Kapitel 41

257 12 7
                                    

Jeg vågnede ved at solen skinnende mig ind i øjenene, jeg kunne hører Lukas og Marie snakke ude i stuen, og jeg har helt glemt at sige Idag har vi fri for alt sport så det er rat dejligt, Jeg gik hen til skabet og tog det her tøj på ( billedet)

Jeg gik ud og satte mig ved Marie og Lukas , de stoppede med at snakke da jeg kom, " hvad er der?" Siger jeg og kigger på dem, Marie sender et eller andet blik til Lukas som jeg ikke forstår "  har du ikke se det?" Siger Marie meget nervøst " øhh ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg gik ud og satte mig ved Marie og Lukas , de stoppede med at snakke da jeg kom, " hvad er der?" Siger jeg og kigger på dem, Marie sender et eller andet blik til Lukas som jeg ikke forstår " har du ikke se det?" Siger Marie meget nervøst " øhh nej jeg er lige stået op" siger jeg og griner lidt " her" siger Lukas og giver mig hans mobil.
Der kører en video over skærmen af mig og Lukas som kyssede igår, der kører en masse tanker rundt i mit hovede. Jeg kan se det er Camilla som har lagt den op på facebook ): " omg! Nu mister jeg jo stefan for altid!" Siger jeg og græder "kom her " siger Lukas og hentyder til jeg skal kramme ham, lige nu er jeg i et dejligt kram med Lukas, jeg kigger op på ham indtil hans læber er mod mine det ender med vi sidder og snaver overfor Marie. Jeg trækker mig fra kysset da der kommer en tanke op i mit hovede " det er din skyld Lukas!" Råber jeg og skubber ham væk fra mig " det var dig som kyssede mig! " råber jeg og løber ind for at pakke mine ting, jeg vil aldrig være her mere!
Jeg er på vej ud fra hytten med alle mine kufferter da der er en som trækker mig i armen og kysser mig, " fuck af Lukas !" Skriger jeg og giver ham en lille lussing.

Lige nu sidder jeg på mit værelse der hjemme og stor tuder, det er lige nu jeg godt kunne bruge min mor. Alle mine tanker stopper da jeg får en SMS.

M=mor s= stella
M: Hej skat håber du har det godt , jeg vil bare lige sige.......jeg kommer hjem Idag og der går nok en lille time til jeg komme hjem ❤️
S: nej jeg har det ikke særlig godt , skynd dig hjem!❤️
( samtale slut)
Jeg glæder mig til min mor kommer hjem hun ville nok kunne forstå mig, 'bib bib' jeg kigger på min telefon og ser jeg har fået en besked fra Pelle
' Hej stella....stefan er helt ude af den, han fik igår en video af dig som savner en eller anden dreng! Stefan har sagt til mig jeg skal skrive at .........han slår op med dig! Stella forhelvede, vi savner dig og vi kommer hjem om lidt ❤️'
Jeg har læst beskeden igennem 100 gange jeg kan ik mere !!

Jeg løber ned i køkkenet og finder den skarbeste kniv jeg kan finde i skuffen, jeg tager den med ud på badeværelset jeg ligger ligesåstille kniven ned på mit håndled og begynder at skærer ligesåstille i mit håndled. Jeg kunne skrige af smerte men jeg vil bevise jeg er stærk! Jeg skærer fler steder på min arm der når at komme et skrig ud fra min mund indtil alt blev sort................

 det svære valg - page four - afsluttede Where stories live. Discover now