Dziewczyny przegadały całą drogę do galerii, bardzo się cieszyły ze swojego pierwszego wspólnego wyjścia na zakupy. Zachwycone chodziły po sklepach przeglądając ubrania, kosmetyki i biżuterię. Po paru godzinach chodzenia uznały, że czas na przerwę, w tym celu udały się na pierwsze piętro do małej kawiarenki, gdzie kupiły sobie herbaty i czekoladowe ciastka.
- Wiesz? Uwielbiam czekoladę, każdego rodzaju. - Zaczęła rozmowę Julia
-Haha tak samo jak ja, z tym że ja nienawidzę gorzkiej. No nie dam rady jej zjeść.
- Ja też, jest ohydna. Dlatego moja siostra zawsze kupuje tylko gorzką, żebym jej nie jadła.
- Ale ona podła -skomentowała Roksana, kiedy jakaś dziewczyna odezwała się za jej pleców
- No dzięki
Roksi odwróciła się i zobaczyła szczupłą blondynkę z kucykiem na czubku głowy ubraną w jasną bluzkę i brązowe leginsy.
- Jestem Amelia, siostra Julki, ale mów mi Ama - Powiedziała z uśmiechem
- Co ty tu robisz Ama? Miałaś być chyba w domu? Szlaban masz przecież.
- Oj mama nie musi wiedzieć. To będzie nasza tajemnica okey? A ty jesteś pewnie Roksana? Siostra Leny?-Umm.. Tak. Znasz moją siostrę?
- Chodziłam z nią razem do klasy. Podobno wyjechała.
- Tak, zaraz po rozpoczęciu wakacji.
- A to spryciula. jesteś bardzo do niej podobna. -Nie wiedziałam czy ostatnie zdanie było komplementem, cóż, Lena, moja starsza siostra i ja jesteśmy bardzo podobne. Wiele osób nas myli, nawet nasza mama. Osobiście cieszy mnie ten fakt, gdyż Lena jest bardzo ładna, więc i ja trochę odziedziczyłam urody.- Przyszłaś spotkać się z Dawidem? - zmieniła temat Julka
- Może. - powiedziała dziewczyna po czym wystawiła język do swojej siostry
- Skoro mam cię kryć to chyba powinnam wiedzieć, nie?
- Nie musisz wiedzieć wszystkiego, siostrzyczko. Im mniej wiesz tym lepiej śpisz.
- Taa... Przyszłaś tu się z nim spotkać...
- Emm, przepraszam, że się wtrącę, ale kto to Dawid? - spytała Roksi
- Och, Dawidek to chłopak Amy
- Ejj nie jest moim chłopakiem..
- Tylko kim?
- Przyjacielem..
- Friendzone, moja siostra to uwielbia, rani chłopaków, wiesz zmienia ich jak rękawiczki i dobrze, bo póki co to najbardziej lubię Dawida, a ten trzyma się najdłużej.
- Ale ty jesteś głupia.
- Spokojnie nie głupsza od ciebie, zabrałaś wszystkie złe geny. - Powiedziała i posłała siostrze całusa.
Roksana zazdrościła Julce takich kontaktów z Amą. Swego czasu też miała świetny kontakt z Leną, jednak po wyjeździe nie widziały się ani razu, piszą raz na tydzień, a ich rozmowa nie trwa więcej niż pięć minut. Tęskniła za siostrą jak nigdy. Odkąd pamięta były mocno zżyte, a teraz? Roksana nawet nie wie co słychać u dziewczyny, którą przecież znała całe życie.
ROZDZIAŁ JAK ZWYKLE KRÓTKI I BEZSENSU :*
KOCHAM WAS MISIE :***
CZYTASZ
Zakazane uczucie
عاطفيةRoksana ma 17 lat. Jest nieśmiała i raczej z nikim nie rozmawia. Wiele w życiu przeszła i nie chce znowu cierpieć. Jest wysoka, ma kasztanowe, długie włosy, zielone oczy z długimi, czarnymi rzęsami, szczupła. Całe jej życie zmienia się gdy wychowawc...