*-Nu,nu,nu!
-Mamă?!*
-Aaaaa! Inspir şi expir din greu, încercînd să îmi revin. Aceiaşi poveste de groază ca în fiecare noapte. Aceleaşi ţipete de fiecare dată care nu mai lipsesc din camera mea. Aceiaşi groază ce mă străpunge cu atîta putere din interior.
-M-am săturat!, ţip din toate puterile în timp ce strîng perna în mîini. Nu mai pot, nu mai rezist!
❤
-Rosally!
-Viiin!
-Poftim cafeaua şi salata.
-Mulţumim.
.......
Oh, e ora 17:00. Însfîrşit am terminat munca.
Am 19 ani, am părăsit şcoala de la vîrsta de la 15 ani, din cauză că mama a murit într-un accident de maşină iar tata..păi nu am, sau cel puţin aşa ştiu eu, nu l-am văzut niciodată şi nici nu ştiu nimic despre el,şi nu am avut cu ce plăti cărţile şi altele, am stat pe străzi multă vreme pînă am întîlnit-o pe Emmy. O fată foarte bună după mine, care ma ajutat pîna acum.
M-am angajat la o cafenea la 17 ani unde lucrez pînă acum, iar aici am cunoscut-o pe Amanda. La ea puteam mereu să mă adreses cu ori ce problemă. Fără ele nu ştiu ce m-aş fi făcut. Încet cu încet am învăţat să fiu pur şi simplu nepăsătoare, să nu mă intereseze nimeni şi nimic în afară de mine. Pe la vreo 18 ani, mi-am luat rămas bun de la Emmy şi familia sa, mulţumindu-i că m-au luat sub aripa sa protectoare dar nu am pierdut legătura cu ei, şi mi-am închiriat o cameră.Am doar 2 prietene, pe Emmy şi Amanda, eu cred că pur şi simplu nu e nevoie să ai mulţi prieteni, este doar o pierdere de vreme. Acum locuiesc singură, mă întreţin singură şi nu simt nimic, sau măcar asta încerc să le arăt atît celorlalţi cît şi mie însumi.❤
-Amandaaa, eu am terminat, pa, zic deja obosită.
-Ce? Staii puţin!!,ţipă din altă cameră.
-Hai repede, am teabă,spun puţin iritată deja ştiind ce va urma..
-Rossyyy, mai mult se smiorcăie la mine cu ochii ăştea de căţeluş plouat. Nu ştiu de ce dar nu îi pot rezista feţei ăsteia. Aaaa, ce mă enervează!
-Ceee??
-Ştii că ţi-am mai spus de petrecerea aia super al lui Conor Weidsdon?, zice cu atîta bucurie şi încredere de parcă ar fi sigură că am să accept să merg acolo cu ea.
-Da şi?spun de parcă nici nu îmi închipui ce pune la cale.
-Off Rosyyy, hai că ştii deja ce vreau să spuuun. Măcar o dată să mergi să vezi şi tu cum eee..Teroogg, se smiorcăie la mine.
-Nu! îi răspund sec.
-V-a fi şi Tommy acolo.
-Aah, b....bine!!
-Uraa diseară mergem la petreceree!! zice plină de entuziasm sărind de colo colo..ca un copil mic.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Heyyy. Acesta e primul capitol din BAD GIRL. Ştiu că e scurt, dar promit că următoarele vor fi mai lungi. Apropo la media e Rosally. Şi Tommy Michell este băiatul de care îi place Roseyy. Vă pup pe toţi :*. Bayy))
CITEȘTI
BAD GIRL
RomanceO poveste atît tristă cît şi plină de viaţă între Rosally Brayn(Debby Ryan) o fată cu o reputaţie de fată rea şi Rayan Morgan(Nick Bateman) un băiat cu o reputaţie de băiat rău. Vor putea oare cei doi să treacă peste toate obstacolele din jurul lor...