Konoha'ya gelişimin üstünden 1 yıl kadar bir zaman geçmişti. Şu an Akademiden mezun olmuştuk ve gruplara ayrılacaktık.
"Takım 7! Haruna Sakura, Uzumaki Naruto ve Uchiha Sasuke!"
"İruka-sensei ben niye bununla aynı takımdayım!" Dedi Naruto Sasuke'yi göstererek. Kıkırdadım. Sensei tüm takımları açıkladı. Ama ben yokum.
"Ren bugün çıkışta Sandaime'nin odasına gel. Diğer sınıflardan iki kişi ile eşleşeceksin." Dedi sensei. Kafamı salladım.
"En azından Sakura-chan ile aynı takımdayım." Dedi Naruto.
"Bence güçlü bir takım oldunuz." Dedim.
"Sasuke olmasaydı daha da güçlü olabilirdik." Dedi. "Bu arada sana yeni jutsumu göstercem gel!"
"50 kere gösterdin zaten.!"dedim.
"Kage bunhin no Jutsu!" Ondan on tane oldu. "Bak hepsi benim gibi ve gerçek gibiler. Neyse benim küçük bir işim var! Görüşürüz!" Dedi ve koşarak gitti. Arkasından güldüm. Naruto benim en yakın arkadaşımdı. Koşarak Hokagenin odasına gittim.
"Hokage şu an görüşmede." Dedi bir anbu.
"Ama beni çağırmıştı!"
"Sizi burdan içeri sokamayız lütfen geri gidin!" Sinirle geri çıktım ve antreman yapmaya, ormana gittim. O sırada bir kişi sinirle ağaca yumruk atıyordu. Ağaç düştü. Eli kanamıştı. Benim yaşlarımda gözüküyordu. Sonra bayıldı. Baş belası... Onu aldım ve ağaca yasladım. Tişörtündeki sembole bakarsak Uchiha klanındandı. Neden böyle davrandığını anlamaya başladım...
Gözlerini açtı ve bana baktı.
"Hey seni ahmak! Ne yapıyorsun! Ağaçlar da canlıdır Baka!" Dedim sinirle.
"Kimsin!"
"Antreman yaparken kendini ağaçlara vuran birini görmüş biriyim." Dedim.
"Lanet olsun! Hey Uchiha klanına ne oldu?"
"Katledildiler."
"Ne? Kim yaptı?" Dedi sinirle. Sharinganı vardı. Bu yaşta sharingan mı?
"Sana hokage söylesin." Dedim. "Klanının katledildiğini yeni mi öğreniyorsun?"
"Görevdeydim bir buçuk yıldır."
"Uchiha olan başka biri yok muydu yanında yalnız mı gittin?" Gözünden bir yaş düştü ama çaktırmadan sildi.
"Vardı ama... onu öldürmek zorunda kaldım... Yoksa köyğn tüm sırlarını söyleyecekti. Kendisi istedi öldürmemi! Lanet olsun!" Dedi sinirle.
"Sakin olsana!" Dedim siyah çakranın tıbbi yeteneğini kullanarak ve onun elini iyileştirdim.
"Olamam! Senin hiç klanın katledildi mi ha?"
"Evet. Gözümün önünde beş yıl önce. Şimdi elini hareket ettirme yoksa yapamam!" Dedim.
"Özür dilerim. Tıbbi ninja mısın?"
"Hayır. Ben Akane klanındanım. Çakram sayesinde yeteneği kullanabiliyorum."
"İyiymiş. Ben Ryo bu arada."
"Ben de Ren." Dedim. "Artık elini hareket ettirebilirsin."
"Saol. Şimdi HOKAGEYİ BULUP BUNUN HESABINI SORMA ZAMANI!" Dedi sinirle.
"Oi! Az sakin olsana!" Dedim. "Hokage biriyle görüşüyor."
"Umrumda değil." Dedi.
"Benim de işim vardı hokage ile." Dedim ve koşmaya başladık. Binaya geldik. Nöbetçiler yine kapıdaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto Fanfiction-
FanfictionÇakralarıyla bilinen Akane klanı... Bu klandaki üyelerin çakraları normalden çok daha fazladır. Klanın güçlü bireylerindeki çakra miktarı bir bijuu'ya eşit sayılır. Bu klan çakrasının renkleri ile de bilinir. Bir zamanlar 'Yıkıcı' 'Canavar' 'Durdur...