hoofdstuk 3.

479 34 7
                                    

Ik liep samen Met firdaous  & Nada snel school binnen onderweg naar onze kluisje zag ik allemaal jongens in een groepje fluisteren. Ik zie jullie in de toiletten riep ik hun nog na. Ik stopte m'n jas en paar boeken in mijn kluisje en voelde dat iemand in mijn kont kneep. Ik draaide om met mijn vuist in de lucht en sloeg een jongen ik ken 'm niet eens, maar ja ik sloeg 'm in zijn gezicht en ik keek geschrokken op en ik hoorde de groepje jongens lachen ik sloeg 'm nog een keer met mijn vuist tegen zijn oog aan van de woede .Ben je helemaal para ofzo je blijft met je kaulo tering handen van mij lijf af begrepen? Fluisterde ik in zijn oor. Ja, ja binti ik zal ik proberen en hij begon sneaky te lachen. En weet je wat ik kom van familie Larousi weet je. Toen begon ik sneaky te lachen. Hij keek me met grote ogen aan ben jij.. jij bent shitttt.. zusje van Maruan  zei hij met een bange stem. Ik val je niet meer lastig pls niks zeggen plsss ik doe alles alleen niets zeggen. Juist ik ben de zusje van Maruan en ik denk er nog wel over na of ik het ga zeggen of niet bye bye zei ik over m'n schouders heen en ging huppelend en lachend naar de toiletten. Dat duurde lang en ik zag Nada en Firdaous  voor me staan met hun handen in zij. Ik kon me lach niet meer inhouden als je dit zou zien dan ga je kapot. Firdaous en Nada keken elkaar aan als een stelletje sukkels en keken weer naar mij. Ik keek in de spiegel deed mijn haar weer goed zoals altijd. We liepen naar de lokaal en zag dat de lokaal nog dicht was docent te laat en als wij te laat komen is het een ramp maar ja. We gingen met z'n drieën op de vensterbank zitten die tegen over de lokaal bevond. De deur ging open ik zag het niet eens en zag dat de lokaal vol stroomde met mensen. Ik liep als laatst naar binnen. Ik zag dat we biologie hadden dit is wel een leuk vak wel raar maar leuk. Ik zat dan wel veel op mijn telefoon. Maar dat maakt niet uit. Snel was de les voorbij volgende lokaal en ik liet een zucht verliet mij mond, ik keek omhoog en zag de jongen van gister voor me staan hij lachte daammnn mooie lach en ik lachte terug. Nee dit mag niet niet ze zijn allemaal harteloos en proberen alleen maar te fixen idioten bazz. Zina hoorde ik langs mij oren ik keek achter mij zag ik een lelijkerd staan Wallah ik zweer het iedereen zou hem vierkant uitlachen wel zielig maar hij hoeft niet stoer te doen woeshoem ik keek hem aan van pls wtf ben je aan het doen en draaide me om. ik zag langs mij Firdaous  en Nada staan met moeite niet in de lach te schieten. 3de uur.... ik heb honger mijn maag is aan het knorren en probeer maar rustig te houden dat moeilijk gaat als je in de lokaal niet mag eten. De bel ging snel ik rende bekand naar mijn kluisje om eten eruit te halen. Elke pauze lopen Firdaous, Nada & ik gehaakt rond de school . Ik sta altijd in het midden ik weet niet wrm ik vind het daar echt fijn tussen hun in ik zag dat ik een appje binnen kreeg en keek meteen. Ik had net mijn nieuwe Samsung Galaxy S6 gold ontgrendeld en ik botste kei hard tegen iemand op BISMILLAH kan je niet gwn je ogen open doen als je loopt izan. Ik keek omhoog en keek in de mooie ogen van Achraf niet weer ik voelde dat ik rood werd en zei srry . Hij tilde m'n kin omhoog en keek recht in mijn ogen het is niet jouw schuld het is mijn schuld srry ik zal volgende keer mijn ogen open doen hij keek me super schattig aan en ik begon zo hard te lachen. Ik keek naar beneden en dacht dit kan gwn niet en liep keek hem nog aan en liep weg hij zwaaide nog ik deed het ook maar terug anders zou ik me schuldig voelen. Waauuuwwiie wie is die lekkerding vroegen Firdaous  en Nada tegelijkertijd ik lachte en zei dat ik het nog wel zou uitleggen en ik werd weer tegen gehouden ya Allah kan niemand mij met rust laten en ik keek achterom. En ja hoor.....

Nog een deel wel kort srry daar  comment verder
Gunnen jullie mij ❤💋❤
Xxx me

Pretty hurtsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu