------Mia------
Bir saat geçmişti. Adını yazdıran kişiler: Neji ve Ses ninjasıydı. Sorun sadece iki ninjanın adını yazdırmasıydı.
"Sadece iki ninja adını yazdırdı yani burada biriniz bir Chuuninle dövüşmek zorunda." Dedi Hakem olan adam.
"Bize uyar!" Dedi Ryo bağırarak. Eşleştirmeye göre ilk ben ve Chuunin.
"Dikkat et karşındaki gerçek bir Chuunin." Dedi Yukio-sensei. Kafamı salladım ve indim. Çok tehditkar bakıyordu.
"Böyle güçsüzlerin Chuunin olmasına izi veremem." Dedi adam.
"Bana ne?" Dedim omuz silkerek. İyice sinirlendiği belliydi ve bana saldırdı. Sakdırısı artık bana çok yavaş geliyordu. Yukio-sensei'den sonra gözümüz ve vücudumuz hıza alışmıştı. Gözlerimle ona baktım. Şaşkındı kaçtığım için. Yani şu an tam sırasıydı. Jutsum kişinin hisleri değişmeden işe yaramıyordu.
Ona hareket ettirmeyi unutturdum ve arkasından sırtına ağır bir tekme attım yere yapıştı. Jutsunun etkisi bozuldu. Ama çok geçti. Kunaimi ona sapladım ve kazandım. Ren hızla geldi ve adamın yarasını kapattı. Çakrası hiç bitmediğinden çabucak halledebiliyordu.
"K-kazanan Mitsune Mia." Dedi hakem şaşkınlıkla.
-----Ryo-----
Sıra bendeydi. Ses ninjası ile dövüşecekmişim. Neji'ye gününü göstermek istiyordum halbuki.
Ses ninjası ile bakıştık.
"Başka bir Uchiha ha? Bakalım sen de Sasuke kadar güçlü müsün?" Dedi ve bana yumruk atmak için koştu. Ben de ona koştum ve o bir şey yapamadan arkasına geçtim. Beni göremezse garip ses dalgası da veremezdi.
"Sen nereye kayboldun?" Dedi ve arkasından dirseğimle boynuna indirdim ve o arkaına döndüğünde önüne geçip yumruk yapıştırdım ve ondan geriye zıpladım.
Shariganı aktifleştirdim. Ne yapacağını bile görüyordum. Hızla ona yumruğu yapıştırdım. Yere serildi.
"Kazanan Uchiha Ryo!" Konuşmaları duyabiliyordum.
"Ryo mu? O çocuk..."
"O ne zmaandan beri bu kadar güçlü? Arata-san'ı öldüren bir pislik sonuçta..."
"O bir Uchiha mıydı?" Dediğini duydum Neji'nin şaşkınlıkla. İçimden sırıttım. Ren hızla aşağı inip ses ninjasına tıbbi tedavi uyguladı.
"Ryo-kun harikaydın o kadar hızlıydı ki seni göremedim bir ara." Dedi iyileşmiş olan Sakura.
"Ben de öyle!" Dedi İno.
"Yara bile almadın. Üstelik Chojiyi kolaylıkla yenmişti." Dedi Shikamaru.
"Sırada o halde Neji ve Ren var. O kızın şansı yok." Dedi Gai-san.
"Neji Kekkei Genkai'ye sahip olabilir ama Ren'de öyle." Dedi Yu-chan.
"Ren kızın soyadı ne ki?" Dedi Gai-san.
"Akane klanından son kalan kişi." Dedi Yu-chan.
"NE?!" Dedi Gai-san.
"Siyah çakraya sahip üstelik. Ama bu dövüş onun aleyhine mi lehine mi bilmiyorum." Dedi Kakashi-san...
-----Ren-----
Ses ninjası götürülürken sıra ben ve Nejideydi.
"Eziklerle uğraşmak istemiyorum ama..." Hayatımda bu kadar ezik denilmedim ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto Fanfiction-
FanfictionÇakralarıyla bilinen Akane klanı... Bu klandaki üyelerin çakraları normalden çok daha fazladır. Klanın güçlü bireylerindeki çakra miktarı bir bijuu'ya eşit sayılır. Bu klan çakrasının renkleri ile de bilinir. Bir zamanlar 'Yıkıcı' 'Canavar' 'Durdur...