Capitolul 7

54 5 0
                                    

Plîng! Frate pentru a doua oară în viaţa mea plîng! Şi pentru ce? Pentru un nenorocit ce mi-a jurat în faţă că s-a schimbat şi mi-a spus că mă iubeşte?Iar acum şi-a tras-o cu o curvă în călduri. Tot ce vedeam acum în ochii lui era NIMIC , era clar beat şi cred că nici nu coenştienţizase ce sa întîmplat. Mă durea, mă durea ca pe naiba dar nu am de gînd să recunosc. Încerc să plec dar sunt brutal prinsă de umeri şi lipită de perete. Ochii săi îşi schimbase nuanţa cafenie de cînd l-am văzut, acum sunt negrii parcă şi nu schiţează nici cea mai mică emoţie. E ca o păpuşă fără emoţii ce nu se poate controla. Am încercat să îl îndepărtez dar era de neclintit, îşi punea greutatea mai tare pe mine apropiindu-se de buzele mele. Îmi ferisem capul, o stare de greaţă dominîndu-mă instantaneu.Imi prinse-se bărbia şi îşi lipise buzele nebun de ale mele strîngîndu-mă puternic de fese. Îl băteam cît de tare puteam în piept dar nu dădea semn că se opreşte ba chiar îşi intensifica mişcările. Mi-a prins mîinile de perete, fiind atît de vulnerabilă. Lacrimile nu mai încetau, plîngînd în adevăratul sens al cuvîntului. Se desprinsese de mine pentru neajunsul de aer , eu ţipînd din toţi plămînii ca în următorul moment să îşi zdrobească iar buzele de ale mele. Îşi băgă limba atît de tare în gura mea încît începu să doară. Închid pentru un moment ochii iar cînd îi deschid tot ce reuşesc să văd este doar Aaron la pămînt sîngerînd şi lîngă el stă chiar băiatul care parcă îmi ştie fiecare mişcare, găsindu-mă oriunde. Se întoarse vizibil furios spre mine, liniştindu-se instantaneu cînd îmi întîlni privirea.

- Rossaly esti bine? se uita la mine , încruntătura de pe frunte mai domolindu-se.

-D..da, e tot ce reusesc sa spun inca inspaimantata de ce tocmai s-a intimplat.

Fara sa se mai gindeasca ma ia in stil mireasa in bratele sale puternice, se mai uita o data in spate la trupul ce parca zace mort jos apoi uitindu-se la mine cu o oare care frica. Face pasi mari pina in parcare evitind toate privirile curioase din jurul nostru. Mi-am afundat capul in maioul sau respirindu-i parfumul barbatesc ca dintr-o data sa vad negru in fata ochilor.

Razele soarelui joaca jucause pe fata mea facindu-ma fara sa vreau sa ma intorc pe partea cealalta. Deschid ochii clipind de mai multe ori pentru a ma acomoda cetii ce ma cuprinde. Dau sa ma ridic dar ceva pur si simplu ma tine in loc. Ma intorc in spate ca sa constant ca nu sunt singura in pat. Ii dau incet bratul ce sa incolacit in jurul taliei mele la o parte in asa fel incit sa nu il trezesc. Sar repede din pat, uitindu-ma in primul rind in jos si slava Domnului sunt imbracata. Fac incet pe sting-dreptul spre usa dar nu reusesc sa merg nici doi pasi ca se si aude un marait din urma mea.

-Unde crezi ca pleci? se scoala venind incet spre mine inca somnoros.

Firar al dracu ce sexy e. Daca nu as avea nici cel mai mic strop de rationament as sari pe el deindata. Ce dracu! Si asa ma abtin din greu sa nu fac vreo prostie.

-Ti-a muscat pisica limba? zice cu un zimbet siret pe fata.

-Vezi ca daca mai vorbesti mult ti-o musc eu pe a ta. Waaat!? De unde a venit asta? Rossaly, nu innebuni!

A inceput sa rida zgomotos inundind toata camera cu un sunet puternic. Ce e asa de amuzant!? Ah da, eu.

-Pisicuta mai si zgiriie, spune muscindu-si buza , lucru ce nu e firesc pentru ca ma ametit pe loc.

Mi-am dat ochii peste cap si am iesit repede pe usa cu el pe urmele mele fireste. Odata ajunsa in sufragerie am inceput sa imi caut geanta si pantofii. Baiatul a carui nume nu il stiu sa facut comod in canapea sfisiindu-ma din priviri.

Dupa vreo citeva minute in care mi-am gasit lucrurile eram gata sa plec. Am apasat pe clanta deschizind usa iar in urmatoarea secunda am fost trasa in spate intorcindu-ma spre el dupa care a inchis usa. Si-a pozitionat miinile de o parte si de alta a capului meu uitindu-se fix in ochii mei. M-am blocat pur si simplu, nu mai puteam sa ma misc si nici sa mai respir cind s-a apropiat ingrozitor de fata mea. Mi-a atins buzele cu ale sale nemergind mai departe si stind asa dar stirnindu-ma pe mine mai tare. O dorinta arzatoare mi-a trecut prin corp vrind sa accentuez atingerea noastra de buze intr-un sarut.

BAD GIRLUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum