Capitolul 4

81 6 2
                                    

Merg cu paşi înceţi din cauza durerii de cap apăsătoare, răcoarea dimineţii pălindu-mă fără milă în faţă făcîndu-mă inconştient să tremur. Încerc să îmi amintesc măcar ceva din ce s-a întîmplat ieri dar totul e pur şi simplu în ceaţă. Amanda ar face bine să nu mi se arate cîteva luni bune de altfel o omor cu siguranţă. Am în cap doar acea figură cu Tommy lingînd-o pe curva aia blondă şi ochii săi parcă speriaţi cînd m-a văzut. Simt o incomoditate ce mă apasă tot mai mult pe interior, cît despre Tomm, am avut cu totul o altă impresie dar se pare ca m-am înşelat amarnic în privinţa sa chiar dacă azi poate să nu îşi mai aminteasca nimic nu îmi mai pasă dar nici că îmi păsa înainte. Cu toate gîndurile ce îmi zboară haotic prin minte nici nu am observat că sunt în faţa casei de minute bune. Intru în clădirea de un maro deschis ca mai apoi să mă ridic la etajul 3 unde se află şi camera mea. Bag încet cheia în broasca uşii dar uşa era deja deschisa. Doar Amanda mai are o pereche de chei de la...o nuuu..nu nu nu...intru repede în cameră ca o scăpată ce e fugărită de un maniac. Pe jos erau cîteva sticle de băutură alcoolică şi cîteva haine aruncate prin toate parţile. Nu îmi ia mult timp ca să o recunosc pe beţiva din patul meu stînd încolăcită de o gorilă imensă ce ocupă mai mult de jumate din patul meu. Simt cum nervii îmi trec puternic prin sînge făcindu-mă aproape violet.
Dezaxată fără minte, îmi zic eu în gînd.

-Aammanndaaa?!!!

Bruneta ce dormea dusă acum e pe undeva pe jos înjurînd ceva indescifrabil.

-Amanda Elizabeth Launer! zic cît să mă audă şi gorila ce se foia deja.

-Nu ţin minte să mă cheme şi Elizabeth, zice buimacă.

-O să te cheme cînd o să zbori pe fereastră şi o să trebuie să îţi scrii testamentul.

-Ahhh, Rossy..mă doare capuu, ce dracu zici acolo hă?

-Zic că eşti complet criţă şi că ieri te-ai futut cu un bou de nu te mai poţi mişca fatoo.

Stă puţin pînă să se prindă de ce am zis făcînd nişte ochi mari şi uitîndu-se în spate la blondul ce s-a ridicat deja în fund bolborosind ceva ce numai el a înţeles.

-Doamne fereşte. Ce a..am...fă..făcut ieri?,zice parcă cu teamă în glas.

-Pisi ieri ai fost atît de aprinsă şi sexy încît nu m-am putut apţine, zice cu un zîmbet tîmpit pe faţa aia de curvar.

-Ă..am..am folosit...

-Prezervativ? spune gorila deja apropiindu-se de Amanda şoptindu-i la ureche făcînd-o să tremure.

-D...d..a, bolboroseşte bruneta.

-Da pisi. Am folosit unul dacă vrei aşa tare să ştii. Eram eu beat,dar nu sunt pregătit să am un copil, rîsese singur la gluma sa.

-Ieşiţi acum!! Nu am de gînd să ascult tot ce aţi făcut şi cum va-ţi tras-o oameni nebuni!!

-Rossyyy, eu plec să fac un duş după mai vedem.

-Nici să nu aud!! După duş te arunc pe uşă dacă trebuie, ţip la bruneta ce e deja în baie.

Îmi întorc privirea spre pat ca să îl văd pe blondul ce şi-a pus în evidenţă corpul bine lucrat căutîndu-şi îmbrăcămintea.

-Cred că e în coridor, zic în timp ce îşi ridică privirea întîlnind-o pe a mea.

Trece pe lîngă mine nonşalant dar nici că mă aşteptam la alt ceva.
Închid uşa dormitorului pentru a mă schimba dar sunetul enervant al telefonului ma cheamă. Am 11 mesaje, 9 de la Amanda şi 2 de la doamna Finss. Fuck! Dacă mai am noroc o să îmi păstrez slujba aia de cîcat care mă întreţine. Îmi şterg repede machiajul care aproape că nici nu e vizibil. Înşfac repede o pereche de paltaloni de un verde deschis şi o bluză albă cu mîinici scurte şi un mic decolteu. Îmi iau telefonul şi bocancii negri şi ies ca fulgerul pe uşă. În 6 minute de alergat am ajuns, respirînd sacadat întru în local alcătuind cu disperare o scuză cît mai plauzibilă posibil. Respir adînc întrînd în biroul managerului cînd...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Heyy. Am terminat şi acest capitol însfîrşit!! Ce credeţi că a văzut Rosally? Abia vă aştept comentariile. La media e Amanda. Vă pup :**

BAD GIRLUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum