Nadine sov och Mimmi gnällde inget under Natten. Jätte skönt, natten var verkligen lugn.
*
Det knackade tidigt på dörren denna morgon. Det var inte posten det visste Nadine, men vem var det då? Ingen knackade såhär tidigt. Nadine reste sig och och kollade sömnigt mot väckarklockan som visade 7.30. Nadine kollade ner över sitt nattlinne och hur brösten hängde ner lite grann och inte var lika stora som dem brukade se ut att vara eftersom hon inte hade en push up bh på sig, hon hade ingen bh alls på sig. Nadine drog på sig tofflor på fötterna och greppade tag om en morgonrock som hon knöt runt sig. Hon gick för att öppna. Nadine tryckte ner handtaget lite snabbt men ändå lugnt och gäspade kort. '' Hallå? '' sa hon och tryckte upp brösten lite smått då hon såg vem det var. Wille, Mimmis pappa och den Nadine faktiskt förlorade sin oskuld med. Nadine slängde sig runt Wille och brösten klämdes mot Willes bröstkorg. Han luktade gott som vanligt, killparfym den doft han ungefär alltid har. '' Saknat dig med. '' log Wille och lyfte upp Nadine och pressade hans läppar mot hennes. Det blev en lång kyss, men härlig, känslan var underbar. Wille gick in med Nadine i hennes lägenhet igen, han stängde dörren efter dem. '' Var har du varit? Längtat efter detta, men dig mest. '' Nadine pressar återigen läpparna mot Willes. Wille besvarar med ett leende och svarar på frågan.
'' Jobbat lite, tänkt på dig. Och sånt. ''
Wille kysser Nadine igen och det övergår till hångel. Mys! Känslan fäster sig verkligen i kroppen, det pirrar och drar som attans, varje gång.
'' Mimmi är nog vaken, kom så träffar vi henne, hon har sagt lite om dig! '' log Nadine och Wille släppte ner henne på golvet. Dem gick mot Mimmis rum och som Nadine sa, Mimmi var vaken. Hon spärrade upp sina ögon och små skrek. '' Pap, da!! ''
Nadine skrattade och Wille lyfte upp Mimmi med ett härligt charmigt leende.
'' Pap da som du Mimmi kallar mig ... har saknat dig med. '' skrattade han hest.
Nadine ler och rufsar Mimmi i håret lite grann medan hon skrattar och rör med sina knubbiga händer i Willes ansikte. '' Ni är rätt så lika ni två, knäppisar. '' ler Nadine. '' Ursäkta Nadine vad sa du för något? Säg vad sa du till mamma nu Mimmi!! '' säger Wille och kramar om Mimmi med ena armen.
Mimmi tittar mot Nadine och gör en gullig men tveksam min.
SORRY FÖR KORT KAPITEL, DET KOMMER LÄNGRE OM ETT TAG <3 FORTSÄTT LÄSA SÖTISAR.
FRÅGA: vad tror ni händer i nästa kapitel?
--------------------------------------------------
XOXO !!!!!!!!!!!!
xoxo so much :D
YOU ARE READING
Älskar du mig ?
RomanceHemligheterna lägger sig längst raden och det är inte nog med det, när man också har en dotter att ta hand om och även sig själv. - en berättelse om liv, kärlek, och självklart draaaama. *********