7

236 21 6
                                    

Dergi çekimlerinin verdiği yorgunluğu atamadan kendimi James Corden'da bulmuştum. Elbette, James Corden'a bayılıyorum, ama şuan oldukça yorgundum.

Sevgili menajerim beni içeri doğru ittirdiğinde beni gören hayranlar çığlık atmaya başlamıştı ve o an, bütün yorgunluğum uçup gidiverdi.

Hayranlara el sallayıp ilerlerken James Corden'a sarıldım.

"Selena, hoş geldin." Dedi sarılmamız bittikten sonra, bende ‘Merhaba!’ diyerek koltuğa oturdum. O da kendi yerine oturduğunda, arkamda duran dev ekrana bakıyordum. Hayranların gönderdiği fotoğraflar paylaşılıyordu. Ardından tekrar önüme döndüm.

"Nasılsın?"

"Çok heyecanlıyım ama iyi hissediyorum. Sen?"

"Senin gibi yetenekli bir sanatçıyı konuk olarak aldığım için patronum zam yapacağını söyledi. Bu yüzden aşırı derecede mutluyum." Seyircilerle birlikte bende kahkaha attım.

"Yeni şarkını duydum, pekala konuya biraz ani daldım ama bunun hakkında konuşmak çok istiyorum. Bunu samimiyetle söylüyorum, The Heart Wants What İt Wants kesinlikle ve kesinlikle duyduğum en iyi ayrılık şarkılarından biri.Harika, olağanüstü, müthiş bir parça." Ellerimle yüzümü kapattım, tanrım şarkım hakkındaki yorumu beni sevindirmişti.

"Teşekkür ederim James, bunu senden duymak çok iyi."

"Peki bu şarkıyı kimin için yazdın? Gerçi bunu buradaki herkes tahmin edebiliyoruz ama, senin ağzından da duymak istiyoruz."

"Bunu gruptayken yazmıştım, ve evet Justin içindi. Çünkü 2 yıl beraberliğimiz sürmüştü, ondan vazgeçmek benim için kolay değildi. Ama başardım, artık ona aşık değilim ama onu destekliyorum. İyi bir şeyler yaparsa onun adına sevinirim, kötü zamanlar geçirirse ona üzülürüm. Üstelik şuan Hailey ile çıkıyorlar. İlişkileri güzel gidiyor. Umarım böylede devam eder. Hailey iyi bir kız. Her neyse, yani şarkıyı Justin'e aşıkken yazdım ama bu klibide öylesine çekmiştik. Tek başıma klipte nasıl gözükürüm diye. Ve bu şarkıyı seviyorum, bu yüzden yayınladım."

Derin bir nefes verdim, Justin benim ilk aşkımdı, onu unutmak hiç kolay olmamıştı.

"Evet, bu konuya gelmek zorundayım, çünkü herkes merak ediyor. The Hearts grubundan neden ayrıldın?"

İşte bu sorudan sürekli kaçarken şimdi kaçacak bir yerimin olmaması canımı sıktı.

"Yaptığımız şarkılar, genellikle aşk parçalarıydı. Ve ritimler, sözler pekte bana uymuyordu. Ben Come & Get It tarzında olan şarkıları seviyorum. Ayrıca konser kıyafetlerimiz ve gala kıyafetlerimiz hep uyumlu olmak zorundaydı. Hiçbir zaman istediğim bir şeyi yapamadım. Çünkü grup arkadaşlarımı da düşünmek zorundaydım. Ama dayanamadım, ve gruptan ayrılma kararı verdim. Böyle daha iyiyim, istediğim her şey oluyor."

"Kızlar sanırım bu ayrılık kararını pek de anlayışla karşılamamış."

Kafamı onayladım. Dürüst olmalıydım.

"Ben böyle hayal etmemiştim sanıyordum ki gruptan ayrılsam bile arkadaşlığımız devam edecek. Ama onlar bunu istemedi. Neden bilmiyorum, ama yaptığı şeyler hiç hoş değil. Arkamdan uydurdukları şeyler beni sinirlendiriyor."

"Haklısın, peki sence yeni albümleri nasıl olacak?"

"Klasiğin dışına çıkmaya çalışacaklar, umarım başarırlar. Ben onların düşmanları değilim. İyi olmalarını herkesten çok isterim."

"Anlıyorum, pekala millet! Biz Selena ile biraz daha muhabbet ederken neden Selena ile yaptığımız Carpool Karaoke'yi seyretmiyorsunuz? İşte geliyor!"

*

Sophia : Nasıl gidiyor?

Selena : İyi, sizin?

Sophia : İyi.

Sophia : Yeni albümünde başarılar.

Selena : Başarısız olursa yine laf mı söyleyeceksiniz?

Selena : Beni çok kötü hayal kırıklığına uğrattınız.

Selena : Hoşçakal Sophia Smith.

One Direction vs The HeartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin