Kapitel 22

257 9 0
                                    

Forsættes...
'"Skriver du til Pelle og Jonas ?" Siger jeg til stefan imens vi går ud i haven " jo self " siger han
Der går ikke mere end 5 min før de har svaret stefan "de kommer om 10 min" siger stefan og sætter sig ved siden af mig i sofaen i deres have

---------10 min sender------
"Hvad så!! " hører jeg nogle råbe bage mig, jeg vender mig om og krammer Pelle og Jonas ( har ikke set dem længe ) "kom sæt jer ned" siger stefan og hentyder de skal sætte sig i den anden sofa.
Vi har snakket et lille stykke tid, stefan lægger armen om mig og jeg sætter mig tætter ind til ham da jeg fryser lidt, han kysser mig på kinden :) "øhhhh.... Ik for at afbryde eller noget men er dig og lau ikke kærester ?" Spøger Pelle og kigger skiftevis på mig og stefan "lang historie" siger jeg kort " vi har hele aftenen " siger Jonas men er smil "okay....øhhh for at gør en lang historie kort så....så jeg Lauritz stå og kysse og holde om en eller anden pige, hun har også lagt video og billeder op at hende og lau hvor de var sammen osv!......." Sagde jeg og brød i gråd!.. ;( "kom her stella " siger stefan og strækker armene ud som viser han vil kramme mig, jeg løber ind i hans arme og holder hårdt om ham og græder som et vandfald "stella jeg skal nok snakke med LAURITZ! imorgen " siger Pelle og kommer over sammen med Jonas og krammer mig ( gruppe kram )
"Har jeg nogle sinde sagt at i er verdens bedste venner man kunne få" siger jeg imens jeg holder pause med at græde "ilm stella " siger de alle i kor
"Jeg er alså mega træt jeg tror jeg går i seng, og bliver i og sover Pelle og Jonas ?" Siger jeg inde jeg går ind " nej jeg skal hjem til lau og SNAKKE med ham" siger pelle og tager sin jakke på " jeg skal også hjem " siger Jonas og går med Pelle.
"Godnat søde stefan " siger jeg og kysser ham og går op på hans værelse for at tage nattøj på

Har virkelig mange ideer så der kommer nok et kapitler mere 😂❤️

 det svære valg - page four - afsluttede Where stories live. Discover now