Următoarea săptămînă o am liberă cum doamna Finss pleacă în nu ştiu ce cruazieră . Stau de minute bune şi mă uit la tavanul ce are o nuanţă a piersicului dar mai deschis, gîndindu-mă ce dracu să fac în săptămîna asta. Aşi putea sa o vizitez pe Emmy, ah nu nu nu..nu mai ies de acolo de grabă odată ce intru. Mă dau jos din pat încălţîndu-mi papucii moi şi comozi de o nuanţă albastră închisă îndreptîndu-mă spre camera mica ce cică se chemă bucătărie. Deschid încet frigiderul cum mi sa cam făcut foame observînd că e gol puşcă. Îmi dau o palmă mintal numai cînd mă gîndesc ce drum trebuie să fac pînă la magazin şi înapoi. Mă îndrept cu paşi leneşi spre dulapul cu haine..mă rog eu le zic zdrenţe ponosite, uitîndu-mă înăuntru la cîteva bluze si vreo 2/3 perechi de blugi. Îmi iau repede o bluză roşie cu nişte aripi de culoarea neagră pe ea şi o pereche de blugi negrii, nervii punînd deja stăpînire pe mine cînd îmi aud cărămida vorbitoare cîntînd.
Îl iau repede văzînd că e un mesaj, de la un număr necunoscut, care e de ieri trimis dar eu abia acum l-am văzut, tipic mie. *Pisicuţo unde ai dispărut ? Doamna Finss a zis că ai plecat, şi mi-a dat numărul tău. Sună-mă cum primeşti mesajul. Te pup.* Îmi dau ochii peste cap, îl pun repede în buzunar odata ce mi-am luat înbrăcămintea pe mine fără ai mai răspunde. Înşfac cheile şi ies ţintă pe uşă.❤
Odată ajunsă în parcarea mare a magazinului, iau un cărucior pentru cumpărături şi intru pe uşa din faţa mea ce se deschide singură la senzorii de mişcare. Mă îndrept spre rafturile mari cu lactate şi pun în cărucior 2 pachete de lapte, 1 de zahăr, 1 de făină, cîteva ouă şi deja imaginea unor clătite delicioase îmi apar în minte. Mă îndrept spre partea magazinului ce conţine doar dulciuri, luînd un borcănel mic cu gem de căpşune şi cîteva fructe aruncîndu-le în căruciorul destul de încăpător.
În zece minute am făcut deja înconjurul a tot mega magazinului îndreptîndu-mă spre casa de marcat. După vreo 2 minute de stat în rînd cînd mi-a venit şi mie însfîrşit timpul iau încet cîte un prodes şi îl pun pe masă, ca mai apoi femeia în jur de vreo 27/28 de ani să mi se adreseze prietenos:
-526,29, îmi zîmbeşte ea drăgăstos.
Îi înmîn banii luînd cele 3 sacoşe mari mergînd spre ieşire. Ajungînd în parcare, mă împiedic brusc de ceva aşteptînd atingerea cu pămîntul ce parcă nu mai vine. Îmi ridic privirea să văd ce sa întîmplat dînd de acelaşi zîmbet arogant. *Frate, pentru ce?!* Mă ridic pe propriile picioare , dînd să plec dar sunt trasă de braţ înapoi, aş putea spune chiar brutal .
-Ce fel de fată eşti tu? mă întreabă pe un ton supărat.
- Păi recunosc că nu sunt ca celelalte, eu nu am de gînd să trec prin patul tău cum ţi-ai pus tu în gînd! îi întorc eu replica în faţă.
-Ei bine păpuşă eu nu cred aşa, îmi zice încet la ureche trăgîndu-mă de talie aproape de el.
-Da de parcă îmi pasă mie ce crezi tu, nu eşti decît un înfumurat ce nu poate sta la locul său dacă o fată îl ignoră neatrăgîndu-i nici cea ma mică atenţie! ţip la el ieşindu-mi deja foarte tare din pepeni.
-Ah da? mă ironizează. Ei bine acest înfumurat ce nu poate sta la locul său te va avea păpuşă, fii sigură,spune serios dintr-un oarecare motiv trimiţîndu-mi fiori prin tot corpul.
Mă smucesc din braţele sale mergînd cu paşi mari spre casă nemaiîntorcîndu-mă înapoi. Odată ajunsă am despachetat tot şi le-am pus în frigiderul meu mic. Nu ştiu de ce dar firar am în cap acum doar acele cuvinte ale idiotului ăluia. Dar nici în ruptul capului nu am de gînd să mă învoiesc lui. S-o creadă el. Am scos ingredientele necesare şi m-am apucat de clătite.
CITEȘTI
BAD GIRL
RomanceO poveste atît tristă cît şi plină de viaţă între Rosally Brayn(Debby Ryan) o fată cu o reputaţie de fată rea şi Rayan Morgan(Nick Bateman) un băiat cu o reputaţie de băiat rău. Vor putea oare cei doi să treacă peste toate obstacolele din jurul lor...