12

155 18 12
                                    

Günlerim oldukça neşeli geçiyordu. Ama bugünü diğer günlerden ayıran 2 özelliği vardı. Birincisi, ilk defa kendi başıma bireysel olarak ödül törenine katılacaktım. Ikincisi 3 adaylığım vardı. Ah bir de Zayn ile katılacaktım.

Bunu da elbette Kylie ve Ashley ayartlamıştı. Itiraf etmem gerekirse, evet Zayn yakışıklı biriydi. Ama onunla çok yakın değildim. Biz sadece ortak arkadaşlara sahiptik.

Aynada kendime baktım. Hung eseriyle gurur duyan ressam gibi bana bakıyordu. Ve dürüst olmalıyım ki, gri ince askılı ve yırtmaçlı elbise vücuduma güzel oturmuştu. İlk kez taktığım mavi lensler ise beni güldürmüştü.

*

Zayn ile birlikte klasik pozlar verirken, ben yarın gazetelerde çıkacak yalan haberleri düşünmeden edemiyordum.

'Sevgililer mi?' diye haberler olacaktı ve bu bizim birbirimizden uzaklaşmamıza neden bile olabilirdi.

Ödül törenin yapıldığı yere girip bize ayrılan koltuklara oturduk ve biz oturur oturmaz ödül töreni başlamıştı. Tam da vaktinde gelmiştik.

*

Rita Ora eline mikrofonu aldığında alkışladım. Tanrım, o kadına bayılıyordum. Bana el salladığında çığlık atmamak için zor durdum. Ünlüler de meslektaşlarına hayran olabilirdi, öyle değil mi?

"Herkese merhaba, bugün En İyi Erkek Grup ödülünü vermek için buradayım. Açıkcası buna karar vermek gibi açıklamak da zor. Çünkü bu kategoride aday olan herkes güçlü gruplara sahip. Ama içlerinden bir grup daha güçlü ve iyi bir gruba sahip. Evet, bakalım." sözünü yarım bırakıp karta baktı. Yüzünde bir gülümseme oluştu.

"En Iyi Erkek Grup ödülü One Direction'a gidiyor."

Zayn ile sevinçle ayağa kalktık ve birbirimize sarıldık. Onlar için bu ödül çok önemliydi.

Zayn sahneye çıkıp ödülü aldı. Alkışların bitmesini bekledikten sonra mikrofona yaklaştı.

"Öncelikle bize oy veren, bizi her zaman destekleyen hayranlarımıza çok teşekkür ederim. Biz çocuklar, bu yıl daha çok çaba harcadık. Daha çok şarkı yazdık ve en iyilerini size sunmaya çalıştık. Ve bu ödül bizim için resmen bizim ilacımız oldu."

Bende diğerleri gibi alkışlayıp ıslık çaldım.

"Ve biliyorum diğerleri nerede diyorsunuz, hepimiz isterdik ki bu ödülü hep birlikte alalım fakat biliyorsunuz ki ufak bir konserimiz var. Ve konserimizi ertelemek yerine aramızdan birinin gitmesini daha mantıklı bulduk. Tekrar teşekkür ederim."

Zayn alkışlar eşliğinde içeri giderken bende yerime geri oturdum. 

*

Zayn tekrar sahneye çıktı. Bu sefer ödül vermek içindi ve üstelik benim adaylığım vardı.

Zayn kameraya dönüp konuşmaya başladı.

"Herkese tekrardan merhaba! Evet, Yılın En Iyi Çıkış Yapan Şarkı ödülünü ben vereceğim. Adaylıkları izin verin size tekrar hatırlatayım. The Hearts, Katy Perry, Bruno Mars ve Selena Gomez."

Heyecandan resmen kusacaktım. Tanrım bu ödül The Hearts'a giderse çok pis malzeme vermiş olacaktım.

Zayn gülümsedi. "Işte benim kızım Selena Gomez!"

Kameralar bana yönelirken resmen ağlayacaktım. Sahnenin yakınlarında oturan Bruno'ya sarıldım. Tebrik ediyor gibiydi ama kulaklarım şuan resmen heyecandan sağır olmuştu.

Sahneye çıktığımda çığlık atıp Zayn'e sarıldım. Zayn gözyaşlarımı silip ödülü verdi.

Mikrofona yaklaştım. Tanrım söyleceğim her şeyi unutmuştum.

"Öncelikle, bu benim tek başıma elde ettiğim tek büyük başarı. Bunun için çok mutluyum. Daha ilk denememde bunun gibi büyük bir ödüle ve böyle güzel hayranlara sahio olduğum oldukça gururlu ve mutluyum. Hayranlarıma ve en yakın arkadaşlarım olan Kendall, Kylie, Zayn, Niall, Liam, Louis, Harry, Francia'ya çok teşekkkür ediyorum, sizleri seviyorum."

Alkışlarla birlikte Zayn'le içeri girdik.

*
Ve gecenin son ödülünü vermek için Francia sahneye çıktı. Billboard tarafından Yılın Kadını ödülüne layık görülmüştüm ve bana bunu verecek olan Francia'ydı.

"Yılın Kadın Sanatçısı ödülünü alan kişi, benim en yakın arkadaşım, kız kardeşim. Onunla ne kadar gurur duysam az. Üzgünüm, tamamen her şey aklımdan çıktı. Heyecandan ne demeliyim bilmiyorum. Ama onu sevdiğimi bilmenizi istiyorum. Evet, alkışlarla Selena Gomez."

Zayn'e sarıldım. Bu benim için oldukça duygusaldı. Hızla sahneye çıkıp Francia'ya kocaman bir sarılma verdim.

Ödülü aldım ve mikrofona doğru konuşmadan önce gözlerim The Hearts grubuna gitti.

"Dürüst olmak gerekirse bu ödülü Francia hakediyordu. Çünkü o benim hayatımı kurtardı." sesim titremeye ve gözlerimden yaşlar akmaya başladığında özür dileyip kafamı çevirdim.

"Kendimi daha şanslı hissediyorum çünkü bir nedenden dolayı kafam oldukça karışıktı. Ama yaptığım işten mutluyum insanlarında mutlu olmasını istiyorum. Aileme ve muhteşem takımıma teşekkür ediyorum. Çünkü benimle birlikte zor zamanlar geçirdiler. Evet, sanırım bu kadar. Bu endüstride ilk defa bu kadar şanslı olduğum için gururluyum. Tekrar teşekkür ederim."

Francia ile sarılırak giderken, sanırım benim için her şey yeniden başlıyordu.

One Direction vs The HeartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin