hoofdstuk 30.

189 19 8
                                    

Ik pakte mijn vespa en reed door naar de jumbo om iets voor Nada te halen. Ik liep de jumbo binnen en liep rechtstreeks naar de chocola en pakte een extra grote reep liep naar de cola en ik rekende af. Ik stap op mijn vespa en reed zo snel mogenlijk naar Nada toe want ik had haar echt gemist. ik snapte Fir ookal niet wrm ze niet mee naar Nada wilde gaan. Daar voor de deur klop ik aan. Nadir doet open en we geven elkaar boks hij ik liep naar binnen hij hield de deur open. Wrm hou je de deur open vroeg ik aan hem. Ja moet je de deur voor fir d'r gezicht dicht gooien. Zo van zij is er, ze zou niet komen want ze kon zehma niet uhem ze wilde niet Nadir keek nog naar buiten en zag inderdaad niemand en deed de deur dicht. Ik zag dat niemand in de woonkamer was dus liep naar boven naar Nada d'r kamer en zie haar op bed. Ewaa ik zag dat ze bijna sliep. Ze werd weer wakker en En er verscheen een glimlach op haar gezicht. Ewaa habibti zei ze Moe terug. Kijk wat ik voor je heb ik pakte de grote reep milka en een blikje cola uit mijn tas en ik zag haar ogen groot worden. Ze bleef naar de deur kijken. Wat is er vroeg ik haar. Waar blijft fir zegt ze. Ze komt niet zeg ik haar ze keek me aan met grote ogen. Wat is er aan de hand vroeg ze bang. Er is een nieuwe jongen in de klas gekomen Nourdin hij heeft mooie lachen dat was het ook, maar dan moet je toch niet net een bloedzuiger aan hem blijven of bij hem zijn alsof hij nooit meer terug komt en ze gaat trouwen over een maand. Nada's mond viel open. WAT OP HAAR 17DE NIET DAT DAT ERG IS MAAR ZE LAAT ONS NU IN DE STEEK EN ZE BLIJFT NIET EENS BIJ JOU ALS IK ZIEK BEN. DUS ZE HEEFT JE GWN VERLATEN. Ik knikte de hele tijd. Ik vind dat ze zelf moet nadenken en niet ik als een hond achter haar kont aan moet gaan en dat ik dan zeg wat ze moet doen nee dat doe ik niet srry zei ik tegen Nada. Ik ben haar hersenen niet dat ik voor haar moet nadenken ook nee. Dounia was dit keer aan knikken. Kom Netflix kijken. Ik stemde in. Ik ging eerst op app met Maruan.

~ik: ewaa
~ik: ik blijf ff bij Nada is ziek
~Maruan: oké
~Maruan: maak het niet telang
~ik: saff
~ik: zie je zo
~Maruan: saff xx

We lagen met z'n tweetjes op bed en gingen Netflix op haar televisie kijken. We aten de reep op en op het moment dat Nada haar blikje open wou doen PLJAAASSHHH alle cola spuiten alle kanten op. Ik sprong onder de deken vandaan. En ik begon te lachen. Waarom heb ik dit niet gefilmd. En ik viel op de grond van de slappe lach en kon niet meer opstaan. Ik was echt lang bij Nada we zijn nog wezen wandelen en hebben veel selfie's gemaakt. Ik moest echt naar huis want anders werd het donker. We liepen naar de voorkant een gaven elkaar een knuffel en drie kusjes en ik reed met mijn vespa naar huis. Thuis aangekomen rook iets lekkers een eten geur. Esalamu Aleykum ik ben thuis schreeuwde ik ik hoorde iemand van de trap af gaan. Ik zie Maruan voor me en gaf me een knuffel. Ewa kleine zei hij. Wrm nou zo blij dacht ik maar ik liet het erbij. We liepen naar de woonkamer en zag dat Mama daar zat tv te kijken. Aleykum salaam zina inou zei ze terug en ik plofte langs haar neer. Ik ben zo klaar met eten wil jij de tafel dekken vroeg ze met een vermoeiende stem. Ja saf. Ik stond op en zag Maruan in de keuken. Wat doet hij daar ik snapte hem echt niet meer hoor wat er met hem aan de hand hij in eens zo blij. Hij wist niet dat ik achter hem stond en zette nog een stap dichterbij. Hij pakte zijn telefoon en zijn mond zakte open zijn ogen werden groot dat je twinkeling in zijn zag. Ik tikte op zijn rug hij schrok zich kapot, dat kon ik aan zijn reactie zien. Ik liep naar de laaien met bestek ik pakte een houte roer lepel en ging staan.met mijn ene hand in mijn zei en de andere hield ik de roer lepel zwaaiend in de lucht. Jij hebt mij wat te vertellen en ik tikte met mijn voet op de grond. Ik zag dat hij rood werd.

Perspectief Maruan:
Er werd op mijn rug getikt terwijl ik op mijn telefoon zat. Ik schrok me kapot. En ik zag dat Jouhara iets aan het zoeken was in de bestek la. Ik appte verder met de persoon en ik draaide me om en zag Jouhara met een houte roer lepel in haar hand ik moest lachen ze stond netzoals een moeder staat als een jongen iets verkeerds doet misschien nog erger want slipper doet niet eens zo pijn. ik begon te lachen ze tikte met haar voeten op de grond en ze verwachte antwoord ik voelde dat ik rood werd. Ik wilde dit nog helemaal niet vertellen. Ik kan nog van alles zeggen want ze weet het niet zeker. Maar ik kan niet liegen tegen haar dat is gwn niet goed mijn hart breekt dan daarom wilde ik gwn dat ze er niet achter zou komen. Maar nu is de moment dat ik het moet zeggen ik voelde dat ik rood werd er kwam geen woord meer uit mijn mond. Ik snap me zelf niet wrm kan ik nu niet praten tegen me zusje. Ik zag dat ze ongeduldig werd. Nu moet ik het echt zeggen

Hey lezers ❤
Wat is er met Maruan?? Gaat het goed komen met Firdaous, Jouhara & Nada. Gaat het hand vragen door??
wat denken jullie?
reacties zijn altijd welkom
Byee❤❤

Pretty hurtsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu