We reden en Soufian vroeg al zo vaak waar we heen gingen maar Bilal negeerde hem en grijnsde naar mij. We kwamen uit ergens ik weet niet waar maar er was een speeltuin. We stapten uit en Soufian trok me en rende naar de schommels. Hij sprong in een familie schommel (je weet wel zo'n grootte ronde) en ik duwde hem en Bilal kwam er aan en ging aan de andere kant staan en duwde hem heel hard en ging op de bankje zitten die er vlak naast stond. Bilal plofte langs me en sloeg een arm om me heen. We speelden nog tikkertje. En nu zijn we aan het wandelen ik weet niet waar we zijn en niet waar we naar toe gaan. Ik kijk naar Bilal die soufian op z'n rug droeg. Uiteindelijk begon het drukker te worden. En opeens zag ik dat we ergens in de stad waren want dit herkende ik niet. Ik was de hele weg foto's aan het maken met snap filters want Soufian wilde dat zo graag vooral die hond. Ik stopte m'n telefoon weg en pakte Soufian z'n handje en Bilal ging op z'n hurken zodat soufian er vanaf kon. We liepen door met Soufian hangend aan onze handen. Ik zag de mac en ik keek naar Bilal hij keek en bracht zijn blik meteen op Soufian kijken of die het had gezien. We liepen snel door en Bilal leiden hem af. "Kijk wie daar is. Is dat Ronaldo!!" Zei Bilal fluisterend tegen hen zo dat niemand hem zou kunnen horen. "WAAR WAAR WAAR IS RONALDO!!! IK WIL EEN FOTO MET HEM EN HANDTEKENING!!" schreeuwde Soufian en Bilal bracht een hand voor z'n gezicht terwijl ik stuk ging van het lachen. "Er is geen Ronaldo gekkie" zei ik lachend. Hij keek me aan met gebroken ogen het maakten me gewoon bijna aan het huilen zijn mooie oogjes zo helder blauw en groen door elkaar. Hij ging op de grond zitten en hield zijn handen voor z'n gezicht. Bilal bleef m aankijken en daarna naar mij. Ik ging op m'n knieën " Wil je een ijsje?" fluisterde ik. Hij stond op en gaf een kusje op m'n wang en pakte me bij m'n hand en trok me mee naar Jamin. Bilal keek met grote ogen " Dat is mijn vrouw hé kleine fixer blijf van haar af " en hij schudde souf z'n haren door elkaar. Hij keek hem boos aan en deed z'n haren weer goed en gaf mij een knipoog ik hurkte en gaf hem een kusje op z'n wang ik wilde net Rechtovereind staan en ik voelde een adem in m'n nek en kreeg kippenvel. Ik wilde net achterom draaien en Bilal pakte bij m'n middel en gaf een kusje op m'n neus daarna op m'n voorhoofd daarna m'n ene wang daarna m'n andere wang en daarna m'n......
Hey people
MUAHAHAHAHAHA
Is kleine hoofdstuk ik wilde het ff spannend maken..Omg wat gebeurd er
wat komt als volgt?
Wie weet het ?!?
Tell me.
Byee xxx
JE LEEST
Pretty hurts
RandomJouhara is een slimme meid en is niet echt bezig met jongens samen met haar vriendinnen (Nada&Firdaous) beleeft ze heel veel ze ontmoet een paar jongens kan een van die haar hart beroven of zijn ze allemaal hetzelfde (harteloos) en als ze de ware...