( NADINE )
Nadine rullar in vagnen i hallen och låser dörren. " Hallå? " hojtar hon. Hon får inget svar tillbaka. Nadine tar av Mimmi ytterkläderna och lyfter ur henne ur vagnen.
" iväg och lek nu älskling. "
Nadine hinner inte avsluta meningen förrän Mimmi har börjat krypa iväg. Det knackar på dörren tre gånger. Nadine öppnar och där står Wille. " Tillbaks, jag kommer in. " säger han hest och klampar in. " Okej " säger Nadine och tar av sig jackan och skor samt hårbandet. Willes mobil plingar till. Nadine sneglar mot mobilen med en suck. " den plingar asmycket. Vem äre förfan? " säger hon med en suck.
" Alva! " svarar Wille hest.
" Vem? " suckar Nadine.
" Min.... Min.... " börjar Wille mörkt och nervöst.
" din? "
" Min tjej.. " suckar Wille.Nadine sjunker ihop ner på golvet.
" Din tjej? " säger hon med en sträng röst.
" Exakt " svarar Wille nervöst." Gå!! " säger Nadine och börjar slåss med nävarna mot Willes lår. " Nadine.. "
Nadine slår hårdare och skriker. " Du ljög för mig! DRA! "
Wille harklar sig. " jag älskar er båda! "
Nadine skakar på huvudet och pekar mot dörren. " Jag sa DRA. Hör du dåligt eller ? "Wille skakar på huvudet och vinkar hejdå åt Mimmi innan han går.
--
Nadine gråter så det blir små pölar på golvet.
Han ljög för mig, tänker hon.Sorry för kort kapitel. En ny uppdatering är påväg!!
Ciao
// hemlighetcx
YOU ARE READING
Älskar du mig ?
RomanceHemligheterna lägger sig längst raden och det är inte nog med det, när man också har en dotter att ta hand om och även sig själv. - en berättelse om liv, kärlek, och självklart draaaama. *********