( HANDLAR OM WILLE ÄN )
Wille höjer handen, knyter en knytnäve och knackar hårt på dörren. Dörren öppnas och en förvånad Alva står där. Hon slänger sig runt Wille och kysser honom. '' HEEEEJ! '' hojtar hon efteråt.
'' Wow, saknat dig me. '' säger Wille hest och mörkt.
'' Bra '' säger Alva och granskar honom ett ögonblick, hon slänger sig återigen runt hans nacke men med ett hårdare grepp denna gång. Alva rufsar Wille i håret och kysser honom snett på munnen. " Alva.. Kan vi tagga ner lite nu, vi kan väl mysa. Du smsa att du köpt en ny soffa och säng! " säger Wille hest.
Alva höjer ena ögonbrynet och nickar ivrigt.
" ja! " hojtar hon och drar med sig Wille in.
" Har tacos kvar sen igår, sugen eller? " ler Alva.
Wille nickar och kramar om Alva med ena handen och klappar henne på rumpan. Alva fnittrar till och går mot köket efter hon slängt en slängkyss mot Wille. Hon tar ner två tallrikar och två glas och fyller på med tacos och lite Sprite i glasen. " Här! " säger Alva glatt och sträcker tallriken och glaset mot Wille.
" Tack fin du är förresten! " säger Wille mörkt. Alva ler. " tack världens bästa kille är du! "
" Vet, du är min Britta eller? " säger Wille och kysser Alva. " Inte Britta utan din Alva.. " suckar Alva och går mot det lilla gul gråa vardagsrummet. " sitt. " säger Alva hest. Wille sätter sig ner och breder ut benen, och lägger armarna på soffans ryggstöd. Alva slår sig ner bredvid. " Ha armen om mig. " säger hon lite surt. Wille suckar tungt och lägger armen runt henne och kramar om samtidigt som han söker med den andra handen fram till tallriken och glaset. " Nu är jag helt nöjd. " ler Alva nöjt.
" bra. " säger Wille hest.
YOU ARE READING
Älskar du mig ?
RomanceHemligheterna lägger sig längst raden och det är inte nog med det, när man också har en dotter att ta hand om och även sig själv. - en berättelse om liv, kärlek, och självklart draaaama. *********