Oldukça güzel tepkiler almaya devam ederken Kylie ve Kendall ile bunu kutlamak için partiye gitmiştik.
Ve şimdi ölüyorduk. Kylie kaç kere lavaboya kusmaya gitti hatırlamıyorum bile.
"Git ve ona teşekkür ederim mesajı at." dedi Kendall. Getirdiği pijamalarını üzerine geçirirken.
"Bence de! Sana nasıl bakıyor, seninle nasıl ilgileniyor görmüyor musun?" diyerek Kendall'a katıldığını belli etti Kylie.
"Siz iki kız kardeşin amacının ne olduğunu biliyorum ama hayır. Bunu yapmayacağım. Mesaj atamam."
"Instagramdan at. Onu etiketlemezsin olur biter." attıkları bakışlar karşısında dayanamadım.
Telefonumu çıkardığımda ikisi de koşarak yanıma oturdu. Bir an önce atmak istiyordum yoksa yüklemekten vazgeçebilirdim ve Jennerlar benim katilim olurlardı. Henüz 21 yaşında olduğumu sayarsak, ölmek hiç istemiyordum.
@selenagomez : Güller için teşekkür ederim Z! Ve bugün ki yardımlar içinde.
Kendall ve Kylie beşlik çakışırken telefonum titredi.
'@zayn gönderinize yorum yaptı.'
@zayn : Güzel gül xx
@selenagomez : Sen bir de bunu bana vereni görsen"Kylie! Çocuğa direk sen çok güzelsin dedin." Kylie kahkaha atıp telefonunu bana uzattı.
"Hesap senin hesabın. Yani ben değil sen demiş oldun."
"Kylie seni öldüreceğim!"
Kylie yataktan zıplayıp odadan koşarak uzaklaşırken peşinden koştum.