2 Hafta Sonra
'Selena Gomez, The Hearts grubundan ayrıldı!'
'The Hearts grubu dağılıyor mu?'
'Hayranlar kırgın!'
Derin bir nefes verip kumandayla televizyonu kapattım. Dün geceden beri haberler benim gruptan ayrıldığımı yayınlıyordu. Bazıları saçma sapan şeylerdi.
Sanırım artık açıklama vakti gelmişti.
Kamerayı beni rahatça gösterebilen yere yerleştirdim. Video çekerek açıklamak daha iyiydi.Kamerayı oynat tuşuna bastıktan hemen sonra bakmam gereken yere yönelttim bakışlarımı.
"Merhaba çocuklar,
Dün geceden beri haberler yayınlanıyor. Ve sizden bir sürü mesajlar alıyorum. Hepinizin sorularını cevaplayamayacağım için video çekmenin mantıklı olacağını düşündüm."
Hafifçe gülümsedim kameraya.
"Haberler doğru çocuklar. Gruptan ayrıldım. Artık The Hearts grubunun bir üyesi değilim. Bundan sonraki albümlerde, çekimlerde ve konserlerde olmayacağım.
Bunu uzun zamandır düşünüyordum, kendimi grupta iyi hissedemedim. Bu müzik benim istediğim müzik değildi, giydiğim kıyafetler benim tarzım değildi. Kızlar benim hâlâ arkadaşım. Sadece iş olarak ayrı yollardayız. Ama bu benim için son değil.
Biliyorsunuz ben sadece gruptan ayrıldım, bu sektörde çalışmaya sizler için gülümsemeye devam edeceğim. Bir şarkı ve klip yayınlayacağım. Siz onu izlerken ben sizlere 'yeni beni' göstermek için albüm çalışmalarında olacağım. Sadece, biraz zaman. Çok değil, kısa bir süreliğine. Umarım, beni sevmeye devam edersiniz. Çünkü ben sizleri sevmeye devam ediyorum.
Hepinizi çok seviyorum, yanımda olmaya devam ettiğiniz için teşekkür ederim. Hoşça kalın.'
Kameraya el sallayıp durdur tuşuna bastım. Bunu YouTube'da kendime açtığım hesaba yükleyecektim.
*
Twitter'da şarkı hakkında paylaşımlar yapmaya ve hayranlarımın yazdığı sevimli cümleleri okuyup cevap vermeye devam ederken telefonumun sesi odada yankılandı.
Zoe arıyordu, kendisi benim yeni menajerimdi. Aynı zaman da yeni dostum.
"Zoe?"
"Selena, biliyorum dinlenmek istediğini söylemiştin ama yeni şarkın için biraz reklam yapsan? Biliyorsun o senin ilk solo şarkın olacak. En iyisi olmalı."
"Zoe, hayranlar henüz gruptan ayrıldığımı bile sindirememiş iken bunu yapmam saçma olur. Şarkım reklamlar içinde kaybolmayacak kadar özel benim için. Beni anlıyorsun değil mi?"
"Üzgünüm tatlım, ben sadece senin başarılı olmanı istiyorum. Hâlâ ayakta durabildiğini göstermeni istiyorum."
Nefes verdim, Zoe iyi biriydi.
"Pekala, yarınki programda ufak bir reklam yapabilirim. Ama fazlasını bekleme. Şarkı özel kalmalı."
Zoe güzel kahkahasını duyduğumda bende gülümsedim. Biraz daha yarın ki program hakkında konuşup telefonu kapattım.
*
"The Hearts grubu yollarına devam ettiklerini bir şeylerin değişmediğini ve senin hakkında bazı iddialar ortaya attılar. Videoyu izledin mi? Bunun hakkında ne düşünüyorsun?"
"Videoyu izledim. Mutlu olduklarına inandırmaya çalışmak için basit bir videoydu. 5 senem o kızlarla geçti benim hayatım. Ve onların ki de benimle birlikte. Şimdi benim hakkımda iğrenç iddialar atmaları, benimle dalga geçmeleri, benim bir hiçmişim gibi anlatmaları açıkçası beni üzdü. Ben onlarla gerçekten gruptan çıktığımda bile dostluğumuzu sürdüreceğimize inanıyordum. Bana destek vereceklerini sanıyordum. Kızlar bu videoyu seyrediyorsanız eğer beni iyice dinleyin. Ben hayatı yaşamaktan çok hayatta kalmayı öğrendim. Bunu en iyi siz biliyorsunuz. İftiralara çok uğradım ama unutmayın, ben kolay kolay pes edecek bir insan değilim. Bu yüzden o boş silahın namlusunu başkalarına çevirin. Beni vuramayacaksınız."