Fantoma Meldei.

101 6 0
                                    

Capitolul 3.

Fantoma Meldei

''Ce capriciu inutil,ce dorință profundă îți trece prin minte.Ce aer rece trece prin mine,de ce?N-ai voință.N-ai puterea necesară să depășești momentul,doar visezi..de ce ?''

Aceasta a fost ultima frază a Wellenei înainte ca aceasta să se ducă la culcare.Și-a făcut patul,s-a îmbrăcat în cămașa ei de noapte portocalie și luând-o pe Rose în brațe,s-a așezat copleșită de oboseală .Nu avea televizor,așa că stătea și medita uitându-se la crengile copacilor ce se mișcau ca niște siluete,iar umbra lor se vedea uniform prin fereastră.Ochii i se lipeau încet,când deodată..

-Wellen..

-Rose,de ce mă strigi?a întrebat Wellen.

-Nu te-am strigat eu draga mea Wellen,a fost Melda.

-Cine-i Melda?!

-Oh..nu știi cine e Melda?

-Nu ! Cine este ?

-Păi Wellen,Melda este o fantomă.

-O fantomă zici ? Și atunci de ce eu n-o pot vedea?

-Nici eu n-o văd,îi este frică să se arate,știu în schimb că nu are de gând să ne facă vreun rău.

-Dar cine este această Melda,Rose ?

-Este o fată care s-a sinucis acum 20 ani ,din cauza certurilor care le avea cu părinții.Ea nu vrea să părăsească această casă,dar nu știu motivul.

-De unde știi toate astea pisică nebună ce ești?!

-Ea mi le-a spus,Wellen.

-Pff,ce ciudat,aș vrea s-o cunosc.Sunt sigură că aș putea vorbi cu ea,sunt sigură !

-Poate e aici cu noi,cine știe..

-Poate ! Și după ce a spus asta,Wellen a și adormit.

Rose încă privea misterioasele siluete ale crengilor ce băteau în geam.Dar stai..umbra unei fete stătea fix în geam:”Al naibii să fiu,e Melda!Dar cum?!”,și-a zis ea.Nevrând s-o trezească pe Wellen,a făcut un pas de felină înainte,dă să se apropie și mai mult,Melda dispăruse.

 Se făcuse repede dimineață.Când s-a trezit mica noastră puștoaică,era deja ora 10.Avuse un vis,unul frumos.Dar ce vis?Ah..îl visase pe Ethan.Dar cine e Ethan?Noi credem că este un om de rând,așa o fi?Nu,Ethan nu e om.Este o creatură,ce a creat-o Wellen.Mai întâi,a desenat-o,apoi și-a imaginat-o și așa a luat naștere.Trup subțire,picioare schiloade și mâini puternice:trup de om,dar minte de monstru.Ochi negri,părul roșcat,față palidă și palme vinete,dar totuși are nume de om.De ce Ethan?Ethan înseamnă putere,o fi o creatură puternică?Este protectorul Wellenei.

-Ethan!Creatură spirituală ce trăiești prin mine ! A strigat Wellen.

-Wellen,cu cine vorbești? Se miră Rose

-Ă,cu nimeni.Vorbeam cu mine.

Sacrificiul suprem.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum