Capitolul 2

97 6 3
                                    

Mă scol leneş , e deja ora 17:46 iar eu trebuie să fiu gata în 24 de minute. Sar repede din pat şi nici nu atrag atenţia la podeaua rece ce deja îmi trimite fiori prin tot corpul. În 3 secunde sunt deja lîngă dulap, neştiind ce să îmbrac..După vreo 5 minute bune de gîndit am rămas la o pereche de blugi negri mulaţi, o cămaşă în carouri de culori palide si cum fără bocancii mei negrii cu accesuarii mici pe margini şi ca accesuarii am luat un colier simplu din argint cu mici diamante încrustate pe el. În 2 paşi sunt deja la baie, unde m-am limitat la un machiaj lejer şi o culoare de ruj de buze fin, din cauza lipsei de vreme. Ei, uite-mă în faţa oglinzii aşteptînd să sune Amanda şi să plecăm....după cîteva minute în linişte deplină tresar la auzul telefonului.*Firar!*.

Ne dăm jos din Audiul Amandei înghesuindu-ne prin gloata nebună din aşa zisa imensa *parcare*. Este un loc..mare..alte cuvinte nu am. Parcă ar fi palat nu casă. După vreo 6 minute de mers ajungem însfîrşit în faţa uşii care la fel este imensă.

-Maimuţe! strig din puteri iritată în timp ce cîţiva îşi întorc capetele păroase spre mine bîlbîind ceva indescifrabil.

Intrăm în încăperea mare, un val de căldură cuprinzîndu-ne complet.

-Elizabeth!! strigă căpriţa din stînga mea plină de energie la o alta ce face vîlvă pe ringul de dans şi fuge înt-acolo.

-Amand...und....ah!, nici nu reuşesc să spun nimic că ea e deja în celălalt colţ al încăperii.

Rămasă singură m-am gîndit să fac un tur al palatului. Ies pe uşa din spate îndreptîndu-mă spre terasă. Mici luminiţe conturează terasa care este cufundată în bezna nopţii. Brusc, se aude un zgomot din spate..mă întorc şi merg în direcţia din care zgomotul se înteţeşte.Şi ca să vezi, un Tomm Michell şi o curvă blondă se mănîncă unul pe atul.

-Vedeţi să nu vă înghiţiţi! ţip din nu ştiu ce motiv nervoasă strîngînd puternic din pumni.

-Tommy se uită la mine speriat pot spune, dar blonda pe jumătate goală nici că îi pasă, se holbează la mine ca o proastă. Frate ce îmi vine să îi dau una curvei ăleia. Desfac pumnii, inspir şi expir şi fără să mai spun ceva mă îndrept nervoasă spre barul din încăpere în timp ce şuviţele rebele îşi fac de cap pe faţa mea.

-Cea mai tare băutură! zic sec şi tăios..mai mult strigînd din cauza sunetului puternic.

-Ryan! Dacă nu vii te omor!,zice el cu glasul său de tip serios.

-Sunt ocupat Stiv!,îi spun mîrîind la telefon.

-O hai mai lasămă omule! acelaşi televizor şi bere ca în fiecare seară! chiar nu te-ai săturat să iroseşti viaţa pe mama dracu ştie ce?! Ryan îţi jur dac.... Nu reuşeşte să zică nimic că i-am şi închis telefonul în nas. Mîine o să mi-o coacă dar de parcă îmi pasă mie.

Îmi închid porscheul şi mă îndrept spre uşa apartamentului 285. *Sarah...?*

După lungi sîcîieli de ale Sarey, aşa cum poate ea, uite-mă în parcarea unde se află aşa zisa petrecere de care ziceau toţi de-o săptămînă în coace.

Intrăm în casă, eu tîrît după bruneta ce pare că ştie toată casa pentru că nu se mai opreşte din salutări. Dar..ceva mă face să mă opresc cînd brusc..reuşesc să prind pe cineva în braţe dintr-o căzătură. *Ce naiba!*

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Heyyy. Uitaţi şi capitolul 2. Am încercat să îl fac mai lung..am stat vreo oră sau două să îl scriu aşa cum eram cam în pană de idei...dar tot cam scurt sa primit. Apropo la media este Ryan. Mulţumesc că îmi citiţi cartea. Şi ca să văd dacă vă place sau nu lăsaţi un comentariu cu părerile personale. Bayyy:*

BAD GIRLUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum