Kapitel 40

249 11 1
                                    

3 dage sender.. ' mig og Lukas har fået et godt forhold sammen og mig og Marie self '

Jeg vågnede ved at der var en som stod og ruskede i mig, " stella vi skal op nu, ellers kommer vi forsendt " kan jeg hører Marie sige " ja jeg kommer !" Råber jeg næsten, ja jeg er mega sur om morgenen.
Jeg går hen til mit skab og finder det her tøj ( billedet )

" stella og Marie! I kommer forsendt! Der for skal i løbe tre runder mere!" Siger vores træner " omg de kom forsendt " kan jeg høre Camilla og hendes flok viske, " kom så Camilla i slipper ikke " siger træneren " jamen jeg har virkelig ondt i mit ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" stella og Marie! I kommer forsendt! Der for skal i løbe tre runder mere!" Siger vores træner " omg de kom forsendt " kan jeg høre Camilla og hendes flok viske, " kom så Camilla i slipper ikke " siger træneren " jamen jeg har virkelig ondt i mit knæ, kan jeg ikke bare springe over den her gang?" Siger Camilla og prøver at græde, jeg kunne kværke hende " hallo Trine ( vores træner ) det passer ikke hun vil bare slippe for at løbe " siger jeg lidt hårdt " hallo du ved ikk hvordan jeg har det!" Siger Camilla og græder falsk "omg du er for meget!" Mumler jeg og går sammen med Marie.

~på løbeturen ~
" det er alså vildt at du tør snakke såden til Camilla !" Siger Marie imens vi løber " hvorfor er det vildt hun er jo bare en dum tøs" siger jeg med et lille smil " aj ved du det ikke?" Siger Marie og stopper op "nej hvad?" Siger jeg overrasket " hun er datter af stadsmanisternen, så hun kan gør alt ved alle og hun kan få sin far til at få fyret din mor osv! Og hendes far er lige så ond som hende " siger Marie " aj det mener du ik?" Siger jeg meget overrasket " nej det passer " siger Marie og smiler " omg!" Siger jeg og går.
" hvad er der med det?" Siger Marie " kan bare ikke forstå at stefan har stået og kyssede med stadsmanisternen's datter !" Siger jeg og surmuler lidt " ved du hvad jeg kan faktisk heller ikke fordrage Camilla " siger Marie og griner " argh jeg elsker dig Marie " siger jeg og griner.

~efter løbeturen ~
"Godt Idag skal vi spille volleyball og det er de sammen hold som igår " siger Trine, vi går hen til den bane vi skal spille på og self skal vi spille mod Camilla, " er du klar til at smadrer Camilla ?" Siger Marie og griner " altid !" Siger jeg
3....2....1.. Start
Spillet er startede og det går faktisk virkelig godt for vores hold, " Lukas her " griner jeg og kaster bolden så han kan kasten den over nettede.
" det er det sidste mål " siger Trine, det er self Camilla der starter med bolden, hun kaster den til mig men den rammer mig lige i hovedet så jeg fik næse blod, " aj er du okay !" Siger Marie og Lukas og løber hen til mig, " ja" siger jeg og rejser mig op og tørre det værste blod væk, " aj undskyld det var ikke med vilje " siger Camilla og griner " siger siger vi det, din boldmongol !" Siger jeg surt " hvad kaldte du mig din so!" Siger Camilla og komme hen til mig, " kan du ikke hører ?" Siger jeg med et skævt smil " hvad fanden tror du er, bare fordi du er kærester med en kendt betyder det ikke at alle sku kunne lide dig....din luder!" Råber camille og sparker mig " nu er det fandme nok!" Råber jeg og løber mod Camilla.
"Avv" siger Camilla " av forhelvede din so" skriger jeg. Vi ligge bare på jorden og slås, " skrid fra mig din luder !" Siger Camilla og for mig lagt ned ( hun "vandt") " fuck af!" Skriger jeg.

Jeg ligger bare alene på den kolde jord imens jeg kigger op på himlen, jeg har stadig lidt ondt i hovedet og flere steder på kroppen efter mig og camilla's slås kamp, " du var sku sej" kan jeg hører Marie og Lukas sige, "hehe tak" siger jeg og kigger på dem imens de ligge sig ved siden af mig på jorden, " jeg fik det faktisk på video " siger Marie og giver mig hendes mobil, " kan du ikke lige sende den til mig?" Siger jeg "joh self skal bare lige havde sat min mobil i ladning " siger Marie og går.

" jeg kan faktisk heller ikke lide Camilla " siger Lukas og kigger på mig " hehe så er vi to " siger jeg og smiler, vi ligger og kigger på hinanden, indtil Lukas kommer tætter på mig og hans dejlige læber rører mine, han kysser faktisk godt men tror stefan kysser beder , såden ligger vi indtil Lukas får mig trillede ovenpå ham, jeg stopper kysset og kigger på ham " du kysser fucking godt!" Siger Lukas og kysser mig igen, men denne gang ender det med vi ligger og snaver, jeg kommer til at tænke på stefan og er ved at græde så jeg vil finde på noget så han ikke opdager det.
Jeg rejser mig op fordi jeg er virkelig træt, " vil du med hjem til hytten ?de er nok bekymret hvor vi er " siger jeg og rækker min hånd ud og hentyder til han skal tage min hånd.

Vi åbner døren og går ind indtil vi blive stoppet af Marie og en elle anden dreng ligger og rå snaver på gulvet.

 det svære valg - page four - afsluttede Where stories live. Discover now