7- İkinci Sınav ve Ön Elemeler

504 33 27
                                    

Sınav alanına gelmiştik.

"Burası Ölüm Ormanı." Dedi görevli kadın.

"Ölüm ormanı mı? Beni böyle şeylerle kandırmazsın! Korkmuyorum!" Dedi Naruto. Kadın kunaisini fırlattı. Naruto'yu sıyırdı ama yanağımda çizik oluştu. Görevli arkasına geçti koşarak. Naruto neye uğradığını şaşırdı.

O sırada bir kadın ona kunaiyi dilini uzatarak (??) verdi.

"Hey ona dikkatli olun. O da tehlikeli!" Dedi Mia.

"Naruto!" Dedim yanına koşarak ve yanağındaki çiziği iyileştirdim. Dizi uzun olan kişi geri gitti.

Bir tür beden uzatmak jutsusu olmalı. O adam Genin seviyesinde değil. Hatta Jounin seviyesinde bile değil. Yukio-sensei'den bile güçlü olmalı. Dikkat edin.

Mia diyince anladım. Çakrası fazlaydı. En iyisi şimdilik ona bulaşmamak.

"Neyin nesisin sen!?" Ryo... (=_='')

"Ben buraya sınav için gelmiş bir Geninim."

"Yeme beni." Dedi Ryo sinirle. Aptal.

"Hey Ryo kes şunu." Dedi Mia. "Şu an biriyle kavga edemezsin. Ölüm ormanında ne istersen yap."

Ryo sinirle yanımıza geldi.

"Kim olduğunu fark ettim. Sınav iptal edilmeli."

"Kim?"

"Mor kemerden tanıdım. Bir efsanevi Sannin." Diye fısıldadı kulağıma.

"Eh? Peki burada ne işi var?" Dedim.

"İyi bir nedeni olmadığı kesin..." dedi Mia. Ardından parşömenlerimizi aldık. Dünya parşömeni?

Kapının önüne gidip nbekledik ve sınav başladı. Üçümüzde ormandan içeri koştuk.

"İlk ne yapalım?"

"Herhangi birinden Cennet parşömeni bulmalıyız." Dedi Mia ve üçümüzde koşmaya başladık. O sırada Gaaralar ile karşılaştık. Yüzü boylaı adam bizi durdurdu.

"Ne var be palyaço!" Dedi Ryo sinirle.

"Venim adım Kankuro baka! Parşömeniniz ne?" Dedi.

"Dünya." Dedim.

"Bizimki de."

"O hakde görüşürüz."

"Görüşürüz." Öylesine geçtik. Tabi ya!

"Aa Gaara doğru az kalsın unutuyordum." Dedim ve cebimden bilekliği çıkarıp ona verdim.

"Gaara'nın bilekliği sende ne arıyor?" Dedi Kankuro.

"Sınavda kopya vermek için kawarimi yapmıltım bilekliklerle cevapların yazdığı parşömeni." Dedim.

"Siz tanışıyor musunuz?" Dedi kız.

"Evet. Gaara benim arkadaşım." Dedim gülerek. "Neyse bitişte görüşürüz."

Koşarak devam ettik. Sonra ise Sasuke ile karşılaştık. Uzun dilli Ryo'nun efsanevi sannin dediği adamla dövüşmüştü ve yenilmişti. Üstelik boynunda bir mühür vardı.

"Hey sen! Efsanevi Sanninlerden birisin değil mi?" Dedi Ryp bağırarak.

"Ryo uzak dur Sasuke bile yenemedi."

"Ama ben yeneceğim." Dedi Ryo ve adama doğru koştu. Adam öyke hızlı koşmaya başladı ki... Ama artık bu hızı rahatlıkla takip edebilirdik. Arkamda oldğunu gördüm ve arkama dönerek kunaimi ona hamle yapmak için kullandım ama onun kunaisiyle çarpıştı.

Naruto Fanfiction-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin