğeni ve yorum sayısı olmasa
Veya az olursa kitaba devam etmeye bilirim.tek yazdığım hikaye değil.Tanıtım:
: Yıkılmazlar ailesinin son veliatı çağanın. Erkekliğinin olmasına rağmen. Annesini araba kazasında kaybetikten sonra .Psikolojik olarak mizojinistir.(mizojinist:kadınlardan nefret eden demek fransızca yazılım
Sanırım. Ve kadına acı çektirmekten keyif alan anlamına geliyo )
%75 te pisikopat yani beyninin duysal yapı kısmının gelişmemesiyle her kadından nefret edip aşağılaması kadınlara dokunurken iğrenmesi başka veliat veremiycek oluşunun açıklamaktadır.bunun üzerine babası selim beyin bunu önceden fark edip ,
Oğlunun annesini çok sevdiğini bildiğinden karısına en benzeyen Kızı Rüyayı yetimhaneden evlat edinir.amacı : çağanı rüyaya sevdirmek evlendirip ,torun edinip
Soyunu devam etirmektir.
Ama rüya beyinden
özürlü değildirki !
Bunları bi süre sonra anlar .ve sizce neler yapar ?Bölüm adı: "Seni unutmamış hatta Sen ona uzaken o dahada sana bağlanmış"
Rüya asya yıkılmazdan :
Gözlerimi odaya giren ışığın
'Uyan artık sabah oldu !güneş doğdu! 'Sinyaleri ile açtım.
Cemle aslının evinde misafir kalıyodum.neden evimde kalmıyodum ?çünkü orda abim çağan var .aslında ordan ayrılıp başka yere yerleşelide çok oldu.baba demem gereken adamda beni korumayalı çok oluyo.evet çağan bana aşıktı bunu 16 yaşımdayken şöylemişti.
-2011 istanbul -
Ps oynuyoduk ve bi anda arabayı daha hızlı sürüp bitiş çizgisinde 1. Oldum.çağanı yenmek hep zor olmuştu.bu heyecanla ayağa kalkıp "evet çağan abimi yendim.evet "dedim.ve kahkaha atım.
Çağana baktığımdaysa beni izliyodu.ve onu yenmişim felan hiç umurunda değildi.
Konsolu L koltuğun üzerine bıraktı. "Tamam sen kazandın .
Yanıma gelip otururmusun sana önemli bi şey söyliyecem ."dedi
Bende gidip yanına oturdum.
"Önemli bi şeymi oldu ?"dedim.
Ilk gözlerimin içine baktı.
Sonra küçük elerimi avuç içlerine aldı.
"Oldu.Rüya ben sana aşık oldum.
Ömrümüzü birleştirmek istiyorum.tabi senin izninle ."dedi.
Bu imkansızdı mizojinisti bi kıza yada bi kadına karşı bi şeyler besleyemez hata nefret ederdi.
"Çok güzel bi şakaydı abi "dedim.gülümsedim.
"Hastalığım yüzünden böyle düşündün dimi ? Neden bilmiyorum ama sen diğer hemcinslerin gibi gelmiyosun bana onları salak olarak görüyorum iğreniyorum onlardan .ama sen onlar gibi değilsin.güzelsin. güzelde bi sesin var.zekan diğer aptal kızlar gibi değil. Onlara bin basıyosun ."dedi.yüzümdeki gülümseme ssoldu.keder kapladı gözlerimi
"Ama ben sana abi dedim "
"Ama senin öz abin değilim."dedi.
"Hayır" diyerek merdivenleri 3 erli 5 erli atlaya atlaya odama kaçtım. Kapıyı kilitledim .
Neler olacaktı şimdi?
Akşama kadar gardrobumun içinde bi çocuk gibi gizlendim.
Akşamsa alt katan
"Tamam oğlum sen şimdi git.ben daha sonra sana haber vericem "diyen selim beyin sesini duydum.
Çelik kapıdan açılıp kapanma sesi geldi.
Daha sonrada kapım zorlandı.
"Rüya kızım kapıyı
açarmısın.?"dedi selim bey
*açma sakın öyle bi yanlış yapma* dedi iç sesim.
Açmıycaktım işte.
Kapıyı dahada zorladı selim bey.
"Rüya aç şu kapıyı sinirlenmeye başlıyorum."dedi sonra kapı zorlanılmayı kesti.
"Rüyacım kapıyı açıp aşağı gelirmmisin ?akşam yemeği için seni bekliyoruz annecim hem baban seninle önemli bi şey konuşmak istiyo ."dedi ece hanım. Gardolaptan çıktım .ece hanım yalan şöylemezdi.ama kullandığı kelimelerdede yalanlık birşey yoktu.güvenemezdim onada.
Açamazdım kapıyı.
Sonra kapının deliğine aylardır kayıp anahtar girdi.selim beyin anahtarı çevirmesiyle artık kapının sağladığı güvenlik kalmadı. Selim bey kapıyı açıp bana baktı.ece hanımsa eşinin kötü bi şey yapıcağını anlamıştı.
O yüzden benim yanıma gelip omuzlarımdan kavradı.
"Tatlım neden kapıyı kilitliyosun.
Hadi gel bi şeyler yiyelim.düşüp bayıldın diye çok korktuk."dedi.
Bayılmamdan korkmuş olabilirdi.
Bi tür kalp hastasıydım.
Çağan ilk geldiğimde beni sevmemiş ve içeceğimin içine riskli kalp ilaçları koymuştu.
Daha 10 yaşımda ölüceğimi sanmıştım.ama kalbimin %45 ine bi şey oldu.çalışmamaya başladı.
Ilk makineye bağlandım.damar tıkanıklığı oluştu . Farklı farklı ilaçlar kullanmaya başladım. Ilaçları almadığım zaman ilk bayılıyorum,sonra şoka giriyorum,müdahale edilmez hastaneye kaldırılmaz isemde kalp krizi geçiriyorum.
Işin kötüsü çağan akıl hastanesine yatmasın diye benim için intihara teşebbüs eti dedi selim bey .sırf çağan rezil olmasın diye bi şey demedim.
Aşağı indiğimizde "salona geçin rüyayla konuşmak istediğim şeyler var "dedi selim bey.
Salona doğru yürüdüm. Arkamı dönüp selim beye baktım.
"Sizi dinliyorum."dedim.
"Sizi bizi bırak rüya .yıllardır alışamadın .çağan senin ve kendisiyle alakalı bi konuyu bana açtı ve yardım istedi."dedi.
Nefes alıp devam eti.
"Sana aşık olduğunu söylemiş
Hatta bi tür evlenme teklifi dahi etmiş. Senin cevabın neydi peki ?"
Dedi."hayır" diye reddettim .
"Neden çağanın kalbini kırıp öyle bi şey söyledin? "Dedi ece hanım.
"Ben onu abi olarak görüyorum."
Dedim.
"Ona bi şans tanı "dedi selim bey.
Ve yanıma doğru geldi.
"Eminimki mutlu olacaksınız "dedi."ama ben daha 16 yaşındayım."
"Mahkeme kararıyla yaşını büyüte biliriz "dedi
"Hayır!!ben onu yıllarca kardeşim abim olarak gördüm asla asla böyle bişey yapmam !"dedim.selim bey sinirden kırmızının her tonuna girdi.
Bana hiç beklemediğim bi anda güçlü bi tokat atı.dengemi sağlayamayıp yere düştüm.
"Mahkeme kararıyla 18 yapıcam yaşını çağan ile aynı yaşta olacaksınız.en fazla 1 ay içindede
Evleniceksiniz."dedi .
O an jetonum düştü. Çağanın öz annesi esma hanımın fotoğrafına dikatli bakana kadar .ona çok benziyodum.selim bey beni çağandan başka arkadaş edindiğimde kızardı. Başka evlat edinmeye kalkıştıklarında yani ece hanım hamileyken 2 aylık hamileyken ece hanımı merdivenlerden itmişti çağan.bebek düşmüştü.
ben ondan sonra aileye katıldım.selim beyin amacını yeni anlamıştım.benim sayemde torun ediniip soyunu sürdürücekti.
"Yıllarca kullandın beni !"diye bağırdım.
"Daha sana hiçbirşey yapmadım
Daha hiçbirşey görmedin."dedi selim bey maskesinin altındaki kişiliğini göstermişti.
Göz yaşlarım istemsizce akmaya başladı.
"Neler oluyo burda !!!?"diye hızır elez gibi gelmişti teyzem . O bana yardım edebilirdi.
"Teyze kurtar beni !"diyip koşup sarıldım ayla teyzeme .
"Ne oldu rüya yanağın şişmiş.
Selim bu rezalet nedir böyle!"
"Bilmen gereken bi şey yok ayla "dedi "var teyze var !!!"dedim .
"Sen arabaya git rüya ben babanla konuşup yanına gelicem"
Dedi.o araba benim şimdilik kurtuluş biletimdi.çelik kapıya doğru koştum. Arabaya bindiğimde ağlamam şiddetlenmiş hıçkırıklar atıyodum.
-2015 antalya/alanya -
Işte böyleydi. Sonra ayla teyzem
Dava açtı. Koruyucu aile yer değiştirdi.yani bu biraz değişik oldu.ece ile selim beyin başına bi şey gelirse emanet ediliceğim kişi ayla teyzemdi vasiyetimi üstüne aldı. Iki buçuk ay sonrada aileden biri bile yanıma 20 metre yaklaşamaz diye karar çıkardı. Yaklaşık 3-4 yıldır kaçıyorum yada teyzemin koruması altındayım denebilir.
Ilk şehri değiştirdi teyzem.
Yaz tatilerindede yurt dışına gönderirdi beni.
Tabi teyzem kanser olana kadar, daha ölmedi.bu yaz burdayım o yüzden .
Zaten artık 19 'um yani aile felan yok teyzemle konuşup velayetimi kendi üstüme alıcam.
Bacağımı yataktan aşağı doğru sarkıtım.odanın kapısı açılıp aslı yatağa doğru atladı."naber beyaz çikolata" dedi kendisi sütlü çikolata gibi kızdı. Ben süt beyazı bi tene sahiptim.o yüzden söylerdi böyle.
Elindede iğnem ve ilacım vardı.
"Iyidir sütlü çikolata"
"Saat dokuza geliyo sonra nefes almakta felan zorlanıyosun erkenden yapalım sonra başımız ağrımasın."dedi sabah dokuzdu.sabahları bu saatte alırdım. tişört' ümü kıvırdım.kolum incecikti .nereye saplıycağını seçemedi aslı.elinden aldım. biraz aşağısındaki damarı tuturup ,
Aslının içine ilaç doldurduğu iğneyi sapladım. Ilacı içeri doğru aktarırken çağanın bana uzattığı ilaçlı portakal suyunu içişimi hatırladım.şimdi ilaç yüzünden uyuycaktım.kafamı yastığa iyce yerleştirdim.
"Iyi uykular beyaz çikolata" dedi
Aslı.odadan çıktı.
Gözlerimi kapatım.aynı kabusu görücemi bille bille .
: -2005 istanbul -
"Rüya !"diye bağırdı çağan abim.
Arkamı dönüp ona baktım.
Atkısını iyice bağlamış.
Siyah Montunun üstünde yağan karın bıraktığı izlerle bana doğru geliyodu.yanımda durup elindeki
Portakal suyunu uzattı.
"Senin için getirdim.karda oynarken susamış olmalısın.
Hadi iç "dedi o iyi biriydi.
Bahsettikleri gibi kötü biri değildi. Hep sert bakardı.
Hiç konuşmazdı. Konuşursada kızardı yada işine gelen bi şey olurdu.ama kimseye hiçbi zararı yoktu .portakal suyunu içerken ona baktım. Gözlerinin içi parlıyodu.iylik yapmayı seviyodu sanırım .gerçekten susamıştım. bi dikişte bitirmiştim portakal suyunu."teşekkür ederim."dedim.
Bardağı ona doğru uzatıp,ağzımı sildim.atkısını açıp gülümsedi.
"Sen bahsettikleri kadar kötü biri değilsin çağan abi . Bence çok iyi birisin "dedim.daha bir aydır tanışıyoduk ama bence öyleydi.
Karnıma bi ağrı girince duvara yaslandım.yere doğru yavaş yavaş kayıyodum. Bi anda kalbime bi bıçak saplanmışçasına sancı girdi.ister istemez elimi kalbimin üstüne koymuştum.
Sonra nefes alamadığımı hissetim.canım daha fazla yanmaya başlamıştı.
Akciğerimden hava şişmiyodu.
Boğazımı yakan sıvıyı kusmak istiyodum.dayanamadım .
Boğazımdan geçen kan ağzımdan çıkarak, beyaz karda izini bıraktı. Tam çağan abimin durduğu yere kadar püskürmüştü.kalbime inen yeni sancıyla ,dizlerim boşaldı ve sol yatıcak şekilde yere düştüm.
Nefes almaya çalışıyodum.
Kesik kesik oluyodu.
Başımı dizlerinin üstüne aldı çağan abim.
"Şimdi kulağını iyi aç. beni dinle "dedi.
"Canım yanıyo"dedim kekeleyerek.
"Geçicek .eğer doğruysa beyaz bi ışık göreceksin orda biri olucak seni yanına çağrıcak.onunla git.
Seni çok güzel bi yere götürücek.annenle babanın yanına .onları özledin dimi ? Özürdillerim. Beni affet ama bu doğru ben kötü biriyim."dedi çağan abim.
Neden bahsettiğini anlayana kadar vücudumla savaş verdim.
Bahsettiği şey ölümdü ama ben çok gençtim. "Öl -mek is-temiyorum."dedim.tam o an villanın üst pencerelerinden ece hanımın" çağan! "Diye feryat eder gibi bağırşını duydum.
Gözlerim kendiliğinden kapanmıştı.
-2015 antalya/alanya -
Soğuk terlerle gözlerimi açtım.
Aradan 1 saat geçmişti.
Teyzemi ziyarete gitsem iyi olucak .mide ameliyatı olucak yakında bense burda yatıyodum.
Doğrulup derince bi nefes aldım. Bornozumu alıp banyoya
Geçtim. Suyu açıp, aynadaki yansımama baktım.
O günden bu güne kadar baya değişmiştim.boyum uzatmıştı.
Saçlarımı hiç kestirmemiştim.
Haliyle kıçımı geçmişti boyu.
Kuaför'e gitsem iyi olacaktı.
Belki boyatırdımda .
Suyun sıcaklığı istediğim gibi olunca,kapıyı kilitleyip ,soyunup duşakabine girdim.
Kaynar su gibi olsaydım keşke.
Kimse dokunamasaydı.
Korksaydı .hayatımda beni korkutan herkesin üstünden kaynar su gibi geçseydide keşke onlar benden korksaydı .
Neden gücüm yetmiyodu.
Neden teyzem yavaş yavaş gidiyodu.artık teyzem soyutlanıyodu.peki onlar gölgesinde yaşadığım kişi gidince tekrar peşime düşüceklermiydi?
Belkide çağan beni unutmuştu.
Umursamıyodu.yıllarca onu görmemiştim.o 'da beni .
Kısaca :unutmuş olabilirdi.
Duştan çıkıp saçımı geriye doğru atım.kurulayamazdım zaten yaz günüydü. Üsten topladım.
Iç çamaşırlarım giyip ,şarap kırmızı yarım kolu göbeği açık tişört ve Siyah kot şort giydim.
Fazla abartmadan Yüzüme nemlendirici sürdüm. Sıcaktı hava zaten.ojelerimi üzerime bakıp sürmezdim.ruh halime göre keyfiyen sürerdim.o yüzden siyah rengi seçtim.
Ruhum sıkındım,solgundum,ölüydüm çünkü kaçamıycam korkularım vardı.
Küçük sırt çantama :cüzdan telefon anahtar kulaklık gerekli ne varsa sığdırabildiğim ne varsa koydum.dudağıma vişneli koruyucuyu sürdüm.
Beyaz göz kalemiyle göz alt kapakçığım olan ince çiğiyi boyayarak gözlerimi ortaya çıkardım. Kirpiklerim için özel aldığım kıvırtma makasını kullanıp ,işimi bitirdim.
Güzel olmuştum. Zamanında yaptırdığım lazer sayesinde
Kaş bıyık kıl derdimde yoktu.
Çantamı sırtıma takıp, odadan çıktım. Mutfaktan kıpırtı sesleri geliyodu .oraya yöneldiğimdeyse,aslıyla cem keyifleri yerinde kahvaltı ediyorlardı."rüya hazırlanmış nereye gidiyosun ?"dedi aslı
"Teyzemin yanına "dedim.
"Görüşme saatine daha erken değilmi? "Dedi cem.ağzındaki patates kızartmasını umursamadan
"Ben oraya varana kadar görüş saati gelir ."dedim.bende elimle
Patates kızartmasından ağzıma atım.
"Hadi görüşürüz" dedim.
"Akşama erken gel alper gelicek bi kaç şarkı söyleyin. Prova felan yapın."dedi.aslı
Onunla vedalaşıp, kapıdan çıktım .cadde üzerindeki taksi butonuna bastım.
Herşeyi unutmak istiyodum.
Ne yaşadığımı umursamamak.
Sus notası gibi olup herşeyi bitirmek istiyorum .
Taksinin önümde durmasıyla ,yaslandığım direkten ayrıldım.
Kapıyı açıp, bindim içine
"Merkez hastanesine gidelim lütfen" dedim
Şapkalı bi gençti taksici.
Taksinin rengini düşündüm.
Sarı neden taksilerdeydi.
Gelip geçici anlamını kazandığı içindi .hayatı sarı renk gibi düşündüm. Gelip geçici olaylarla sarı renk gibi.
Evet Çağan beni unutmuştu.
Bu gerçek değilse bile şu an buna inanmak istiyodum.
Taksicinin" geldik."demesiyle irkilip çantadan para çıkardım.
Para üstünü aldığım gibi hastanenin arka tarafına doğru yürüdüm. Neden şimdi bu tarafa gidiyodum ?bunu düşündün dimi ? Çünkü:
Büyük ihtimale erken gelmiştim.bu yüzden" görüş saati değil lütfen hastayı rahat bırakın "deyip içeriye almıycaklardı.
Ama unutukları ya da umursamadıkları şeyi benim kullanıcağımı bilmiyolardı .
O ne mi ?
Yangın merdiveni ,kesin çözüm.
Aslında oranın kapısını kilitliyolardı .tabi ben o kilidi bozmadan önce.
Fazla akıllı ya da gıcık olabilirdim. Banane be onlarda tamir etsinler kilidi .
Tekrar bozulucağını bildikleri için yapmıyolardı belkide.
Yangın merdivenine çıkmaya başladım.bi yandanda odaya girince kötü bi manzarayla karşılaşıp üzülmemek için dua ediyodum.her zaman açık olan camı kapalı görünce bi şaşırdım.
Perdeyide çekmişlerdi .
Cama tıklatım.herhangi bi değişiklik olmayınca korkup sürekli cama vurmaya başladım.
Bi şey olmamıştı dimi ?
Belkide odası değişmişti?
Cam açılınca elim havada kaldı.
Teyzem bana gülümsemişti.
"Hoşgeldin "dedi.
"Hoşbuldum ayla sultan "diyip
Camdan içeriye girdim .
Sarılıdım ona sıkı sıkı .
ona bi şey olmasını istemiyodum. O benim olmayan annem'di .onunda çocuğu yoktu.
Evlilik yapmıştı .ancak kocası çok erken yaşta kızlarıyla birlikte ölmüş. Bi dahada evlenmemiş .
Yanağına sulu bi öpücük bıraktım.o'da benim yanağıma
Sulu bi öpücük bıraktı.
"Akıllı kızım benim "
"Sultanların sultanı Alya teyzem
Bu gün nasılsın ?"
"Pek iyi değilim rüya" dedi
Iki elimide birleşitirip ağzıma götürdüm.hemen ağlama pozisyonumu almıştım.
Gözlerimde beklermi ?
Dolmaya başladılar.
Her sanatçıda olduğu gibi nefesim boğazıma takılıp
Sesimi kısıp konuşulmıycak bi hale geliyodu.
"Neden ?"diyebildim bi tek .
Teyzem kıkırdayıp omuzlarımdan kavradı beni.
"Hastalığımla alakalı değil bitanem daha çok seni ilgilendiren bi şey hemen ağlamaya kalma sinir oluyorum bak seni bu halde gördükçe"
Nasıl ağlamayım bi tanecik teyzem hayatımın kurtarıcısı
Sen gidince olmasan diye düşünürken kendimi senin yerine ölümün ucuna atasım geliyo sen benden daha değerlisin bu hayata teyzem.
"Gel şöyle söylüyceğim
Şeyler önemli bi tanem "dedi yatağa doğru çekerken
"Ne oldu bu kadar önemli? "Dedim yatağa oturunca
Çekmeceden bi kağıt çıkarıp bana verdi.
"Bi kaç ay önce davanın kararına reddetmek için başka bi dava açmışlardı.kazanamıycakları düşündüğüm için sana haber verme gereği görmedim kızım.
Ama dün akşam vakti çağan gelip yeni kararı verdi .çok ağır konuştu. Seni unutmamış hatta
Sen ona uzaken o dahada sana bağlanmış." Dediğinden çok bi şey anlamayınca kağıda baktım.
Mahkeme kararı
Yıkılmazlar ailesinin rüya asya yıkılmazdan cezalı 5 metre yaklaşmama kararının
Elerinde bunun için neden veya kanıt olmadığından
Kararın reddetti kabul edilmiştir.
Şimdi nolucaktı peki ?
Yavaş yavaş engelleri kaldırıyolardı .aklıma takılansa
Teyzemin
"Seni unutmamış hatta
Sen ona uzaken o dahada sana bağlanmış" demesiydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yabancısı
Roman pour AdolescentsAşkın yabancısıydım ben bilmezdim nasıl olduğunu etraftan duyduğum eleştirileri bilirdim . "Aşkın gözü kördür " "Gönül bu güllede konar bok 'a da" Yoksa o laf "Gönül bu otada konar bokada" gibi bir şey miydi ? Ben çok acı çekmiştim ruhum yaralarla...