37 част

4ти ден
Деня протече горе-долу по същия начин: закуска, плаж, обяд, мързелуване. Към 9 събрахме класа и отидохме на дискотека. Беше супер! Танци до зори, алкохол, зарибявки, целувки. Трябваше да се приберем всички заедно. Излязохме и се качих в автобуса. Някои бяха толкова пияни, че не можеха да ходят. Беше 5 часа сутринта. Вече 5ти ден. Автобуса ни се развали, а оставах още 10 километра. И ние пияни и заляни тръгнахме пеша. Към 7 бяхме на плажа. Лежахме на пясъка и си говорихме. Някои бяха изтрезняли донякъде, други повръщаха, а трети просто лежаха. Решихме да се прибираме и до 14:30 никой не излезе от стаята си. Някои сварихме обяда. До вечерта си стояхме по стаите. Беше плащето тихо. Дори госпожата се притесни дали сме добре. Мен лично страшно ме болеше глава, малко ми се гадеше и бях адски уморена. Оставаше ни половината храна. И решихме да гледаме страшни филм. От вечерята до 4 часа гледахме филмите от потедицата SAW. Те не са толкова страшни, по-скоро гнусни и брутални.
6тия ден още веднъж посетихме града, ходехме на плаж, гледахме залеза. След вечеря започнахме да оправяме багажа. Аз съм супер подреден човек и сгънах внимателно всичко, докато другите просто си тъпчеха дрехите в куфара. Легнахме по-раничко, защото на следващия ден щяхме да ставаме рано.
И така. 7мия и последен ден дойде. Станахме в 8, закусихме, свалихме багажа и го натоварихме на автобуса. Последен поглед към хотела и се качих. Седнах. Бях доста тъжна. Последното ни горско. Последния хотел, в който ще сме всички.
9 часа по-късно вече бяхме в училище. Мама ме чакаше. За съжаление взехме само Дил. Просто нямаше място за всичкия багаж. Поканихме Дил на вечеря, но техните го извикаха и се прибра. Разказах на Дани и мама какво сме правили. Бях решила да не им спестявам нищо и мама остана в потрес. Наливахме се от смях. След това стоях при Дани и когато той заспа, аз също си легнах.

Животът на едно момичеWhere stories live. Discover now