hoofdstuk 42.

175 22 23
                                    

Perspectief Asmae

Nadir wenkte me om met hem mee te gaan. We stapten in de auto en reden weg. Nadir had al muziek opgezet en we gingen samen los. Het duurde lang totdat Nadir stopte midden op de weg in een villawijk. Hij pakte een zalme lint die hij om mijn ogen wikkelde. Ik voelde de auto nog een beetje rijden een deur ging dicht en ik hoorde voetstappen dichterbij komen. Nadir opende mijn deur. Indiener geval dat dacht ik. Ik voelde iemand mijn handen pakken en ik trok terug. Rustig maar ik ben het hoor, hoor ik Nadir zeggen door zijn lach heen. We stonden ergens en Nadir haalde de lint voor mijn ogen en mijn mond viel open. Ik keek naar een paradijs gwn. Nadir rende voor me uit en totdat ik mijn zalme louboutin hakken (die ik van Nadir heb gekregen) uit had was hij al verstopt ik zag een deur open staan en daar liep ik door ik stond in de grootste keuken doe ik heb gezien hij was helemaal wit hoogglans met alle apparatuur in de keuken verwerkt ik wilde een deurtje open doen maar toen zag ik dat hij geen handvaten had. deed een deurtje open en ik zag 3 dagen laaien die ik dan open deed en er verschillende bestek in zaten. Ik voelde armen om mijn heupen en war vind je ervan vroeg Nadir. Ik draaide me om pakte zijn kin en keek recht in zijn ogen en zei prachtig. Hij trok me mee naar boven waar hij een deur open deed ik zag een grote witte kamer en zag een mooie zwarte boxspring. En er waren er waren nog 2 deuren ik liep door de kamer en ik deed een deur open en ik liep in een grote inloopkast ik keek om me heen en er zaten al kleren in sieraden vanalles. Nadir zat nog op het bed ik liep uit de inloopkast en liep door naar de andere deur en ik zag een mooie badkamer. Ik liep terug en zag Nadir naar me grijnzen en ik sprinte op hem af hij droeg me op zijn rug en hij liep met mij op zijn rug naar de andere kamer. Ik zag een mooie kamer met met spot lichtjes in de grond. Hij gooide me op bed en ging boven op me liggen en gaf rustig kusje over mijn gezicht hij tilde me op en hij kiep samen met me naar een deur waar geen hendel aan zat maar je een code moest invoeren ik voerde onze trouwdatum in en hij was goed ik grijnsde naar hem de apparaat vroeg nog voor mijn fineer scan en de deur ging open en net of de kleren paradijs werd geopend aan een want jurkjes van kort tot lang, aan een andere want hangen broeken allemaal verschillende, boven de broeken hangen shirtjes, aan een wand hingen schoenen de laatste wand stonden tassen. Er zat nog een deur tussen. Aan de deur hingen sjaaltjes. Ik deed de deur open en ik zag een make-up kamer. Grote spiegel met een grote tafel eronder op de rand van de spiegel. Ik was nieuwsgierig en deed de laaien open en daar zag ik de duurste van de duurste make up. We liepen terug en ik zag nog een deur die ik open deed ik zag een klein witte kamer met allemaal baby dingen babybed, commode, klerenkast het was allemaal van snoepy. Voor onze kleintje Fluisterde Nadir in mijn oor. InshAllah zei ik terug. We liepen naar beneden Nadir pakte redbull uit de koelkast en we liepen naar de auto. Waar gaan we naar toe vroeg hij aan mij. Ik wil naar huis denk ik kijken hoe het daar gaat. Nadir deed muziek op en we gingen praten over later. Voor haar huis stapten we uit en klopten we aan. Ik zag mijn mama met tranen in haar ogen en ik omhelsden haar maar ze zei niks.

Perspectief Nadir

We reden naar Asmae's huis. We stapten uit en we klopten aan en we zagen de moeder van Asmae met tranen je haar ogen naar ons kijken zonder iets te zeggen. Asmae omhelsde haar en we liepen naar binnen. We zaten op de bank, wij allemaal de vader, de moeder, de broertjes en d'r zusje, Asmae en ik langs elkaar op een bank. Het was dood stil. De moeder huilde geluidloos en schudde alleen nee met haar hoofd. Ik snapte er niks van. Het bleef zo ff stil na 5 min de moeder veegde haar tranen weg en keek emotieloos voor zich uit de vader bewoog en iedereen keek op. Het is uit. Zei de vader emotieloos Asmae schrok en ze pakte mijn hand vast mijn vader stond op en wilde net een stap nemen, maar de deurbel ging en er werd geklopt. Mijn vader liep door naar de deur en er werd gelachen en hard gepraat ik zag een jongen en een meneer naar binnen komen Asmae had nogsteeds mijn hand vast en ze kneep er in. Het werd stil de jongen en de meneer pakten stoelen en gingen tegenover Asmae en mij zitten tussen ons zat alleen de tafel. Het werd weer stil. Asmae's moeder deed haar gezicht in haar handen. Wat gaat er nou weer gebeuren. De vader deed zijn mond open en begon te praten......

Hey lezers ❤
Like&comment ❤
byee❤

Pretty hurtsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu