Kapitel 37

261 9 1
                                    

Undskyld for igen kapitler her i ugen men har vært på ridelejer ❤️

Mig og Pelle er på vej hjem. Jeg tror bare vi skal hygge med en film og slik sammen med lau self (:

Vi er lige sat os i sofaen, men lau kommer hvis først hjem sender. "Pelle?" Siger jeg og kigger på ham, "hvad er der?" Siger han og smiler " har du enlig mødt stefan's nye kæreste ?" Siger jeg " nej men har et billede, her" siger han og viser mig et billede af den blondine som har hele Matas i hovede " er du sikker på hun ikke ejer hele Matas butikken?" Siger jeg og griner som tosse " haha tror jeg måske" siger han og griner med.
"Hej! Jeg er hjemme" hører jeg lau sige ude fra døren, " Hej lau, hvad har du lavet ?" Siger jeg og smiler til ham " Nårhh var sammen med Jonas og stefan " siger han og sætter sig ned i sofaen.

Vi har bare siddet og snakket og grint helt vild, " aj drenge jeg er alså mega sulten,hvad med jer?" Siger jeg og klapper mig på maven, " skal jeg hente en pizza?" Siger jeg og rejser sig " gør du det så bliver vi her " siger han og smiler.
Jeg går ud for at tage mine sko på og lukker døren efter mig.

Jeg er lige bestilt en pizza, nu sidder jeg bare og venter på den. Da jeg ser stefan komme ind med Matas pigen. "Hej stella !" Siger stefan som om der ikke er sket noget "Hej" mumler jeg, "hvad laver dig og Matas pigen her nede?" Siger jeg og giner lidt. "Aj hallo jeg har faktisk et navn" siger Matas pigen "og det er ?" Siger jeg og griner lidt "Kamilla!" Siger hun og sender mig dræberblikket. "Nårh...men jeg fortrækker alså Matas pigen! " siger jeg og smiler " øhh hvad skal det betyde?" Siger hun med hendes diva stemme "ved du ikke at der er noget der hedder et spejl? For du har jo hele Matas i hovede " siger jeg og griner " du skal bare holde din kæft! Kan virkelig ikke forstå at folk vil være venner med såden en dum møgunge som dig!" Råber hun og kommer tætte på mig " du holder bare dine små tykke finger for dig selv" siger jeg og hentyder til hun vil slå mig.
Jeg er på vej ud fordi jeg har fået min pizza, jeg føler som om der er en der følger efter mig. "Din møgunge" hører jeg kamille sige inde alt er sort

Jeg vågner lige så stille, jeg skynder mig at tage min mobil for at ringe til Pelle
(Samtale P=Pelle s= stella )
S: Pelle!.........hjælp.............mig!
(Samtale slut )
For jeg sagt inden alt bliver sort igen

Jeg vågner ved at der er nogle som står og rusker i mig "Pelle rolig" siger jeg og smiler " årh stella hvad skete der?" Siger han og kysser mig " ' fortæller hele historien også nede fra pizza manden '"
"Du skal holde dig langt væk fra dem!" Siger pelle surt.

"Godnat Pelle, godnat lau" siger jeg inden jeg når ind til drømmeland

Har ingen ideer i må gerne skrive nogle til mig her eller på Instagram @pagefour_matilde

 det svære valg - page four - afsluttede Where stories live. Discover now