Kap * 4

16 0 0
                                    

Nadine bäddar sängarna och stryker vissa kläder och lägger Mimmis leksaker i Mimmis första egna rum. Mimmis säng står snett vid väggen och en frost matta ligger framför sängen, en liten tavla med bamse hänger på väggen och lådan med leksaker är vitmålad samt en ställning där Mimmis Leksaks Katt kan sova. Mitt i Mimmis rum står ett dockhus och massa Barbie dockor och andra större dockor samt två bratz. Även om Mimmi bara är ett år hanterar hon leksaker bra. Mimmi leker med Nalle Puh gosedjuret medan Nadine väntar på att den hemgjorda pizzan ska bli klar. Dörren plingar till och Nadine öppnar. " Hej! " säger Nadine och ler. " Kom in! " fortsätter hon. " Mimmi är på sitt rum om du vill träffa henne!! "

" Oj ta det lugnt Gumman! såklart jag vill träffa henne Nadine. " säger mamma och skrattar. Hon drar av sig skorna och går, hon vänder.
" Var e Mimmis!?! "  frågar hon.
Nadine skrattar. " Det till höger! "
Mamma nickar och går mot Mimmis rum.
Det piper till i mikron, pizzan är klar.
Nadine tar ut den och dukar upp. 
" Pizzan e klar, ta me Mimmi! " hojtar Nadine och mamma kommer springandes med Mimmi.

Sjukt tråkigt kapitel igen!!! Men det är för jag måste göra läxor snart och ska äta, men vela få upp kap 4 så det är tråkigt vet. Mest mat handling

Jaja kommentera vad som ska hända i berättelsen, FÖRSLAG BARA!! använder inte allas idéer som att Nadine eller Mimmi ska dö det använder jag INTE !! Dem ska leva eftersom dem är huvudpersoner, Mimmi är en stor roll, Nadine är huvudpersonen men ändå!

xoxo ❤️💗💗💏⭐️🦄

Älskar du mig ?Where stories live. Discover now