hoofdstuk 43.

168 16 12
                                    

Perspectief Asmae

Het is uit zei mijn vader opeens. Ik schrok en pakte Nadir z'n hand ik wilde niet gaan huilen waar iedereen bij was. Even later werd er op de deur geklopt. 2 minuten later zie ik Hamza en zijn vader voor mij zitten en ik zie Hajar naar me grijnzen en ik kijk hem met een dodelijke blik. Aargh ik haat hem zo erg. Mijn vader zei altijd toen we klein waren jullie gaan trouwen en dat irriteerde mij mateloos. En dat Hamza het altijd goed vond en knikte was nog erger. Hier is je toekomstige man zei mijn vader met een big smile en ik schudde eigenwijs mijn hoofd van linkse naar rechts. Mijn vader stond op en ging voor me staan. NIET DENKEN DAT JE MET DEZE KHALOEF GAAT TROUWEN. DENK JE DAT NOU ECHT DAT IK JE DAT LAAT. Schreeuwde mijn vader tegen mij. Iedereen schrok en ik hoorde een kleine gegrinnik van Hamza. Ik kon hem niet zien vanwege mijn vader die voor me stond. Ik duwde m'n vader lichtjes weg en ik stond recht voor Hamza die met ogen wagen wijd open ik haalde diep adem en begon ik werd zo boos. WAT DENK JIJ ZO VAN JIJ BENT DE HELD. ZEHMA JIJ KAN KINDEREN OPVOEDEN, JIJ HEBT EEN MOOI HUIS VOOR EEN GEZIN LATER OF JIJ KOMT ME REDDEN ALS ER IETS GEBEURD. VOLGENS MIJ BEN JIJ DE EERSTE DIE WEG RENT. EHH MISKIEN. GA GA IEMAND ANDERS ZOEKEN ALS IEMAND JOU WILD LOSER DIE JE BENT. En ik deed de L bij mijn voorhoofd hij wilde zijn mond open trekken, maar ik sloeg m weer dicht en ik liep naar de deur. Als jullie mijn man niet kunnen. Accepteren dan zal ik jullie nu verlaten en niet meer terug komen. Ik wenkte Nadir om mee tekomen. Hamza keek me aan ik ben al getrouwd. Ik hoop dat jullie lang en gelukkig zullen leven. Waren mijn laatste woorden en ik liep weg. Voordat ik de deur dicht kon doen hoorde ik mijn zusje. W8 IK GA MEE. De deur werd met een ruk open getrokken ik zag mijn broertje ook opstaan en zonder omhoog tekijken liep hij naar me toe en ik zag mijn moeder boos naar mijn vader kijken ze stond luidruchtig op en pakte Ismail (mijn kleinste broertje) mee ze zei niks en ze gaf hun ook geen blik. Mij vader keek ons verbaast aan. We deden onze schoenen aan en we liepen naar buiten. Al snel hoorde ik geschreeuw van me zusje. WAAAA Q7 mijn zusje is helemaal van de auto's ja ze is 17 en wilt gaan voor haar rijbewijs. En Nasser (mijn broertje ena jongste) hij begin de buiten kant te bekijken en hij is Nu 14 jaar. Mijn moeder kwam naar buiten hand in hand met Ismail en ik zie haar ogen groot worden en haar mond open zakken. We stapten allemaal in ookal was het niet genoeg. De voordeur werd open gedaan en ik zie mijn vader z'n ogen groter worden. Nadir kroste de straat uit en we gingen naar zijn huis. Aangekomen was er eerst een hele verhaal bla...bla...bla... de laatste trouwdag gaat gwn door. Onze moeders werden close onze zusje ook (Farah en Nada) Ze belde Jouhara en Firdaous er ook meteen bij het was zo druk maar ook zo leuk. Mijn mama legde Ismail in een kleine kinderkamer en hij viel meteen inslaap.

Trouwdag 2:bij gemeente

Volgende ochtend werd ik vroeg wakker gemaakt we moeten nu bij de gemeente sh*t doen ik wil gwn meteen trouwdag klaar we gingen met z'n alle omkleden we hadden allemaal een paarse satijnen jurk met mooie plooien. Asmae had ook zo maar dan mooier En we kleede ons aan. Wij deden de haren bij elkaar en het was leuk. Ik ging ff zogenaamd naar de badkamer. Ik liep uit de kamer en liep door naar de kamer van Nadir ik zie hem in een zwarte pak met een paarse das. En ik kon me niet houden ik schoot in de lach en ging kapot. Nadir keek me aan zo van wat.is.er.aan.de.hand ik schudde mijn hoofd en liep nu echt door naar de badkamer om te kijken of mijn make up er nog op zat en ja hoor het zat perfect. Ik liep terug de kamer binnen en de meiden waren net klaar met lachen. Wat is er vroeg ik. Niks antwoorden de meiden in koor. Ik keek hun verdacht aan en we liepen naar beneden ik had honger jonge. We gingen eten wij meiden dan in iedergeval waar Nadir was samen met mijn broer onze moeders waren ookal gekomen ook in het paars het zag eruit alsof ze tweeling waren mijn kleinste broertje was ook in een zwarte pak met een paarse strik. Ik hield met moeite mijn lach in. En we gingen nog foto's maken ik vond het jammer dat mijn broer er niet was en Nadir ook niet.we moesten bijna vertrekken en ik hoorde mensen van de trap lopen. Ik zag Nadir en mijn broertje langs hem staan. Ik kreeg tranen in mijn ogen die ik snel weg veegde. We maakten nog snel foto's en we liepen naar buiten. Voor onze deur stonden 2 Q7 allebei wit. Alleen die van Nadir was dan niet zo schoon dus hij ging snel naar de car carwash en ik ging hem achterna als een gek we reden door de carwash en we racede weer terug onze auto's blinkte helemaal ik zag de vader van Nadir naar buiten komen nadir lijkt echt op zijn vader.

Perspectief Nadir

Ik wilde ff uit de kamer op luchten en ik botste tegen iemand ook en ik zie daar Asmae staan in een mooie paarse jurk. Maar Asmae keek me aan lachte zich kapot. Keek haar aan zo van wat.is.er.aan.de.hand maar ze liep alweer door naar de badkamer. Ik liep naar beneden en ik deed de deur ff open om frisse lucht te nemen ik hoor dat iemand uit de badkamer komt en ik ga ook naar boven ik zie niemand meer en ik loop weer mijn kamer in waar mijn vader en de broertje van Asmae zit. Ik zit op de bed zonder iets te zeggen we zijn de hele tijd stil we horen de hele tijd de meiden kletsten en lachen ze zijn ook al gaan eten. Ik had geen honger ik was zo zenuwachtig dat ik niks wilde.
Op het laatste moment liepen ik de broertje van Asmae en mijn vader naar beneden. We gingen samen naar buiten en ik zag dat de auto's vies waren dus ging ik met mijn auto zonder iets te zeggen weg naar da car Wash even later zie ik precies dezelfde auto achter mij rijden en diegene toetert naar mij en ik zie Asmae lachend in de auto. We waren klaar bij de carwash en we gingen weer terug naar huis. Daar pikten we iedereen op en gingen we naar de gemeente ik stapten eerst uit en ik bleef wachten tot Asmae kwam maar ik zag haar niet evenlater zag ik Nada Jouhara en haar zusje uit de auto komen en naar mij toe lopen en ik dacht zo van wat is hier aan de hand ze hadden papier in Hun hand waar op stond here comes your hot wife (zie omslag) en ik moest lachen maar toen ik omhoog keek zag ik Asmae staan. Mijn bloed mooi prinsesje m'n alles mijn toekomstige vrouwtje ik knuffelde haar en gaf een snelle kus op haar wang. We waren bij de gemeenten waar ook alles goed verliep. We maakten rwina op de weg iedereen toeteren en sommige toeteren gwn mee.met Marokkaanse vlaggen uit de auto reden we zo overal en nergens. Na 2 a 3 uur hebben gereden gingen we naar huis ik was zo moe dat ik me uitkleden en meteen naar bed ging.

Hey lezers❤
Like&comment ❤
Srry voor het lange wachten ,
Love you lezers ❤
Bye❤

Pretty hurtsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu