Capitolul 8

47 2 0
                                    

Stateam nemiscata uitindu-ma la el si parca nevenindu-mi sa cred ca se afla acolo in timp ce analiza camera cu salbaticiune parca cautind ceva cu privirea. M-am panicat. Stiam ca pe mine ma caua si in acest moment tot ce vroiam era sa ma fac mica si invizibila ca sa nu ma poata vedea, nici atinge.

Cerceta totul cu atita profesionalism pina cind privirile ni s-au intersectat. Ma privea cu indurerare si chiar daca stiu ca ii pare rau de ce sa intimplat atunci nu am de gind sa i-o arat.

Facu citiva pasi spre mine iar eu din instinct am facut citiva pasi inapoi. Statu asa pe loc vazindu-i regretul din ochii sai cind a constientizat ca nu vreu sa ma apropii deloc de el.

-Rossaly, avea glasul spart si arata foarte slabit. Cred ca isi daduse seama ce prostie facuse seara trecuta.Dar pur si simplu nu il mai pot ierta. Si asa i-am dat o sansa imensa pe care a calcat-o asa usor in picioare.

-Nu, a fost tot ce am reusit sa zic.

Mi-am cautat cuvintele in minte ca sa nu zic o prostie cum faceam de cele mai multe ori.l, dar de obicei nu imi pasa. Acum e alta situatie , e mai complicata decit multe altele pe care le-am avut.

-Nu pot. Nu mai pot Aaron.S-a terminat,nu trebuia sa vii aici.

-Rossaly,trebuie sa vorbim.Eram beat,nu stiam ce fac,a fost o greseala,foarte mare pe care crede-ma ca daca asi avea ocazia as repara-o.

-Exact Aaron,a fost o greseala,o greseala foarte mare ca te-am acceptat asa ca proasta inapoi dar stii ce? Nu mai sunt acea fetita proasta pe care o fraiereai tu. Am crescut,mult. M-am maturizat. Am ajuns sa nu imi ma pese de nimic dar bine ca apari tu si strici totul. Pleaca.

A dat sa apuna ceva dar l-am oprit.

-Pleaca dracu de aici! Si sa nu te m-ai intorci vreodata daca vrei sa ramai in viata. L-am amenintat furioasa uitindu-ma fix in ochii lui in semn de incredere pe ceea ce spun.

A oftat prelung , s-a intors punindu-si manile in buzunarile paltalonilor si iesind pe usa.

Nu ma asteptam sa ma asculte dar chiar ma bucur ca a facut-o. Nu aveam chef sa vorbesc pe tema asta. Vreau doar sa ma lase in pace.

Am vazut-o pe Emmy foarte entuziasmata discutind cu un baiat probabil din scoala sa. Trecusera demult la nivelul flirt,observind cum se joaca cu firele de par prin degetele sale subtiri si foindu-se mereu in loc.

Am zimbit la gindul ca isi v-a gasi poate pe cineva,ar fi si timpul.

M-am intors pe calcaie indreptindu-ma spre bucatarie. In momentul asta ardeam de dorinta sa beau. De mult nu am mai baut ceva tare si chiar mi sa facut dor. Mereu bautura imi alina toate ranile si cit am suferit dupa moartea mamei tot nu imi aminteam.

Am luat o sticla de naiba stie ce din dulap si am dus-o la gura.

-Ahh,la dracuu! Am tipat din cauza micilor piscaturi pe limba si gustul intens acru-amarui. Chestia este e tare! Exact ce imi trebuie mie nu de altfel.

Dupa a treia sticla nu ma mai puteam tine pe picioare,ori o fi a patra? Argh,nu mai stiuuu. Fata imi e probabil un dezastru iar in cap nu am decit o capita de fin. Am facut doi pasi si deja simteam vinticelul peste tot ce imi arata ca acusi o sa fac o dita mai interactiune cu parchetul. Dar nu mai venea. Am deschis ochii si asa in ceata si ca sa vezi. Romeo a venit la tanc. Nu am mai stat pe ginduri si m-am intins spre buzele sale unindu-le repede cu ale mele. Mi-a raspuns imediat la sarut nedindu-mi drumul din strinsoare. S-a intors si a iesit din bucatarie indreptindu-se spre camerele de la etaj. A deschis repede usa punindu-ma incet pe pat desptinzandu-se de mine pentru a inchide usa. A venit repede linga mine uitindu-se fix in ochii mei caprui . Dar eu pur si simplu m-am pierdut in oceanul ce il avea ascunds in ochi.

Si-a pozitionat picioarele de o parte si de alta a corpului meu sarutindu-ma intens. I-am apucat stingaci tricoul dindu-il peste cap punind la evidenta corpul bine lucrat. Doamneee. Mi-a dat si el maiou peste cap cu salbaticiune. A inceput sa imi sarute gatul lasand urme umede si excitante pina a ajuns la blugi. A descheiat fermoarul ,ia dat jos si ia aruncat pe undeva prin camera. S-a urcat inapoi in sus oprindu-se la sutien. Iezitind o clipa si-a intors privirea spre mine parca asteptind un raspuns. Am dat in semn pozitiv din cap uitindu-ma amuzata la el cum incearca sa il deschida,sigur era si el beat de altfel il deschidea de mult. I-am indepartat miina deschizindu-l in graba aruncindu-l si acaparindu-i complet buzele. A mimat un zimbet in sarut ajungind la lenjerie. Am gemut cind si-a presat miina pe feminitatea mea miscind-o usor. I-a dat jos dintr-o miscare ridicindu-se si analizindu-ma arzator si vizibil excitat. S-a dezbracat de toate hainele sale intinzandu-se peste mine barbatia sa lipindu-se de feminitate. Am gemut incontrolabil.

-Esti foarte frumoasa, imi sopti la ureche senzual.

-Mhmm...

A inceput sa rada atit de melodios punind in evidenta dantura perfecta. Ma innebunea cu totul.

-Esti sigura? Ma intreba retinut.

-Mhmm!

Fara a mai astepta a intrat in mine incet.

-Aahhh,dracee!

A inceput sa se miste mai repede trimitindu-mi fiori fierbinti in tot corpul ,durerea de la inceput ameliorindu-se incet cu incet si transformandu-se in pura placere. Gemete de placere se auzeau incontinuu umplind toata camera.

-Aarghhh. Mi-am infipt unghiile in spatele sau indoindu-mi corpul sub al sau de placere. Mi-am dat drumul si el a facut la fel,inabusindu-ne gurile cu gemete de placere.

Stiam..stiam ca e o greseala,ca o sa regret proababil tot restul vietii. Dar eram prea obosita ca sa mai gindesc. Este si vremea mea sa gresesc cum au facut de altfel toti cei apropiati mie. Dar de ajuns. De acum viata mea va fi altfel. O sa o schimb chiar eu.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Am terminat si acest capitol. Scuze de intirziere dar sper ca v-am facut o mica surpriza cu cele petrecute aici. Lucrurile or sa ia o intorsatura la care cu siguranta nu o sa va asteptati) Va pup pe toti. Byee❤❤❤


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 31, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

BAD GIRLUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum