Kapitola 18

581 35 0
                                    

18.

,,To je hezký. Já ti chtěl zrovna říct, že ses mi dostala pod kůži, tak jako žádná jiná. Když to vidíš tak, nebudu tě už víc obtěžovat." Promlouval ke mně velmi odměřeně. To jsem u něj ještě nikdy neviděla. A pak jsem poznala, že jsem udělala chybu. Když jsem ho takhle sprostě odehnala. Najednou se jen tak otočil na podpatku a odcházel ode mě. Já jsem se nezmohla na vůbec nic. Stála jsem a koukala se na jeho vzdalující se záda. Sakra, já se ale umím chovat dost tvrdohlavě, když chci. Teď toho lituju. To se mi stává, ale málo kdy, abych svých činů někdy litovala. Chyby většinou nedělám.

Tom

Po týdnu

Co jsem si sakra myslel? Co to se mnou je? Choval jsem se kvůli ní jako úplný blbec. Zamilovaný blbec. A ona mě tak elegantně odkopla do kouta. Musím uznat, že to provedla se stylem. Jak jsem si jen mohl myslet, že by ke mně ona mohla něco cítit? Je jako ledová královna, neschopna jakéhokoliv citu. Bylo mi z toho na nic.

Ale ať jsem dělal cokoliv, nedokázal jsem ani na vteřinu zapomenout na chuť jejích horkých rtů. Jsem si naprosto jistý, že mi ten polibek opětovala. Celá se chvěla, když jsem se jí dotýkal. Nevymyslel jsem si to. Vím to. Vzdychala a mumlala moje jméno, možná to ani nevěděla. Třeba ani nechápe to, co jsem v ní probudil a snaží se to potlačit. Co s ní mám ale dělat, když si to nechce ani za nic přiznat? Řekl jsem jí, že ji nebudu obtěžovat. V tu chvíli jsem to myslel vážně, ale hned co jsem se k ní otočil zády, změnil jsem názor. Napadla mě jiná alternativa. Možná poslední pokus, jak si ji získat. I když silně pochybuji, že bych se jí jen tak vzdal. Něco mě k ní neovladatelně táhlo a já nechtěl a neměl jsem sílu už tomu jakkoliv odporovat. Jen musím donutit ji, aby si to taky uvědomila.

,,A už dost Tome! Nebudeš už ani minutu koukat do neznáma, jako magor." Rozhorlil se na mě Blackie. Neměl jsem mu to za zlé. Měl pravdu.

V poslední době nedělám nic jiného. Teď zrovna jsme byli v natáčecím studiu. Měli jsme se rozhodovat, jak bude vypadat můj další videoklip. Přede mnou se producírovalo tucet krásných děvčat ucházející se o roli v něm. A všem hned došlo, jak je okatě přehlížím. Blackie do mě neustále hustil, abych se vzchopil a vybral si nějakou.

,,Promiň Blackie, ale dneska to už nezvládám. Musím vypadnout." Sdělil jsem mu šeptem, snažně jsem vykouzlil na rtech úsměv a bez dalšího slova vyšel před studio. V kapse jsem našel dávno ztracenou krabičku cigaret. Nekouřím, tedy jen když jsem extrémně nervní. Což se teď právě hodilo. Jednu jsem si zapálil a zhluboka natáhnul ten škodlivý kouř do sebe.

,,Řekni mi prosím tě, co se děje." byl mi v patách můj manažer. Nekřičel na mě, ale vypadal hodně znepokojeně. Stoupnul si přede mě a otcovsky mi položil své ruce na má ramena.

,,Ty víš moc dobře, co mě žere. Potřebuju tvou pomoc." Ztrápeně jsem k němu zvednul oči.

,,Ty mě děsíš Tome. To tě to ještě nepustilo?" divil se. Určitě tomu nemohl uvěřit, tak jako já předtím. Že by se to mohlo stát dokonce i mě.

,,Jak vidíš tak ne. A můžu ti říct, že je to na nic." Zaprskal jsem rozhořčeně. Je to sice složité, ale to jak
se mi rozbuší srdce jako šílenci, když ji vidím, je opravdu nádherné. A ona je taky, nedokážu pochopit, jak může být pravda, že s nikým dlouho nechodila. Zajímalo by mě jak dlouho tomu tak je. Vždyť je tak krásná, vtipná a dokonalá. Je dobré, že nemám s kým soupeřit, bylo by to ještě složitější než teď.

,,Jak to? Ona tě nechce?" tiše se uchechtnul. Zuřivě jsem se na něj podíval. Směje se mému neštěstí.

,,Ještě si z toho dělej srandu."

,,Ale no tak. Já jen nechápu, jak ti mohla odolat. Vždyť většinou ti holky padají rovnou k nohám ne? Uplatnil si na ní všechen šarm?" potutelně se na mě usmíval a já jsem ze sebe setřásl jeho ruce.

,,Nevím. Jindy nešlo o nic, teď jde o vše. A proto mi to asi nejde." Přemýšlel jsem nahlas. Ale tím to asi nebude. Jsem neschopný v tomhle ohledu. Flirtovat a dostat holku do postele to umím, ale získat si něčí srdce to ne. Nebo jsem to spíš nikdy nepraktikoval.

Právnické ESOKde žijí příběhy. Začni objevovat