1-Konoha Köyü

1.2K 80 54
                                    

Ben Akane Ren. Çakrasının rengi ile bilinen Akane klanından geriye kalan tek kişiyim.

Elimde bana ailemden kalan tek şey olan kitaba baktım. İçinde bir not kağıdı vardı.

"Bunu Konoha köyünün hokagesine ver... Sakın okuma!"  yazıyordu kağıdın üstünde. Okumamaya karar verdim.  Yani okuma yazıyorsa bir bilinen vardır. Bu kitabı yemi bulmuştum. Ailem öldüreli ise 5 yıl olmuştur.

Konoha denilen köye doğru yol aldım. Az yolum kalmıştı. Yolda ilerlemeye devam ettim. O sırada birden dört kişi beni yakaladı.

"Ne oluyor?" Dedim şaşkınlıkla maskeli adamlara bakarak.

"Kimsin!?" Dedi içlerinden birisi.

"Bir casus olmalı." Dedi diğeri ve beni köye getirdiler. Bir binanın önünde durduk. Arkamdaki adam beni içeri itti.

"Afedersiniz ama cidden kimsiniz? Buna insan kaçırma derler." Beni takmadılar.

"İbiki-san bu kız casus olabilir köye girmeye çalışırken yakalandı."

"Sorgu odasına alın."

"Sorgu odası mı? Kulağa hoş gelmiyor." Bir odaya götürdüler. Odadaki çeşitli kötü aletlere baktım. Bela mıknatısı gibiyim.

"Kibarca soruyoruz hangi köy gönderdi seni casusluğa?"

"Cebimde bir kağıt var ellerim bağlı olmasa gösterirdim. Onu hokageye vermek için geldim." Dedim. Adamlardan biri cebimden kağıdı aldı.

"Hangi köydensin?" Dediler.

"Köyden değilim. Hiçbir köye bağlı olmayan ve 5 yıl önce katledilen Akane klanındanım." Dedim. Sonunda çözmüşlerdi.

"Beni takip et" dedi İbiki-san. Odadan dışarı çıktık ve beni yaşlı bir adamın yanına getirdi.

"Hokage-sama bu kız size bir not bırakmak için gelmiş." Dedi ve notu verdi. Hokage mimiksiz bir şekilde okudu.

"İlginç..." dedi Hokage bana dönerek.

"Ben Akane Ren. Beş yıl sonra ailemin mezarını ziyarete geldim ve bu kitap ile içindeki notu buldum." Dedim.

"Peki. O halde bugünden itibaren konoha'da ninja eğitimine başlıyorsun."

"Ninja eğitimi mi?"

"Akademide."

"Pekala..." dedim.

"İruka'nın sınıfında olacaksın o da bugün başlıyor o sınıfta zaten." Dedi Hokage. "Ama güvenlik açısından emin olmak için sana birkaç soru sormalıyız. Kakashi işin yoksa sen yapar mısın?"

"Peki." Dedi yüzünü siyah bir maskeyle kapatmış insan. Ne garip bir alışkanlık... Yine başka bir odaya götürüldüm. Ama burası daha iyiydi.

"Ben Hatake Kakashi... Öncelikle Klanın beş yıl önce katledilmişti. Sonrasında ne yaptın?"

"Köyleri dolaştım." Dedim. "1 yıl Sunagakure'deydim(Kum köyü)  mesela. Oranın binaları çok şirin ve çölde-"

"Tamam bu kadarı yeterli. Kaç yaşındasın?"

"11" dedim.

"Son olarak seni İnoichi-san'ın yanına götüreceğiz." Dedi. Kafamı salladım ve onu takip ettim. Zihnimi de kontrol ettiklerinden sonra anca onay verildi.

"Sana Akademiye kadar eşlik edeceğim." Dedi İruka-san.

"Siz de mi orada öğretmensiniz İruka-san?"

Naruto Fanfiction-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin