Voor de deur kwam Maruan op zijn vespa hij stopten voor me wacht zij hij met zijn vinger voor zijn mond. Ik snapte m ff niet en toe dacht ik mama is thuis ik werd blij en knikte. We gingen rustig naar binnen. Ik kreeg een grote glimlach en ik keek naar Maruan. Ik hoorde iemand binnen en Maruan kreeg een brede lach. Maruan pakte me hand en we deden de deur open en ik zie mama op de bank kan huilen en we rende naar haar toe en ik kreeg ook tranen in mijn ogen ze had mijn cadeau open gemaakt. Ik had een ketting gekocht en direct had ze in haar handen. En ze omhelsde me stevig en pakte Maruan er ook bij zo zaten we 5 minuten bij elkaar wat willen jullie eten vandaag. Vroeg ik met nog tranen in mijn ogen wat je wilt binti (meisje) zei mijn moeder ik ga slapen ben nog moe en ze liep naar boven. Ik maakte rijst met een of andere chicken tonight ik sneed de kip en deed die in de pan en begon te koken totdat iemand iets om nek deed ik zag dat iemand een goude ketting met een hartje van diamant. Ik pakte diegene z'n handen en draaide me om en zie. Mijn broer naar me kijken met een glimlach en ik sprong op hem. Ik was zo blij met die ketting. Maruan is is gwn echt een schat mijn held mijn alles hij steunt me altijd in alle tijden hij is er 24/7 voor me.
Perspectief Maruan:
Ik was in de stad geweest en ging naar een sieraden winkel om iets te halen voor mijn zusie. Ik keek of ik nog optijd zou komen gwn door rijden dan is het goed. Ik liep naar binnen en ik liep langs de alle kettingen en eentje viel echt op het was een goude kettinkje een hartje van diamant eraan. Hij was echt mooi er kwam iemand aan ja die is heel mooi maar ook heel prijzig zei de meneer die er bij kwam staan. Hoeveel kost ie vroeg ik dood normaal. €250 euro zei hij en ik zag een big smile op zijn gezicht komen wat ik dus niet snapte wat denkt hij als ik iets wil kopen dan koop ik dat. Ik neem m zei ik zo stoer mogelijk hij keek me aan zo van waaaaaaat. Weet je het zeker vroeg hij nog. Jaahaa hij pakte m voor me en vroeg welke doosje ik wilde hebben en liet me de doosjes zien. Ik zag een rood kleine hartjes doosjes met diamanten aan de zijkant en ik wees die aan. Hij keek me met een hc gezicht terug ik vond het echt kinderachtig had m bijna met de vloer gedwijld. Hij deed het erin ik pakte het geld uit mijn zak en zetten het hard op de toonbank nee pakte het doosje en zonder nog iets te zeggen of om te kijken liep ik de winkel uit. En reed naar huis ik zag een groep mensen op een scooter er zaten twee meisjes er tussen. Jouhara zie je uit de vliegtuig met haar lange mooie haren en ik keek naar het ander meisje en zag dat dat Jouhara was. De jongens waren gwn vrienden van me maar ik wilde me niet laten merken dus ik nam een omweg. Bijna thuis zie ik dat Jouhara net naar binnen. Wilde gaan en schoot er iets in mijn hoofd. Ze was volgens mij vergeten dat mama thuis zat. Ze knikte en liet de deur los. Ik stapte voor dat ik voor mijn huis was al af want neer zou mama het horen. we liepen samen naar binnen en ik pakte Jouhara's hand vast want ik zag een brede glimlach op haar gezicht. We zagen mama huilend op de bank zitten en we rende naar mama toe en sprongen bekand op haar. En ze kreeg een lach. Salaam riepen we beide aleykum salaam mijn kindjes ze had een cadeau in haar handen van Jouhara en toen dacht ik aan de ketting voor Jouhara. Mama ging naar bed want ze was nog moe en Jouhara ging koken. Ik stond op en liep naar de keuken pakte de kettinkje uit het doosje en deed die om Jouhara's nek ik zag dat ze schrok ze pakte me handen vast en ze draaide om en keek naar haar kettinkje en sprong op me ze knuffelde me dood en zei allemaal lieve dingen in mijn oor, maar ik vind dat ze dat verdiend ze verdiend alles.
Ze kijkt me aan met glinsterende ogen hij streek in mijn haar en bleef haken. EH RAPUNZEL KNIP DIE HAREN VAN JE OF IK DOE HET zei hij met een sneaky lach. Doe maar maar niet te kort hé we liepen naar de schuur en Maruan pakte alle spullenPerspectief Jouhara:
ik was al klaar met koken, maar het was nog veelste vroeg. Maruan knipte mijn haren tot aan me heupen en ik verfden de onderkant nog wat lichter. Maruan liep weg en ik ging op mijn telefoon en zag dat Dogukan me geappt had~Achraf: heyy
~Achraf: kom aar buiten ofzo
~Achraf: ???
~ik: hey
~ik: ik heb net mijn haar geknipt en geverfd dus ik kon niet reageren srry
~ik: ja isgoed
~ik: geef me een half uur
~Achraf: ja oke
~Achraf: zie je zo
~Achraf trouwens goed gelukt
~ik: wat mijn haar??
~Achraf: ja je haar
~ik: ja hoor ik stuur wel fotoik spoel de mijn haren en het was goed gelukt
~ik: 📷(zie omslag)
~Achraf: mooi MashAllah 😍❤
~ik: dankje😳💋
~Achraf: ik zie het zo oké ❤❤
~ik: yup❤💋😘
~Achraf: kom bij einde van straat
~ik: oké saff
~Achraf: byee❤
~ik: byee❤Ik haasten me naar huis en kleede me om ik pakte me zwarte broek en een truitje half zwart en half grijs. Ik deed gucci parfum op ik liep naar beneden en zocht mijn broer ik vond niemand. Dus ik schreef een briefje dat als het eten koud was dat ze het konden opwarmen als ik niet optijd thuis zou zijn ik dacht het wel maar oke ik schreef dat ik ff naar buiten was. Ik pakte een vestje die ik omdeed als een keep trok mijn zwarte nike huarache aan en kwam naar buiten daar zag ik hem al staan aan de einde van mijn straat en ik trok een sprintje op het nippertje zag hij me en ik sprong op hem en hij ving me op en draaide me en liet me weer op de grond. Ik liet me los maar hij snoof diep en pakte me weer bij zich . Jij ruike lekker zei hij met een glimlach. Hij had een mooie blauwe trainingspakaan met dezelfde blauw tas (zie omslag). Kom we gaan wandelen ofzo ik knikte en keek naar beneden en ik zag dat hij witte nike huarache aan had en we liepen de weg naar ik weet niet waar.
Hey lezers❤
Like&comment ❤
Lees mijn andere boek❤
Your just a boy ❤
Byee❤
Bslema ❤
Adios❤
Cao❤
JE LEEST
Pretty hurts
RandomJouhara is een slimme meid en is niet echt bezig met jongens samen met haar vriendinnen (Nada&Firdaous) beleeft ze heel veel ze ontmoet een paar jongens kan een van die haar hart beroven of zijn ze allemaal hetzelfde (harteloos) en als ze de ware...