Kapitel 44

292 13 7
                                    

------2 år sender-----
Jeg har mistede alt kontakten til page Four og Lukas ): men har heldigvis Marie og Julie.
Drengen skal faktisk spille koncert her i byen imorgen, jeg har tænkt mig at tage der hende jeg virkelig savner dem og vil gerne havde kontakten tilbage.

Jeg rejser min tunge og dovne krop hen til mit skab, jeg tror efterhånden at min krop kan veje automatisk, jeg tager bare det her tøj på ( billedet)

Jeg rejser min tunge og dovne krop hen til mit skab, jeg tror efterhånden at min krop kan veje automatisk, jeg tager bare det her tøj på ( billedet)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg leder og leder efter en trøje men jeg giver op, indtil jeg ser en trøje der ligner Stefan's, jeg tager dem op og dufter til den....jep det er stefan's, han dufter virkelig godt 'hehe' jeg vælger at tage den på og skriver til stefan
'Til stefan: Hej stefan,længesiden savner jer virkelig❤️vil bare hører om i er i studiet og om jeg måtte komme? Kh stella '
Jeg trykker send og går ned at finder noget morgen mad. "Godmorgen skat. Jeg har varmet nogle rundstykke til dig. Hvad skal du så lave Idag?" Siger min mor med hendes morgen kaffe " øhh tak mor og jeg tror måske jeg tager ned i studiet til drengene" siger jeg og smiler " det er da næsten to år siden du sidst snakkede med dem" siger min mor " Jer'h men savner dem virkelig...." Siger jeg og mærker tårenen falde ned af mine kinder " kan jeg også godt forstå skat, de var nogle skønne drenge " siger min mor og trækker mig ind i et kram.

Jeg er lige blevet færdig med at spise og stefan har stadig ik svaret mig så jeg vælger at gå ned til studiet alligevel,jeg følere at det tager 100 år at gå der ned.
Jeg kommer enlig der ned, jeg er mega nervøs hvad nu hvis de ikke kan kende mig..jeg tager mod til mig og banker på. Der går ikke mere en få sek før døren bliver åbnet " aj Hej stella, jeg tror drenge bliver eller vilde " siger Jeppe og giver mig et hurtig kram " har virkelig savnede jer " siger jeg og smiler og går ind efter Jeppe " drenge!! Gæt hvem jeg har med!" Råber Jeppe, jeg smiler bare for mig selv " omg Hej stella!!" Råber alle drengen i kor " Hej...je....jeg...har....virkelig...savnet jer" siger og bryder ud i gråd.

Vi står længe i et stort gruppe karm da jeg kan se ud af øjenkrogen at Jeppe tager billeder, " stefan fil du ikke min SMS?" Siger jeg da vi alle var trækket os fra krammet " har fået nyt nr" siger han " må jeg så lige få det?" Spøger jeg " joh self self kom med" siger stefan, jeg går bare efter som en lille hundehvalp, "her" siger han og skriver sit nr ind på min mobil, imens han skriver står jeg bare og kigger på ham, har virkelig savnet at kigge på ham, " hvad kigger du på søde?" Siger stefan som nok har opfattede jeg står og stier på ham "har bare savnet at kigge på dig" siger jeg og kigger nervøst ned i joden " søde dog, ilm" siger han og lyfter mit hovedet og tager siden læber mod mine, vi står et stykke tid indtil vi trækker os, " vil du være min igen ?" Siger stefan og smiler " self" siger jeg og kysser ham på kinden " kom vi går ind til de andre " siger jeg.

"Nårhh hvad lavede i så er ude?" Siger lau og løfter øjenbrynet " aj stop!" Siger jeg og griner "pas nu på i ikke gør noget dumt " siger Pelle og griner " stop så,mig og stefan er bare venner!" Griner jeg " tror måske lidt mere " siger Jonas of giver mig hans mobil. " fuck dig!" Ringer jeg imens jeg griner " må jeg se" siger stefan, jeg viser ham billedet af ham og mig som stod og kyssede bagved.

"Drenge jeg tager Hjem nu" siger jeg og tager min mobil " ses vi så ik smart igen?" Siger de og kigger trist på mig " self vi ses imorgen til koncerten" siger jeg og grine " vent lige to sek...er det min trøje?" Siger stefan og griner " haha har du først fattede det nu!" Griner jeg " ses drenge ".
Jeg lukker døren og går mod mit hus, nu følelser det bare som 2 sek at gå hjem. " jeg er hjemme !" Siger jeg da jeg kommer ind af døren " Hej skat hvordan gik det?" Siger min mor glad " alså mig og stefan er blevet kærester igen men vi holder det lidt stille og roligt da vi jo næsten lige har "mødt" hinanden " siger jeg " okay skat" Siger min mor

700+ ord xD håber i kan lide historien og hvis i har nogle øsnker til historien så kan i bare skrive dem (:

 det svære valg - page four - afsluttede Where stories live. Discover now