1

527 38 5
                                    

Selena

"Şimdi de The Hearts grubundan Selena Gomez ile beraberiz." hafifçe gülümsedim, Ryan'ın programı olsaydı daha rahat olabilirdim.

"Selena biliyorsun ki bu seninle olan ilk röportajımız.Bu yüzden sana ilk albümden başlayıp son albüme kadar sorular soracağım.Daha sonra bu akşam olacak olan ödül töreninden bahsedeceğim. Evet, A Year Without Rain adlı albümde 1, Red albümünüzde 2 yazarlığın var.Neden?"

"X-Factor'den 1 yıl sonra albüm çıkartırken ben rahatsızdım.Lupus hastasıyım. Bu yüzden şarkı yazacak,şarkı söyleyecek hatta konuşacak durumda bile değildim. İnsanlar 'bu daha başlangıç, bu kız başaramayacak, kesin gruptan ayrılır' dediler hatta hakaretler bile yedim 2.albümde de tedavim sürdüğü için yalnızca 2 şarkı yazabildim.Ama mutluyum.''

" Geçmiş olsun tatlım, herkes iki şeyi çok merak ediyor. Birincisi, grup arkadaşın olan Taylor Swift ile aranız Katy Perry yüzünden mi bozuldu?"

"Aslında biraz doğru, şuan aramız iyi ama tartışma yaşandı. Katy'i hâlâ seviyorum! Bu akşam onunla fotoğraf çekinmek için sabırsızlanıyorum!"

"Taylor kızmasın?"

"Beni seviyor.Bende onu seviyorum, onu üzecek hiçbir şey yapamayacağımı herkesten iyi biliyor."

"İkinci merak edilen ise şu, solo çalışmaları yaptığın ve gruptan ayrılacağına dair söylentiler var,bu doğru mu?" elimle saçlarımı düzelttim.

"Hayır,kesinlikle doğru değil. Gruptan ayrılmayacağım." adam kafasını sallayıp kâğıttan soru seçerken bende etrafı inceledim.

Bir an önce gitmek istiyorum.

*

"Yine paraya kıymışlar." dedi Demi içeceğinden bir yudum alarak.

"Sakın milletin yanında da böyle konuşma.Rezil etme bizi."

"Özellikle de Calvin'in.'' diyerek Sophia'nın cümlesini devam ettirdi Taylor.Demi ayağa kalktığında kaşlarımı kaldırarak ona baktım.

" David bizi çağırdı,ödül vereceğiz." koşar adımlarla arka tarafa geçerek kapanan sahnede yerimizi aldık.

"Sel sen kimi çağırmakla görevlendirildin?" dedi Miley.

"One Direction'ı" dediğimde güldü.

"Ben Nick'i, değiştirme olayı olsaydı değiştirirdim.Bilirsin Louis bile Nick'ten iyi."

"Sizce bu yıl erkek ödülünü kim kazanır? Bence Maroon 5" dedi Sophia

"Bence One Direction" dedim kocaman gülümseyerek.

"Sanki sen alacaksın ödülü bu ne güler yüzlülük?" dedi Taylor.

Tam ona cevap verecekken sahne aydınlandı ve Sophia konuşmaya başladı.

*

"Bugün aldığımız 3.ödül!" dedi Taylor.Onun sevincine bende katılıp sarıldım.

"Umarım 5 ödülle ayrılırız." diyen Miley'e döndüm.

"Umarım.'' diyerek ona katıldığımı belli ettim.

"Burada yollarımız ayrılıyor.Bu arada Sel elbisene bayıldım." Sophia'ya ve Demi'ye öpücük atıp karanlık sahnede durmam gereken yere gittim.

Elbisemin eteğini düzeltirken sahne açıldığında hızla elime mikrofonu alıp bakmam gereken kameraya baktım.

"61 milyon albüm satışı,137 bir numara şarkı,174 ödül.Kızların hayallerini süsleyen yalnızca 5 erkek! Bayanlar,baylar karşınızda One Direction." dediğim an çocuklar sahne de belirledi ve bende çaktırmadan sahneden çıktım.

One Direction vs The HeartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin