Familie?

220 19 0
                                    

Terwijl ik handtekeningen aan het uitdelen was en ontelbare knuffels gaf, zag ik Kit op me af komen lopen.
Het was erg gezellig geweest in het bos en we hadden best wel veel gemeen!
"Hé Link, weet je, het is misschien een raar idee, maar er kwam net een fan op me af en ze vroeg of we familie waren."
"Maar Kit, dat kan toch niet! We kennen elkaar nog maar net."
"Maar, we lijken zoveel op elkaar en we hebben zoveel met elkaar gemeen! Het zou toch kunnen! Trouwens, hoe oud ben je eigenlijk?"
" 18 hoezo?"
"Oké, en wanneer ben je jarig?"
" 15 januari, maar...."
Kit had inmiddels een verbaasde uitdrukking op haar gezicht.
"Ik ook" fluisterde ze.
Het zou toch niet. Nee dat kan niet!
"Kit dat kan ook toeval zijn, toch? En laten we in ieder geval even wachten Tot de meeting is afgelopen."
"Oké"

"Hé jongens!, wat gaan we nu doen?" Vroeg Willow, de gekke vriendin van Kit. Ze is wel grappig en ze kan het goed vinden met Jeremy!
"Misschien hebben jullie zin om even langs mijn huis te gaan? Dan kan ik jullie voorstellen aan mijn moeder."
"Ik weet niet hoor Kit."
"Ach joh, waarom niet! We hebben toch niks te doen."
Joost was het er blijk baar mee eens, dus tja waarom niet.
"Oké dan, is goed. Waar woon je?"

Sister of Link | voltooid |Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu