0

622 35 9
                                    


Sophia Smith

21 yaşında, grubun vokalisti aynı zamanda da bateristi.Grubun en akıllısı, her zaman sorunlara karşı dimdik duran, güçlü, ve en önemlisi kibar!

Dans ederken,şarkı söylerken ve bateri çalarken kendini kaybediyor adeta dünya onun için duruyor.

Biri onu kırdığında kollarına atladığı ilk kişi gruptaki Demi, onunla 16 yıldır arkadaş.Sophia kimseyle çıkmıyor.

• Demi Lovato

21 yaşında, grubun vokalisti ve gitaristi.Eskiden problemleri olduğu için kendini yemeğe adayıp yemek canavarı olsa da artık abartmıyor.Her zaman gülümseyen,oldukça iyi biri olması onu ayrı güzel kılıyor.

Biri şarkı söylerken eşlik etmeye bayılıyor.Bir olay olduğunda o da Sophia'ya veya Selena'ya gider.

Miley Cyrus

21 yaşında olan Miley'de grubun vokalisti, gitar çalmak yerine piyano çalmaktan zevk alıyor. Grubun en hareketlisi, arkadaşlarına eşek şakaları yapmaktan çok hoşlanıyor.

Özgüvenli biri olduğu için medya ve insanlar tarafından yargılansa da kameraya el hareketi çekip 'ben buyum kaltaklar, sizin istediğiniz gibi olamam' diyor.Gruptakilerle X-Factor sayesinde tanıştı ve hepsini kız kardeşi olarak görüyor. Luke Hemmings ile çıkıyor.

• Taylor Swift

22 yaşında, grubun vokalisti, gitar çalabiliyor ama sahne de rahatça koşmayı daha çok sevdiği için çalmıyor.Grubun bazen çılgını bazen ağır başlısı.Birçok film ve dizi de oynadı.

Oldukça nazik bir kız olsa da sinirlendiğinde tam bir canavara dönüyor.Hakkı olan her şeyi sahiplenir gruptakilerinde böyle olmasını ister. Calvin Harris ile çıkıyor.

• Selena Gomez

21 yaşında, grubun vokalisti. Grubun,gizemlisi ve sinir bozucu rolünü üstlenir.

Kızlar gibi bir alet çalamasa da dizilerde ve filmlerde başarı gösterir. Uykuya ve salatalık turşuna bayılır ama alışverişe zorla gider.Justin Bieber ile 1 yıl önce ayrıldı.

The Hearts

Hayranlarına 'Heartbeats' diyorlar. Kızlar grup isminin ve hayranlarına koydukları adı anlamlı buluyorlar 'kızlar sadece bir kalpti hayranları ise kalp atışları' diye düşünüyorlar.

5. Yılına giren grup 16 Eylül 2011 yılında kuruldu.Grup X-Factor'ü 2.olarak bitirerek ayakta durmayı başardılar.

Kızlar One Direction'a imreniyorlar.

4 albümleri vardır.

1) A Year Without Rain

2) Red

3) Bangerz

One Direction vs The HeartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin