først ville jeg sige MEGA MANGE TAK FOR 107 læser!!!!! :) er mega glad for at der er så mange der gider at læse den <3 i må meget gerne skrive hvad i syntes om historien <3
jeg vågnede bare fordi jeg ikke kunne sove mer, jeg kiggede på min mobil kl var 10.44 :), jeg gik bare ind på instagram og hade fået vildt mange følger <3 men drenge hade ikke lagt noget op :/.
idag besluttede jeg mig at jeg vil tage på stranden <3, jeg løb ned og tog noget morgenmad det blev bare noget nemt , efter jeg hade spise fandt jeg mit badetøj, jeg tog det på og så tog jeg bare en lang løs kjole over ;) .*på stranden*
jeg fandt en godt at ligge, jeg lage mine ting og gik ud på bade broen, jeg stod bare og kiggede da jeg hørte en stemme kalde. jeg vendte mig om og så pelle,lau,og stefan <3 men jonas var hvis ikke med :(
'hvad så drenge ' sagde jeg ' ved så ?' sagde pelle ' HVEM KOMMER FØRST I ' råbte stefan og løftede mig ud i vandet med de ander i hælene ;) <3' efter vi hade vært i vadet længe '
stefan kommer svømmene hen til mig og kaster vand ud over mig ;)
vi står bare og kigger på hinanden da jeg mærker verdens verdens blødeste læber mod mine <3 vi står over i 5 sek og kysser <3.
da jeg trak mig skubbede ham mig i vandet ;) jeg kiggede over på lau han så værtifald ikke særlig glad ud :( ' jeg tror jeg går op ' sagde lau med meget tris stemme :(* da vi skulle til at pakke *
vi var igang med at pakke da vi skulle til at hjem ad, da vi gik trak jeg lau lidt tilbage så de ander ikke skulle høre hvad vi sagde ' lau jeg kan se der er noget galt :( ' spurgte jeg ' nej der er ikke noget galt ' jeg kunne se at han prøvede at smile ;( jeg stoppede op og sagde ' der er alså noget galt du ser altid ked af det ud når jeg er sammen med stefan :/ du ved jo godt du kan sige alt til mig ' ' fint ;( det er bare fordi jeg har lidt følelser for dig stella, jeg kan bare ikke klar når dig og stefan er sammen ;( ' sagde han imens han kiggede ned i jorden ' men lau jeg syntes da også du er mega sød <3 ' jeg kyssede ham på kinden og gik op til de ander jeg kunne se lau gå vedsiden af mig og stefan på den anden side og pelle yders.
jeg tog lau og stefan under armen ( hvis i kunne se det for jeg :) )
kunne se at lau blev glad <3*hjemme *
da vi kom hjem til mig betstilte vi bare en pizza og vi hyggede os vildt meget <3 og drengene blev her self og sov <3
i må meget gerne skrive hvad i syntes om historen <3 og undskyld hvis der kommer noget først nu men har bare ikke tid da jeg for sendt fri men tror da der kommer ca 1-3 kapitler om ugen eller fler <3 og igen MEGA MANGE TAK FOR 100 LÆSERE !!
YOU ARE READING
det svære valg - page four - afsluttede
Teen FictionDen handler om stella som er fan af Page Four, men en dag snubler hun ind i en meget pæn fyr. Alt bliver lavet om på hendes liv både nedeturer og opture. Du skal forstelle af stella er dig, så når der står stella skal du bare ændrer det til dit navn...