Ik wist niet waar hij was had ik hem dan zo veel pijn gedaan. Maar ik lette daar niet veel op. Ik appte met Asmae
~ik: ewaa
~ik: kom naar mijn school toe
~ik: dan gaan wij naar je schoonzusje
~Asmae:ewaa
~Asmae:oke
~Asmae: sgoed
~ik: we gaan rwina maken
~Asmae: totdat we problemen krijgen ofnie
~ik: misschien
~Asmae: saff zie je straksIk werd blij het was weer pauze. Ik zag Achraf en ging naar hem toe. Hey zei ik rustig want ik zag dat er nog iemand bij hem was. Hij ging meer achter zijn rug staan. Hey en hij maakte een hele rondje om zijn as totdat hij mij zag. Hij pakte mijn hand en hield me achter zijn rug vandaan. Dit is Kaan ik keek naar een Turkse jongen hij leek niet zo op Achraf. Hij had gwn bruinen ogen en geen strakke kaak lijn zijn haar zat net zoals iedereen opscheertje. He zei de jongen tegen mij met een glimlach. Hey zei ik terug. Verveeld hij je nog vroeg Achraf boos. Wie vroeg ik ohw hij nee ik heb hem niet meer gezien. Achraf kreeg een sneaky lach op zijn gezicht. Moet niemand mijn vrouwtje maar niet aanraken Kaan lachte lief. ik schonk hem een lach terug en liep weer terug naar Firdaous en Nada. De lessen waren snel voorbij gegaan. Maar Nourdin zag ik nergens. Ik liep naar mijn kluisjes en zag Dat Asmae me in de hal zat te wachten. ik liep gehaakt met Nada en Firdaous naar haar toe ze haakte met ons en liepen door naar Nada's huis binnen in haar huis hoorden we niemand dus we waren alleen. RWINA zeiden Firdaous en ik tegenlijk. En Nada deed de boksen aan ik liet mijn telefoon om de paar seconden een foto maken. We gingen los op nu sta je hier Nada en Asmae ging dansen op de aanrecht, ik en fir bleven op de grond.
Nu ben je hier aha
Je bent hierIk ben aan het wachten maar waarom vertraag je
Kan me ontwijken maar ik kom je tegen
Als je niet wilt nou dan kom ik je halen
Schat doe niet lang want we moeten bewegen
Aha, nu ben je hier (aha aha aha aha)Ze ziet dat we losgaan (Come again 3x)
Al mijn mannen zijn noncha (Come again 4x)
Ik weet niet met wie ze omgaat (Come again 5x)
Dus ik laat haar ik laat haar bij ons staan
Ik laat haar bij ons staanNu sta je hier, nu sta je hier
Nu sta je hier, nu sta je hier bij mij
Nu sta je hier, nu sta je hier
Nu sta je hier, nu sta je hier bij mijNu sta je hier, ze gaat sowieso mee
Ik ken d'r vriend, ze gaat sowieso vreemd
LV aan schat je weet we kunnen dammen
Test mij en het gaat beneden net als vangen
Zet mij BBA, je weet zal 't ontvangen
Come againNu sta je hier, nu sta hier bij de chamos
Hier waar de money en vodka vandaan komt
Wil je niet komen, dan kom ik je halen
Kheb sick grote club maar ik loop met 2 glazen
Zie dat we losgaan, mijn mannen zijn noncha
En we blijven shottah, tot dat we kapot gaan
Barman come again papi
Want ik ga pas naar huis als het licht aan isNu sta je hier, nu sta je hier
Nu sta je hier, nu sta je hier bij mij
Nu sta je hier, nu sta je hier
Nu sta je hier, nu sta je hierÉén, Twee, Drie, ik was met vier
Zij was met vijf, nu over zes maar ik kan het niet zeven
Geef bijna acht kom jij me tegen
Dus oeh jij bent een negen
Better yet a tien, uit de magazine
Shawty back it up voor mij en ik lean
Better yet a tien, uit de magazine
Shawty back it up voor mij en ik leanOh het is weekend yeah
En nu je hier bent yeah
Kan ik je niet laten gaan
En ik ga het ook echt niet doen
Ik kan je niet laten staan
Ik ga mijn best wel doen
Nu sta je hier, nu ben je terug
Nu heb ik drank, en heb jij drugs
Ik wil al lang met je zijn
Laat je hakken thuis, je moet niet lang voor me zijn
Kan je voor me ducken meisje kan je voor me bukken
Meisje kan je voor me twerken meisjeIk viel in de split met mijn beide middelvinger in de lucht, Firdaous was echt aan het twerken, Nada ging los op de aanrecht. Asmae telde blijkbaar alleen mee met de foto's dus dat ze op elke foto goed staat. Hopenlijk staat deze er ook op.
Ze ziet dat we losgaan (Come again 3x)
Al mijn mannen zijn noncha (Come again 4x)
Ik weet niet met wie ze omgaat (Come again 5x)
Dus ik laat haar ik laat haar bij ons staan
Ik laat haar bij ons staanNu sta je hier, nu sta je hier
Nu sta je hier, nu sta je hier bij mij
Nu sta je hier, nu sta je hier
Nu sta je hier, nu sta je hier bij mijHet was echt leuk na dit liedje gingen we kijken voor een leuke foto en ja hoor hij zat er bij waar ik in de split zat met mijn middelvinger omhoog en Firdaous twerkend. Nada zat twerkend op de aanrecht en Asmae moest de foto verpesten en stond gwn stil.(zie omslag). Nada heb jij lekkere eten in huis. Kom we gaan gwn naar jumbo of appie heijn. We deden onze schoenen aan an liepen ergens naar toe waar we bij de jumbo uitkwamen en we holde naar binnnen. Ik rende naar de drinken en ik pakte voor me zelf dr pepper en de cola. Ondertussen was iedereen ergens anders. Ik liep naar de chips en chocolade. Daar zag ik Firdaous met grote ogen staan. Ik sluipte naar haar toe en deed mijn handen voor haar ogen. Ze schrok en begin te slaan. Ik liet haar meteen los. Ze draaide om met haar in fase jij bent dood. Ze wilde me net slaan, maar stopte recht voor mijn gezicht. Ik begon te lachen en pakte haar bij de schouder en we keken heel goed welke chocolade we wilde pakken. Uiteindelijk pakte we milka met oreo en chill chips en we liepen naar de kassa en wachtte tot dat derest kwamen. Ze kwamen met een mandje vol en rekende af en we liepen naar huis. Thuis aangekomen sprongen we op de bank en deden we Netflix aan. We keken bon bini Holland. Hij wad niet meer leuk genoeg dus we stopten de film en gingen op onze telefoon selfie's maken. Nadir belde dat haar ouders zo thuis zouden komen. Dus we gingen naar huis lopen Asmae bleef bij Nada en Firdaous ging met mij mee naar huis. Op een gegeven moment moest Firdaous afslaan. Dus liep ik alleen. Ik liep de kortere weg door het parkje heen daar was meestal niemand maar ik zag nu een jongen een klein meisje duwen op de schommel. Toen ik dichterbij kwam zag ik wie het was. Het was Batuwan en Eftelia. Ik zag Eftelia naar me zwaaien en iets tegen Batuwan zeggen. Batuwan stopten de schommel en Eftelia sprinte naar mij toe. Hey, er is jongen gekomen, ik mag niet zeggen iets geheim is (ze is klein dus kan niet goed praten) Thuis aangekomen hoorde ik mensen praten ik deed voorzichtig mijn schoenen uit. Gelukkig zaten er in de deuren geen ramen dus konden ze mij niet zien. Ik ging rustig de trap op en liep naar mijn kamer en deed nette kleren aan. Een zwarte skinny jeans met MK T-shirt en een zwarte lange vest met spleten aan de zijkant. Ik deed mijn haar goed en ik liep naar beneden ik hoorde een jongen praten en ik herkende de stem uit duizenden. Het was Achraf ik kreeg een lach op mijn gezicht ik klopte op de deur en ik liep naar binnen Esalamu Aleykum zei ik en ik voelde dat ik rood werd, want iedereen keek erg genoeg was mijn broer er ook bij en keek me aan met tranen in zijn ogen en klopte langs hem op de bank. En ze begonnen te praten over huwelijk. Habibti inou ken je hun nog. Ik schudde mijn hoofd en Achraf knipoogde naar mij en ik schonk hem een glimlach. De moeder van Achraf was super knap met mooie wenkbrauwen en mooie kleur ogen. Groen-grijs-blauwe ogen net als die van Achraf en ook een strakke kaak met mooie volle lippen ze zag er niet oud uit. Nou..... begon de moeder van Achraf die Neylan hete echt een aparte naam. Mijn zoon zou graag willen.... dat hij haar hand mag komen vragen.. ik kreeg de grootste glimlach ooit ik schoot bijna in de lach Maruan deed een arm om me heen en kneep me fijn. Ik keek naar Achraf. Ik werd bijna geplet en hij lachte zijn tanden bloot en het was als of ik van de aarde was verdwenen. Mijn moeder keek me aan en zag dat ik een glimlach en zei keek Neylan weer aan en knikte trok de salontafel weg en kwam voor me knielen en vroeg me om mijn hand ik knikte en kreeg tranen in mijn ogen. Hij haalde iets uit zijn zakken.......
Hey lezers❤
Waar is Nourdin? Wat haalt Achraf uit zijn zakken?? Vind Maruan het wel allemaal goed??
Like&comment ❤
Lees mijn andere boek ook❤
Your just a boy ❤
Whitout goodbye
Bslema ❤❤😘
JE LEEST
Pretty hurts
LosoweJouhara is een slimme meid en is niet echt bezig met jongens samen met haar vriendinnen (Nada&Firdaous) beleeft ze heel veel ze ontmoet een paar jongens kan een van die haar hart beroven of zijn ze allemaal hetzelfde (harteloos) en als ze de ware...