Kapitel 2

823 30 3
                                    

'ring ring ' jeg skulle op jeg gad bare ikke det var lørdag :( men da jeg kom i tanke om at jeg skulle møde page four skyndte jeg mig at tage tøj på bare en løs hvid top og et par stramme bukser og lage lidt make-up.

jeg kiggede på klokken og der var 10 min til at stefan kom og hentede mig :( kan bare ikke vente med at møde drengen, jeg tog bare et æble da jeg ikke er så sulten.

"bank bank "
jeg løb hen og åbnede dåren og der stod verdens sødeste fyr :)
jeg tod bare i mine egene tanker da der var en der sagde 'øhh stella skal vi gå eller hvad ?" " øhh ja self stod bare i mine egne tanker :) "
" hende ved studiet "
vi gik ind og alle sagde " hvad så stefan har du fået dame på "
jeg rødmede lidt :) " nejnej det er bare stella en pige som jeg møte igår "
" nå men hej stella jeg er jonas " ham med det krøllede hår :)
" jeg er pelle og det er lauriz " sagde ham med det lyse hår :) men ham der lauriz er nu også meget pæn :)

" to timer sender "

de drenge er bare verdens bedste venner og de eneste :) :(
" nå men jeg tror jeg skal hjem " sagde jeg og prøvede at se tris ud
" skal jeg ikke følge dig hjem " sagde stefan og lavede hunde øjne
" jojo self må du det :) " jeg gik hen og tog mine sko og min jakke på og råbte "vi ses nok en anden dag drengen " alle sagde " ja det gør vi " men lau så lidt tris på mig :(.
stefan og jeg gik ude på fortovet der kom ikke så mange biler, jeg kunne mærke en hån i min <3 'tænker 'omg stefan holde mig i hånden :) <3'
vi gik hen til min dør og vi tod bare tavse og kiggede på hinanden da jeg mærkede han bløde læber mod min kind <3 jeg rødmede " men vi ses stella <3 " " ja vi ses stefan <3 " jeg låste mig ind og tog mine sko og jakke af og løb ind på mit værelse og lage mig i min seng <33 jeg tog min mobil op af lommen, jeg gik ind på instagram jeg hade fået 4 nye følger og stefan hade lagt et nye billede op af ham og mig der holder i hånden <33 der stod èn dag men den her dejlige tøs 'jeg likede det og skrev 'tak for en dejlig dag <33'

jeg fandt noget nat tøj og tog det på og lage min under dynen og alle billederne fra idag kom frem i mit hovede.

omg 20 ham har læst min historie indtil hvider :) er mega glad i må meget gerne skrive nogle kommentar til historien <3 og undskyld at jeg ikke har skrevet noget men har bare ikke tid :(

 det svære valg - page four - afsluttede Where stories live. Discover now